Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Slarv!

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Narkissos1 Posted: 2026-03-16 15:00:55

Became a member: 2016-01-06
Forum posts: 177
Jag måste ha nåt rekord i år med missade kuskanmälningar samt skor på hästarna. Slarvat tidigare också, men inte som nu. T o m till Travzonen Open. Ca 25 lopp har jag missat skoning. Är det bara jag? Är jag ensam om detta?
Jag har tappat intresse som jag sagt, och det har blivit mer påtänkligt nu så jag kör en säsong till sen lägger jag detta spel till handlingen. Så om nån vill köpa Kuiper sen som 12-åring så är det bara att anmäla intresse.
Reply
Briljant Posted: 2026-03-16 17:12:46 Answer to: "Jag måste ha nåt rekord i år med missade kuskanmälningar samt skor på "

Became a member: 2017-01-26
Forum posts: 134
Du är verkligen inte ensam om detta problemet Jag är sjukt duktig på samma slav som dig. Men här är det en hektisk vardag och jobb som tar över lite för mycket. Och kanske en släng av ADHD med
Reply
lillsyrran Posted: 2026-03-16 19:38:49 Answer to: "Jag måste ha nåt rekord i år med missade kuskanmälningar samt skor på "

Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 853
Jag har som rutin att direkt på morgonen kolla om jag har några lopp och då ställa in allt utom kuskorder.
Hur kusken ska köra ställer jag in direkt när hästen är uttagen till lopp. Utan den rutinen gick det sämre och det händer fortfarande att jag glömmer.
Reply
[ 1 ]