Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> SUCH A HERO

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-05-20 19:39:21

Became a member: 
Forum posts:
Jäklar kolla vilken förändring, det har blivit på denna 4 åriga vallack på bara en VECKA i min regi..

Målfoto slagen av topphästen North Born Laday i första starten gick 11,0.

Andra vann han lekandes lätt på en fin 11 tid.

Sprinterdistans är inte hans melodi + dålig kusk, sämre placering.

Och nyss knallade han 12,0 med skor och 6 formig kusk..

Någon som har en förklaring till denna ruggiga förändring på bara en vecka (!!!)..

Och Nej jag har inte dopat honom !
Reply
Soberano Posted: 2008-05-20 19:45:10 Answer to: "Jäklar kolla vilken förändring, det har blivit på denna 4 åriga vallac"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Hur bär du dig åt? Idag mötte han väl iofs inte så jättemycket men han visar ju ruggig inställning. Tiden idag tex säger ju inte så mycket. Min AUCUNES LIMITES har tex gått 09.5 med skor men åkte ändå på torsk i lördags, sprang då 10.3. Nog för att han var fyra på fotot och alltid annars är dom på innerspåret först men inte då.....Jag är inte bitter
Reply
Posted: 2008-05-20 20:00:29 Answer to: "Hur bär du dig åt? :D Idag mötte han väl iofs inte så jättemycket men"

Became a member: 
Forum posts:
haha, bra fråga.. har ju inga toppvärden heller och inte haft några direkt toppkuskar heller, verkar trivas med skor.. men går han 12,0 med skor på långdistans, vänta bara när jag rycker skorna i derbyfinalen .
Reply
Soberano Posted: 2008-05-20 20:09:28 Answer to: "haha, bra fråga.. har ju inga toppvärden heller och inte haft några dire"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Ahh, det var ju lång distans...då var det ju klart bra tid. Med tanke på att du inte kan förlora ett storlopp så lär han väl vinna derbyt. Har du förresten någon i ditt stall som har riktigt bra värden?
Reply
Posted: 2008-05-20 20:12:39 Answer to: "Ahh, det var ju lång distans...då var det ju klart bra tid. Med tanke på"

Became a member: 
Forum posts:
12,0 med skor och på långdistans och halvtaskig kusk, mycket bra.

Pleasure In Carrots har bra värden..

5 Styrka
5 Snabbhet
2 Startsnabbhet
4 Spurt
3 Galopp
Reply
[ 1 ]