[ 1
]
|
|
Posted: 2008-04-20 22:40:47
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kommer det några fler körorder snart och balans? ( huvudlag,urryckare osv..)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-20 22:58:28  Kommer det några fler körorder snart och balans? ( huvudlag,urryckare osv..)
Answer to: "Kommer det några fler körorder snart och balans? ( huvudlag,urryckare osv"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skulle du behöva det till courac eller? HAHA 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-21 15:30:29  skulle du behöva det till courac eller? HAHA 
Answer to: "skulle du behöva det till courac eller? HAHA;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Japp, hade tänkt det ville ha kuskordern "skratta åt konkurrenten" så jag kan göra det åt din..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2008-04-21 16:34:35  Japp, hade tänkt det ville ha kuskordern "skratta åt konkurrenten" så jag kan göra det åt din..
Answer to: "Japp, hade tänkt det ville ha kuskordern "skratta åt konkurrenten&qu"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Jag skulle vilja ha kuskordern "klipp benen på kakans kuse, bötern tar jag hand om" Skulle kunna vara MYCKET användbart vid väl valda tillfällen..  
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-21 16:46:23  Jag skulle vilja ha kuskordern "klipp benen på kakans kuse, bötern tar jag hand om" Skulle kunna vara MYCKET användbart vid väl valda tillfällen..  
Answer to: "Jag skulle vilja ha kuskordern "klipp benen på kakans kuse, böter"
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-21 19:59:57 Edited(3): 2008-04-21 20:02:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
Känns inte som jag behöver fler huvudlag och balansinställningar. Det är väl ändå få som ens har koll på de exakta effekterna så som det är nu ?
Fler körorder däremot är väl inget snack om, så att ddet finn en defensiv inställning som är möjlig att vinna lopp med
Säger som jag sagt tidigare - 5 inställningar räcker långt !
Sätt upp tempot ( Gå fram direkt, Håll uppe tempot dödens eller spets , ca -6/7 i form)
Offensivt ( Var med främre träffen hela vägen , ca -5/6 i form)
Kusk bestämmer ( Off. kusk = offensivt lopp t.ex - lite mer aktiv styrning , ca -4/5 i form beroende på lopp)
Gå i ryggar (defensivt till upploppet , ca -3/4i form )
snällt lopp (defensivt , nära på preparé , ca -2 i form)
Den första inställningen skulle jag verkligen vilja ha för att se till att t.ex. kassa hästar inte ens kan komma in i matchen på 1640 där det känns som det är för mycket sånt nu...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-21 21:21:13  Känns inte som jag behöver fler huvudlag och balansinställningar. Det är väl ändå få som ens har koll på de exakta effekterna så som det är nu ?
Fler körorder däremot är väl inget snack om, så att ddet finn en defensiv inställning som är möjlig att vinna lopp med
Säger som jag sagt tidigare - 5 inställningar räcker långt !
Sätt upp tempot ( Gå fram direkt, Håll uppe tempot dödens eller spets , ca -6/7 i form)
Offensivt ( Var med främre träffen hela vägen , ca -5/6 i form)
Kusk bestämmer ( Off. kusk = offensivt lopp t.ex - lite mer aktiv styrning , ca -4/5 i form beroende på lopp)
Gå i ryggar (defensivt till upploppet , ca -3/4i form )
snällt lopp (defensivt , nära på preparé , ca -2 i form)
Den första inställningen skulle jag verkligen vilja ha för att se till att t.ex. kassa hästar inte ens kan komma in i matchen på 1640 där det känns som det är för mycket sånt nu...
Answer to: "Känns inte som jag behöver fler huvudlag och balansinställningar. Det ä"
|
Became a member:
Forum posts:
|
fler körorder måste vi defenivtivt ha!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-21 22:29:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
haha.. tyckte du skrev fler körorder måste vi defensivt ha.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-22 13:56:32
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja men om man har flera hästar i samma lopp ( om nu inte kakan startar sina ) så kanske vi kan ha Stallkörning?
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|