[ 1
]
|
|
Posted: 2008-02-03 16:34:11
|
Became a member:
Forum posts:
|
Är det bara jag som inte fått nån anmälan till elitloppet fast min häst kvalat in??
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-03 17:07:54
|
Became a member:
Forum posts:
|
Nej samma här.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-03 17:08:53  Nej samma här.
Answer to: "Nej samma här."
|
Became a member:
Forum posts:
|
"tur" att man inte är ensam isåfall.. det är ju inte långt kvar!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-03 17:52:04
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-03 17:56:19
|
Became a member:
Forum posts:
|
nä bästa tiden fick behålla sin kusk från kvalet om en annan häst kvalat in med samma kusk, sämre tiden fick en tilldelad
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-03 18:05:06  nä bästa tiden fick behålla sin kusk från kvalet om en annan häst kvalat in med samma kusk, sämre tiden fick en tilldelad
Answer to: "nä bästa tiden fick behålla sin kusk från kvalet om en annan häst kval"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Scoperta kvalade in på 1.10.3
Rose Soldier på 1.10.2
Båda med Kjell Brandt.
Jag fick Kihlström (totalt värdelös) i finalen och Scoperta fick Kjelle Brandt.
Tycker bara det är synd att saker o ting inte kan klargöras innan loppet vad som gäller. Nu fick jag en dålig kusk - och hon fick en bra.
Men jag får vinna nästa gång då.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-03 18:15:11  Scoperta kvalade in på 1.10.3
Rose Soldier på 1.10.2
Båda med Kjell Brandt.
Tycker bara det är synd att saker o ting inte kan klargöras innan loppet vad som gäller. Nu fick jag en dålig kusk - och hon fick en bra.
Answer to: "Scoperta kvalade in på 1.10.3
Rose Soldier på 1.10.2
Båda med Kjell "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Eeegit fick visa att han är Spelets bästa häst!.
Scoperta Mio Via gick riktigt bra!
Rose Soldier imponerade mest på mej idag riktigt fin trodde ärligt inte hon skulle räcka..
Nocturna trodde jag inte ens på final men tji fick jag, ruggigt imponerad! ( skulle väl kunnat lite bättre i finalen iaf men är riktigt nöjd  ).
Den stora frågan är ju endå.. skulle Rose Soldier Vunnit Med Kjelle Brandt?  ..
O-C-H..
Så tycker jag riktigt synd om Dove Beautys ägare som inte hade chansen att ens RYCKA skorna ..( hon han inte logga in inför loppet )
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-03 18:21:08  Scoperta kvalade in på 1.10.3
Rose Soldier på 1.10.2
Båda med Kjell Brandt.
Answer to: "Scoperta kvalade in på 1.10.3
Rose Soldier på 1.10.2
Båda med Kjell "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Men det som är mest ledsamt endå är ju..
att dollax kört sönder bridge riktigt J*vla korkat på den hästen..+ undra hur det hade gått om Vont var med..
|
|
Reply
|
|
Nijo
|
Posted: 2008-02-03 18:33:59
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
|
det korkade är väl ändå att du tror man kört sönder en häst på spelet bara för att den inte är lika bra längre. Det är väl korkat om något chokladkaka? det är ett spel!
din egen D.Rocket har inte visat något av värde på länge heller, har du kört sönder den hästen då?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-03 18:54:29  det korkade är väl ändå att du tror man kört sönder en häst på spelet bara för att den inte är lika bra längre. Det är väl korkat om något chokladkaka? det är ett spel!
din egen D.Rocket har inte visat något av värde på länge heller, har du kört sönder den hästen då?
Answer to: "det korkade är väl ändå att du tror man kört sönder en häst på spel"
|
Became a member:
Forum posts:
|
det är nog faktiskt så.. att jag kört sönder henne..
har henne kvar bara för att hon är kvalificerad till stoelitsfinalen med 400.000 kr i första pris hon kan ha hygglig chans att vinna så drf behåller jag henne DENNA säsong.. men vi får se hur hon presterar..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2008-02-03 21:19:43  det korkade är väl ändå att du tror man kört sönder en häst på spelet bara för att den inte är lika bra längre. Det är väl korkat om något chokladkaka? det är ett spel!
Answer to: "det korkade är väl ändå att du tror man kört sönder en häst på spel"
|
Became a member:
Forum posts:
|
sulanw 2008-01-09 22:56:28
jag har en till travzon bara för
att jag köpte 2st 1åringar och
det kommer ta sån jävla lång tid
innan jag kan starta dem så
skaffade en ny
det står i sulanw gästbok?? + Buffelhyddan fuskar också, har köpt hästar av samma användare för överbud på hästar i riktigt dåligt medel kolla själv.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|