Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Spåren

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2008-01-05 22:45:08

Became a member: 
Forum posts:
detta är jag lika trött med som jag är med Vädret detta måste ändras ... spåren verkar inte spela någon roll nu förtiden, här i spelet kan någon säja mej hur en häst från spår 9, kan ta ledning? eller hur en häst från spår tolv nästan alltid är med och utmanar om ledning?, förresten ofta kuskarna kör i 5:e spår... detta måste det blir stor ändring på.. jag struntar i om mina hästar får dåliga lägen, som sitter ju i princip snart framme i ledning.. och jag tror inte att nästan ALLA , hästar kör om ledning!
Reply
Posted: 2008-01-06 00:37:42

Became a member: 
Forum posts:
Personligen tycker jag alltr är parodi m lek!en vad gör det, det är ju bara
Reply
Posted: 2008-01-06 14:54:34

Became a member: 
Forum posts:
Jag håller med "Travexperten", det är ju en del av charmen, tycker inte allt behöver vara fullständigt perfekt. Spelet är klart bättre än de flesta onlinespel, har jag kunnat bedömma under den korta tiden jag varit medlem
Reply
Nijo Posted: 2008-01-06 16:24:06

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
samtidigt handlar det om att förbättra spelet hela tiden,,,,särskilt om man vill lovka nya medlemmar eller behålla dem som redan finns.......

vilka ambitioner finns med spelet.......

personligt tycker jag att en bättre loppmotor krävs för att skapa bättre struktur i loppen....
Reply
Eriksson Posted: 2008-01-06 23:19:50 Answer to: "samtidigt handlar det om att förbättra spelet hela tiden,,,,särskilt om "

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
Håller på och tittar på en ny loppmotor. Det är dock väldigt komplicerat och när det kommer en ny loppmotor så kommer den vara mycket mer avancerad än den nuvarande. Ni får ha tålamod med att det kan dröja ett tag till innan den är helt klar.
Reply
Nijo Posted: 2008-01-06 23:23:28

Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 4389
bara nöjd med att veta att den jobbas på, sedan får det gärna ta lång tid så att den verkligen blir bra.

Men det kommer att tillföra en extra dimension till spelet med en bättre loppmotor.

men jag är mer än nöjd med vetskapen om att du försöker förbättra spelet eriksson........sedan får det ta den tid som det tar.....
Reply
Posted: 2008-01-06 23:52:51

Became a member: 
Forum posts:
Låter Kanon !
Håller med Nijo...Bara det blir bra får det ta den tid det tar!
Spelet är ju rätt så mycket i betafas än. Syns ganska tydligt på vissa delar, men väldigt lätt för oss som spelar att glömma ändå när man är mitt uppe i "liret" .
Reply
[ 1 ]