Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Auktion!!!

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2007-12-16 17:03:22

Became a member: 
Forum posts:
Allså Måste hästarna vara ute i 3 dagar?.. 2 åtminstonde.. för första dagen bjuder ingen endå andra dagen lägger en ett bud sista dagen det är då rävspelet börjar .. -.- ?
Reply
Posted: 2007-12-16 17:58:59 Answer to: "Allså Måste hästarna vara ute i 3 dagar?.. 2 åtminstonde.. för först"

Became a member: 
Forum posts:
- "Måste" ska du skriva med litet m, för det är mitt i en mening.
- 3 skriver man med bokstäver, för det är under 13.
- 2 likaså.
- "Endå" stavas ändå.

Reglerna förordrar att det är tre dagar.
Det finns redan en tråd om det här, skriv där - eller skriv ett mail till Eriksson.
Reply
Posted: 2007-12-16 18:16:05 Answer to: "- "Måste" ska du skriva med litet m, för det är mitt i en meni"

Became a member: 
Forum posts:
HAHAHA, värst vad petig du är .. aha ok..
Reply
Eriksson Posted: 2007-12-16 19:21:58

Became a member: 2007-02-02
Forum posts: 12238
Vi har tre dagar bara för att det skall vara möjligt för alla att hinna se vilka hästar som är till salu även om man inte är inloggad varje dag.
Reply
Posted: 2008-02-02 22:42:00 Answer to: "- "Måste" ska du skriva med litet m, för det är mitt i en meni"

Became a member: 
Forum posts:
Förordrar är inget ord. Menar du att reglerna fordrar? Eller att reglerna förordar? Kom igen nu - om du bjuder upp till språkmatch vill jag se lite tåga!
Reply
Posted: 2008-02-02 22:48:03 Answer to: "Förordrar är inget ord. Menar du att reglerna fordrar? Eller att reglerna"

Became a member: 
Forum posts:
LOL På "språkpolisen" bara!!
Reply
Posted: 2008-02-02 23:15:58 Answer to: "Förordrar är inget ord. Menar du att reglerna fordrar? Eller att reglerna"

Became a member: 
Forum posts:
Har inte tillgång till SAOL.
Har använt ordet vid akademiska uppgifter och inte fått anmärkan - klart man får det på travzonen.

Jag menar att reglerna förordrar, och hänvisar till SAOL ´08.
Kommer slå sig in som ett nytt ord.
Tack.
Reply
Posted: 2008-02-02 23:30:08 Answer to: "Har inte tillgång till SAOL. Har använt ordet vid akademiska uppgifter o"

Became a member: 
Forum posts:
Substantivformen av anmärka är icke anmärkan utan anmärkning. Kom igen nu. Bit i. Jag ger mig aldrig.
Reply
Posted: 2008-02-02 23:40:42 Answer to: "Substantivformen av anmärka är icke anmärkan utan anmärkning. Kom igen "

Became a member: 
Forum posts:
Jag ger mig.
Ingen lust att argumentera självklarheter mitt i natten.
Du har några hundra trådar att redigera, lycka till.

Varför känns du som en tidigare användare som skaffat ett nytt konto?
Dina två inlägg och din registrering i förrgår - känns som jag haft dig på tråden tidigare.

Godnatt nu.
Elitlopp imorgon.
Reply
Posted: 2008-02-03 15:24:01 Answer to: "Jag ger mig. Ingen lust att argumentera självklarheter mitt i natten. Du"

Became a member: 
Forum posts:
Det skulle jag gissa beror på att du tidigare retat upp någon annan genom att ge dig på deras stavning. När du sen får lite av din egen medicin verkar du inte tycka det är så kul längre. Men ok, jag ger mig också. För nu. Tills du retar upp mig igen med petimetrande.

Bästa hälsningar från Boscoman - ny användare som aldrig någonsin använt förut
Reply
[ 1 ]