[ 1
]
|
davidfermin
|
Posted: 2022-01-31 20:33:07
|
Became a member: 2008-11-12
Forum posts: 537
|
sugigt det kan bli bugg med kuskarna, nu e man redan borta
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2022-01-31 21:05:57  sugigt det kan bli bugg med kuskarna, nu e man redan borta
Answer to: "sugigt det kan bli bugg med kuskarna, nu e man redan borta"
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
På vilket sätt skulle det ha blivit en bugg då?
|
|
Reply
|
|
davidfermin
|
Posted: 2022-01-31 21:09:08  På vilket sätt skulle det ha blivit en bugg då?
Answer to: "På vilket sätt skulle det ha blivit en bugg då?"
|
|
Valde inte den kusken ja fick. Men Kan iför sig ändrats sig kanske men tråkigt i ett så stort lopp va chanslös innan de ens ha körts
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2022-01-31 21:16:42  Valde inte den kusken ja fick. Men Kan iför sig ändrats sig kanske men tråkigt i ett så stort lopp va chanslös innan de ens ha körts
Answer to: "Valde inte den kusken ja fick. Men Kan iför sig ändrats sig kanske men tr"
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
Har märkt att kuskvalen inte sparas ibland, så jag dubbelkollar alltid att det man valt har gått igenom. Det borde inte behövas förstås, men eftersom det är så drygt när man får en formlös kusk som råkar ligga högst upp i listan får det vara värt det.
Ingen tröst i ditt fall, men det är bara att dra lärdom till framtiden. Och hålla tummarna, större under har ju hänt än att en kusk med en formfyra har vunnit i det här spelet.
|
|
Reply
|
|
davidfermin
|
Posted: 2022-02-01 12:20:39  Har märkt att kuskvalen inte sparas ibland, så jag dubbelkollar alltid att det man valt har gått igenom. Det borde inte behövas förstås, men eftersom det är så drygt när man får en formlös kusk som råkar ligga högst upp i listan får det vara värt det.
Ingen tröst i ditt fall, men det är bara att dra lärdom till framtiden. Och hålla tummarna, större under har ju hänt än att en kusk med en formfyra har vunnit i det här spelet.
Answer to: "Har märkt att kuskvalen inte sparas ibland, så jag dubbelkollar alltid at"
|
|
japps ironiskt att man inte kollade de denna gång men nu vet man att man med säkerhet måste dubbelkolla.
trösten är väl att hon ej behöver vinna utan bli 4a men blir väldigt svårt ändå
|
|
Reply
|
|
Lecavalier
|
Posted: 2022-02-03 19:03:48
|
Became a member: 2007-11-02
Forum posts: 449
|
Lite lustigt hur det fungerar med kuskarna i elitloppet. Va man snabb som blixten efter att heat 2 körts går det att välja alla toppkuskarna. De som inte va in och hann ändra fick istället de vanliga svenska som de valt till försöken. Vore på sin plats med alla toppkuskar tillgängliga till försök också tycker jag.
|
|
Reply
|
|
davidfermin
|
Posted: 2022-02-03 19:17:41  Lite lustigt hur det fungerar med kuskarna i elitloppet. Va man snabb som blixten efter att heat 2 körts går det att välja alla toppkuskarna. De som inte va in och hann ändra fick istället de vanliga svenska som de valt till försöken. Vore på sin plats med alla toppkuskar tillgängliga till försök också tycker jag.
Answer to: "Lite lustigt hur det fungerar med kuskarna i elitloppet. Va man snabb som b"
|
|
japp håller med och kanske en fördröjning på 45 minuter om det går dvs startlistan kommer klockan 17 istället direkt efter heatet.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|