[ 1
]
2
|
|
Posted: 2008-04-01 16:36:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
Waving Lovebreaker (9087)
--------------------------------------------------------------------------------
3 årig Sto
Hagmyren
Frisk
Styrka 3 (snart 4)
Snabbhet 3 (SNART 4)
Startsnabbhet 3 (snart 4)
Spurt 4
Galopprisk 6
Form 10
Rutin 0
Tung bana 6
Vinterbana 9
Medel 3.8
Startpoäng 0p
Insprugna pengar 0 kr
Loppstatistik Tot : 0 : 0 : 0 : 0
I år: 0 : 0 : 0 : 0
Tider kort :
- : medel :
- : lång :
- :
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 16:38:12
|
Became a member:
Forum posts:
|
525.000:-
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 16:43:52 525.000:-
Answer to: "525.000:-"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tränade: Intervall
Tränings-intensitet: 100%
Tränat mest senaste 10 dagar: Allmän
Tränings-intensitet senaste 10 dagar: 100%
Attribut Nuvarande värde Förändring Senaste 10 dagar
Hälso-status: Frisk 0.000 0.000
Styrka 3
0.000 0.969
Snabbhet 3
0.098 0.587
Startsnabbhet 3
0.034 0.202
Som sagt var,hon tränar ruggigt!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 16:48:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
325.000:-
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 19:34:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
4 millar..
APRIL APRIL
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 19:42:16 Edited(1): 2008-04-02 16:31:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
25öre i danska
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 19:57:17 25öre i danska
Answer to: "25öre i danska :D"
|
Became a member:
Forum posts:
|
10 000kr
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 20:48:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
50 öre.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 21:39:30
|
Became a member:
Forum posts:
|
0:-
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 22:04:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
- 10:-
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 22:26:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är ganska kul med alla dryga människor som finns här
trodde man kunde få en vettig diskussion på forumet men där sket man rejält i det blå skåpet.
Om ni pratar med admin så kan säkert få oss "nya" uteslutna så att ni kan fortsätta leka själva
för det verkar vara så ni vill ha det.
inga förändringar,det kan aldrig vara bra.nej det skall vara som förr.
helst inga nya spelare.15-20 stall vore lämpligt1
skall göra allt för att inte störa er nå mer
jag ber om ursäkt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 22:34:03 det är ganska kul med alla dryga människor som finns här
trodde man kunde få en vettig diskussion på forumet men där sket man rejält i det blå skåpet.
Om ni pratar med admin så kan säkert få oss "nya" uteslutna så att ni kan fortsätta leka själva
jag ber om ursäkt
Answer to: "det är ganska kul med alla dryga människor som finns här
trodde man kun"
|
Became a member:
Forum posts:
|
efter vad man sett i forumet så verkar den där Nazzgul vara "the leader of the pack" så att säga..... alltid "läckra" korta kommentarer, verkar tycka att han är skitrolig då han bjuder -10 för din häst.. Vilken sopa säger då jag. Visa lite ödmjukhet!!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 22:34:50 Edited(1): 2008-04-01 22:36:05 det är ganska kul med alla dryga människor som finns här
jag ber om ursäkt
Answer to: "det är ganska kul med alla dryga människor som finns här
trodde man kun"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ta det inte så swatpro! utan att ha läst den här tråden innan och ha nån svetkap om du är ny eller inte så TYCKER JAG att är den riktigt kul att läsa! jag har dock alldeles för liten erfarenhet av hästarnas värde själv men den har ju riktigt bra värden på tung- och vinterbana. dom andra värdena är ungefär som dom 1-årings-hästar jag själv har köpt för 400 000 på stuteriet. vad du får om du säljer den har JAG ingen aning om.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 22:51:38 Edited(2): 2008-04-01 22:53:51
|
Became a member:
Forum posts:
|
efter vad man sett i forumet så verkar den där Nazzgul vara "the leader of the pack" hehe
Lena// Du överskattar nog den klubbens sammanhållning lite
Det är inte direkt så att du snackar om blåvitt på kamratgården och lite Göteborskt myspys med Pytt i panna och ägg ....
Några av de som varit med lite längre snackar lite mer med varandra, inget konstigt...Spelsnack, travsnack m.m
Jag försvarar inte Nazzgul eller så...Han kan nog tala för sig själv
Men måste faktiskt säga att bland de jag har lite mer kontakt med så är det otroligt sällan jag hör någon som gnäller över nya spelare och/eller deras frågor !
De flesta av oss tror jag bara tycker det är riktigt grymt kul att spelet växer !
Däremot kommer vissa ämen upp lite titt som tätt på forumet, och man drar en suck och tänker...jaha..nuuu igen!
Men det hänger ju mer på att forumet saknar en SÖKFUNKTION...och det är inte de nya spelarnas fel...
ANGÅENDE DIN VÄRDERINGSFRÅGA SWATPRO
Om någon mer rutinerad ska hosta upp fina pengar får den vara något snäpp bättre kanske.
men Det är inte oss du ska lura ändå...
Det är en väldigt fin 3-åring, så det borde kunna bli budgivning...Då kan du få bra betalt . Jag skulle inte sätta ut den för under 500.000 !
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 22:55:49
|
Became a member:
Forum posts:
|
Leader of the pack lät rätt fräckt det gillar jag ne men ärligt så har jag inget emot nya spelare mer än att dom spammar mig med frågor om att jag kan köpa deras hästar. Men försöker undvika och skriva alltför ofta på forumet då om man säger något fel så får man rätt mycket skit tyvärr, så borde väl det inte va. Tillslut Förlåt Swatpro var inte meningen att du skulle bli sur hängde bara på dom andra "mainstream" som man är
runt 500 000 borde nog din häst kunna vara värd och då är jag ärlig
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 22:56:30 efter vad man sett i forumet så verkar den där Nazzgul vara "the leader of the pack" hehe
Lena// Du överskattar nog den klubbens sammanhållning lite
Det är inte direkt så att du snackar om blåvitt på kamratgården och lite Göteborskt myspys med Pytt i panna och ägg ....
Några av de som varit med lite längre snackar lite mer med varandra, inget konstigt...Spelsnack, travsnack m.m
Jag försvarar inte Nazzgul eller så...Han kan nog tala för sig själv
Men måste faktiskt säga att bland de jag har lite mer kontakt med så är det otroligt sällan jag hör någon som gnäller över nya spelare och/eller deras frågor !
De flesta av oss tror jag bara tycker det är riktigt grymt kul att spelet växer !
Däremot kommer vissa ämen upp lite titt som tätt på forumet, och man drar en suck och tänker...jaha..nuuu igen!
Men det hänger ju mer på att forumet saknar en SÖKFUNKTION...och det är inte de nya spelarnas fel...
ANGÅENDE DIN VÄRDERINGSFRÅGA SWATPRO
Om någon mer rutinerad ska hosta upp fina pengar får den vara något snäpp bättre kanske.
men Det är inte oss du ska lura ändå...
Det är en väldigt fin 3-åring, så det borde kunna bli budgivning...Då kan du få bra betalt . Jag skulle inte sätta ut den för under 500.000 !
Answer to: "efter vad man sett i forumet så verkar den där Nazzgul vara ""
|
Became a member:
Forum posts:
|
tack för ett rakt svar
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 22:57:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Swatpro: Inte meningen att du ska ta illa upp, det är jättebra när "nya" kommer med ideer på hur spelet ska kunna utvecklas. Men, det är så att alla "nya" kommer med samma ideer jämt. Därför kan det vara lite roligt att skoja med dessa idésprutare.
Ex. Att det ska införas kallblodslopp i spelet knäcker någon ca: vart 5e vecka och den idén blir lika sågad varje gång för den är inte bra och det skulle inte vara någon större skillnad.
En annan återkommande idé är att det ska införas voltstart, och det finn många fler.
Ta en titt i forumet när du har möjlighet och läs på historian om vart vi är idag.
När det gäller din häst så är det inte den bästa 3åringen som funnits i spelet men det betyder inte att den är chanslös.
Ex. Blir lika förbannad varje gång jag tänker på det men se på årets final i kriteriet. Min Speed Freak hade topp-förusättningar (enligt min mening) att springa hem segern bus enkelt. Men då kommer den j***a Chokladkaka (inget ont om honom/henne/det) och vinner finalen med sin häst. Hästen som vann har nog inte mycket bättre värden än vad din har och kommer att få så som den tränar vid samma tidpunkt denna etapp.
Så om du matchar klokt oc den fortsätter att träna bra så kan det vara din häst som är först över målfotot.
Lycka Till
Önskar en äcklig storfräsare som inte vill ha några förändringar
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-04-01 23:04:09
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
peace, love and understanding!
alltid kul med nya och seriösa spelare som dig Swatpro,,,du får helt klart bli vår nya "leader"!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 23:10:48
|
Became a member:
Forum posts:
|
Din är bättre än kakans häst var som tidig 3-åring...
Tro mig, jag vet swatpro...Jag sålde den till kakan
Inte så besviken på att jag sålde eller att den vann finalen, men sättet den vann på , med taskig form och allt retade många. även mig...
I vilket fall....
Den hade 3-4-1-0 som 2-åring...9 i galopp och 2.3 i medel !!! (så nära att jag pensionerade den)
Som ny 3-åring är jag inte hundra på hur den låg. Han tränade bra så kanske nå´t steg upp på spurt...3-4-1-1 kanske...
Som du ser: DIN är KLART VASSARE om du bara ser till siffror, men i lopp...vem vet?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-04-01 23:13:28 Swatpro: Inte meningen att du ska ta illa upp, det är jättebra när "nya" kommer med ideer på hur spelet ska kunna utvecklas. Men, det är så att alla "nya" kommer med samma ideer jämt. Därför kan det vara lite roligt att skoja med dessa idésprutare.
Ex. Att det ska införas kallblodslopp i spelet knäcker någon ca: vart 5e vecka och den idén blir lika sågad varje gång för den är inte bra och det skulle inte vara någon större skillnad.
En annan återkommande idé är att det ska införas voltstart, och det finn många fler.
Ta en titt i forumet när du har möjlighet och läs på historian om vart vi är idag.
När det gäller din häst så är det inte den bästa 3åringen som funnits i spelet men det betyder inte att den är chanslös.
Ex. Blir lika förbannad varje gång jag tänker på det men se på årets final i kriteriet. Min Speed Freak hade topp-förusättningar (enligt min mening) att springa hem segern bus enkelt. Men då kommer den j***a Chokladkaka (inget ont om honom/henne/det) och vinner finalen med sin häst. Hästen som vann har nog inte mycket bättre värden än vad din har och kommer att få så som den tränar vid samma tidpunkt denna etapp.
Så om du matchar klokt oc den fortsätter att träna bra så kan det vara din häst som är först över målfotot.
Lycka Till
Önskar en äcklig storfräsare som inte vill ha några förändringar
Answer to: "Swatpro: Inte meningen att du ska ta illa upp, det är jättebra när ""
|
Became a member:
Forum posts:
|
tack Gidman
har suttit ocj blåläst forumet nu och kan förstå att ni blir trötta på samma tjat som ofta dyker upp.
jag blev lite less bara.
jag är absolut ingen surmul(kan iofs förstå om ni tror det)utan tvärtom Jag tål att drivas med och kan även själv ge på lite smällar
jag älskar detta spel även om man inte har jordens framgång och ekonomin är lika stabil som en tonårings!
fick ju faktiskt 50´av admin under kvällen.
men man blir så frustrerad när man aldrig får tag på nån bra häst!!
just nu är Unir Mon Voyage stallets stjärna och det säger väl kanske det mesta med sina 87700:- som 3 åring
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|