[ 1
]
|
|
Posted: 2008-06-11 20:31:45
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hej, ibland missar jag tiderna på värmingarna så jag hinner inte se dom.., det skulle vara bättre om man kunde se dom efter loppet oxå så man inte behöver anpassa sej till tiderna hela tiden, ni kanske inte gillar alternativet 
|
|
Reply
|
|
Limpicus
|
Posted: 2008-06-13 23:05:18
|
Became a member: 2007-12-25
Forum posts: 954
|
Rätta mig om jag har fel men värmningarna går väll helt på formen.. Har hästen toppform värmer den lysande och har den dålig form så värmer den sämre.. Verkar inte finnas någon dagsform iallafall inte i värmningarna.. Kanske att det fnns en dold siffra gömd i loppen det har jag ingen aning om..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-06-19 15:25:43  Rätta mig om jag har fel men värmningarna går väll helt på formen.. Har hästen toppform värmer den lysande och har den dålig form så värmer den sämre.. Verkar inte finnas någon dagsform iallafall inte i värmningarna.. Kanske att det fnns en dold siffra gömd i loppen det har jag ingen aning om..
Answer to: "Rätta mig om jag har fel men värmningarna går väll helt på formen.. Ha"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jo, vet att värmingarna är form men om man glömmer bort vad hästen hade för form innan hästen körde loppet
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|