[ 1
]
2
|
Travzonen
|
Posted: 2008-03-25 06:05:04
|
|
V65-6 | VISIONSBYRÅN MARIESTADS LOPP Stolopp 1:A PRIS 40 000 kr 2140 V 1. JEEPERS CREEPERS Wickman Jörgen 2. TED SANDYMAN Uhrberg Thomas 3. KASTANJETT Adielsson Erik 4. TURBO LATER Söderkvist Stefan 5. PRINCE OF THE SEA Untersteiner Peter 6. ECHO DE ROTHSCHILD Lugauer Conrad 7. MELKER LOSS Falsig Bo 8. ICE SPIRIT Lindblad Niklas 9. RICK BOSS Kihlström Örjan 10. JACKSONVILLE I.T. Forsgren Lennart 11. BOLETS FABIAN Sjunnesson Jörgen 12. ADAMS HALL Svanstedt Åke 13. AFFE FAGER Takter Johnny 14. JEANNES SHADOW Ingves Peter 15. CROWNS DIAMOND Goop Björn
Turordning: 2-15-10-3-9-13-11-14-5-8-4-1-12-7-6
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 09:33:56
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, PRINCE OF THE SEA
|
Svårt lopp...
1:a hästen:
We Love Toscana - ser riktigt bra ut för den här hästen idag, kan köra sig till spets och då är det goda chanser för vinst!.
Motbuden:
Wilma Briljant - bra häst, löser det sig lite grann från spåret är hon defenitivt med i segerstriden.
Honey Karisma - ett riktigt fint sto som nog blir bortglömd pga kusken, detta är nog dagens bästa drag!. Hästen var tvåa i ett V75 lopp trots en galopp så fart finns det GIVEN på kupongen!.
Santa Kosing - bra tider på slutet, bäst to.m på startfållan Luring!.
Small Affair - bra häst och, springspår på 20 M.. kan komma bra till ska med.
Tara Defi - riktigt bra häst, som spurtar bra!..
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-03-25 10:00:40 Svårt lopp...
We Love Toscana - ser riktigt bra ut för den här hästen idag, kan köra sig till spets och då är det goda chanser för vinst!.
Motbuden:
Wilma Briljant - bra häst, löser det sig lite grann från spåret är hon defenitivt med i segerstriden.
Honey Karisma - ett riktigt fint sto som nog blir bortglömd pga kusken, detta är nog dagens bästa drag!. Hästen var tvåa i ett V75 lopp trots en galopp så fart finns det GIVEN på kupongen!.
Santa Kosing - bra tider på slutet, bäst to.m på startfållan Luring!.
Small Affair - bra häst och, springspår på 20 M.. kan komma bra till ska med.
Tara Defi - riktigt bra häst, som spurtar bra!..
Answer to: "Svårt lopp...
We Love Toscana - se"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
V 10, JACKSONVILLE I.T.
|
Tycker inte We Love Toscana är 1:a hästen här, för mig är Miss Sunway given och även din ide Kakan, men den har tråkigt läge. Nej det här vinner Åke Svanstedt alla dar i veckan. 
Har varit ute på rikstoton på sistone så programraden är lite missvisande, men 3e platsen som togs på just Axevalla efter Vispa(vann) och Komloss var klart godkänd, vann senast i normalt gäng, och det här gänget ska hon bara slå. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 10:05:46  Tycker inte We Love Toscana är 1:a hästen här, för mig är Miss Sunway given och även din ide Kakan, men den har tråkigt läge. Nej det här vinner Åke Svanstedt alla dar i veckan. 
Har varit ute på rikstoton på sistone så programraden är lite missvisande, men 3e platsen som togs på just Axevalla efter Vispa(vann) och Komloss var klart godkänd, vann senast i normalt gäng, och det här gänget ska hon bara slå. 
Answer to: "Tycker inte We Love Toscana är 1:a hästen här, för mig är Miss Sunway "
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, PRINCE OF THE SEA
|
Tror jag inte det är mitt avslag i loppet...
hon fick alldeles för tuffa lopp på V75 ( startade varenda helg  ) ?.. och jag tror hon blivit sliten av det..
AVSLAG!
|
|
Reply
|
|
rotagg
|
Posted: 2008-03-25 13:13:04
|
Became a member: 2007-09-30
Forum posts: 413
|
Honey karisma har jag följt sedan hon vann debuten på örebro.. en riktigt fin häst som är stark och tål att vandra fram i dödens i detta gäng.. dåligt spår men kan säkert vinna ändå..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 13:29:30  Honey karisma har jag följt sedan hon vann debuten på örebro.. en riktigt fin häst som är stark och tål att vandra fram i dödens i detta gäng.. dåligt spår men kan säkert vinna ändå..
Answer to: "Honey karisma har jag följt sedan hon vann debuten på örebro.. en riktig"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, PRINCE OF THE SEA
|
håller med! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 13:41:17
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, JACKSONVILLE I.T.
|
Spikar ett stall med form, Åke Svanstedt och 10. Miss Sunway...
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 13:53:23  Spikar ett stall med form, Åke Svanstedt och 10. Miss Sunway...
Answer to: "Spikar ett stall med form, Åke Svanstedt och 10. Miss Sunway..."
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, PRINCE OF THE SEA
|
Stall svanstedt?... han har väl inte miss sunway i träning?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 14:35:40
|
Became a member:
Forum posts:
V 10, JACKSONVILLE I.T.
|
Ber om URSÄKT till CHRISTIAN GUSTAFSSON, amatör på Färjestad...!!
Jag bara utgick från att det var Svanstedt... Hemmabana och allt, jag ber om ursäkt!
Dock är det inget fel på formen på Svanstedt, och inte heller på Stall Christian Gustafsson... 14starter i år har gett 3 segrar, 2 andraplatser och 2 tredjeplatser...!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 15:00:27  Ber om URSÄKT till CHRISTIAN GUSTAFSSON, amatör på Färjestad...!!
Jag bara utgick från att det var Svanstedt... Hemmabana och allt, jag ber om ursäkt!
Dock är det inget fel på formen på Svanstedt, och inte heller på Stall Christian Gustafsson... 14starter i år har gett 3 segrar, 2 andraplatser och 2 tredjeplatser...!
Answer to: "Ber om URSÄKT till CHRISTIAN GUSTAFSSON, amatör på Färjestad...!!
Ja"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, PRINCE OF THE SEA
|
hur fasen kan tara defi bli så bortglömd? mitt 3-4 streck i loppet..
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-03-25 15:26:19  Tror jag inte det är mitt avslag i loppet...
hon fick alldeles för tuffa lopp på V75 ( startade varenda helg  ) ?.. och jag tror hon blivit sliten av det..
AVSLAG!
Answer to: "Tror jag inte det är mitt avslag i loppet...
hon fick alldeles för tuf"
|
V 10, JACKSONVILLE I.T.
|
Du kan ha rätt kakan, det kan vara formtapp där men det är sånt man vet så lite om ibland, hur som helst är det tufft att stå 20 bakom. nr 5 blir farlig, jag känner inte för Goop här, men får han lalla i spets så kan han ju rinna undan. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 16:10:27
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, PRINCE OF THE SEA
|
nu helt plötsligt har jag fått för mig att We love toscana galopperar?.. och wilma briljant kan trycka sig till spets..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 16:11:11
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, PRINCE OF THE SEA
|
Vad kan Wiss Pochahontas? 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-03-25 16:20:11  Vad kan Wiss Pochahontas? 
Answer to: "Vad kan Wiss Pochahontas? :)"
|
V 10, JACKSONVILLE I.T.
|
he he, du e rolig du. Hitta du en ny vinnare nu kakan?  Wiss Pocahontas avslutade vasst senast, så den blir farlig. men inte tror jag att Wilma sitter så tidigt i spets, står ju 20 bakom, men den går bäst i spets tror jag. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 17:28:37  he he, du e rolig du. Hitta du en ny vinnare nu kakan?  Wiss Pocahontas avslutade vasst senast, så den blir farlig. men inte tror jag att Wilma sitter så tidigt i spets, står ju 20 bakom, men den går bäst i spets tror jag. 
Answer to: "he he, du e rolig du. Hitta du en ny vinnare nu kakan? :D Wiss Pocahontas a"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, PRINCE OF THE SEA
|
nja.. vem vet har kraftig feeling för att 3:an galopperar
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2008-03-25 17:38:14  nja.. vem vet har kraftig feeling för att 3:an galopperar
Answer to: "nja.. vem vet har kraftig feeling för att 3:an galopperar"
|
V 10, JACKSONVILLE I.T.
|
hoppas det.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 17:39:43  hoppas det.... 
Answer to: "hoppas det....:)"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, PRINCE OF THE SEA
|
hehe, hoppas jag med.. tror dubbel har goda chanser att bli
3-5
9-5
10-5 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 18:34:23
|
Became a member:
Forum posts:
V 6, ECHO DE ROTHSCHILD
|
Ayla Flow har mött hårda hästar, bra tider i kroppen, släpper Dagfinn?
Storskräll.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-03-25 18:34:52  Ayla Flow har mött hårda hästar, bra tider i kroppen, släpper Dagfinn?
Storskräll.
Answer to: "Ayla Flow har mött hårda hästar, bra tider i kroppen, släpper Dagfinn?
"
|
Became a member:
Forum posts:
V 5, PRINCE OF THE SEA
|
han tar ledningen och släpper..
|
|
Reply
|
|