[ 1
]
|
Soberano
|
Posted: 2007-12-16 16:08:36
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Har tänkt på en sak ett tag som är lite märkligt. Skovalet borde ha en ganska avgörande betydelse men det verkar inte vara så riktigt. Ser då och då hästar som tävlar utan brodd på vinterbana med goda resultat vilket i verkligheten skulle innebära att hästen knappast tar sig in på banan ens. Lite märkligt bara, eller? Är det isbana så är det brodd som gäller och allt annat borde rendera i en galopp modell större då det är helt osannolikt att hästar gör bra prestationer på isbana utan broddar i skorna.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2007-12-16 16:26:45  Har tänkt på en sak ett tag som är lite märkligt. Skovalet borde ha en ganska avgörande betydelse men det verkar inte vara så riktigt. Ser då och då hästar som tävlar utan brodd på vinterbana med goda resultat vilket i verkligheten skulle innebära att hästen knappast tar sig in på banan ens. Lite märkligt bara, eller? Är det isbana så är det brodd som gäller och allt annat borde rendera i en galopp modell större då det är helt osannolikt att hästar gör bra prestationer på isbana utan broddar i skorna.
Answer to: "Har tänkt på en sak ett tag som är lite märkligt. Skovalet borde ha en "
|
Became a member:
Forum posts:
|
aa..
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2007-12-16 16:45:21
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
Både kriterievinnaren och Oaksvinnaren tävlade utan brodd på isbana,kanske läge att aldrig köra på brodd eftersom det verkar vara effektivare att köra utan....
|
|
Reply
|
|
marone
|
Posted: 2007-12-16 17:59:03
|
Became a member: 2007-09-09
Forum posts: 41
|
Ja som vanligt fusket, riggen osv och allt vad det kallas. Är precis som vanligt helt enkelt.
Spelar du poker ska alltid den sämsta spelaren gynnas. Spelar du trav vinner alltid sämsta hästen, Acclaim tex har jag läst
Sen om man själv råkar glömma rätt skor i loppen, ja det händer ju då vädret byts varje natt. Då kan du räkna med att hästen inte gått i mål än.
|
|
Reply
|
|
Buck_Fush
|
Posted: 2007-12-16 22:08:27  Ja som vanligt fusket, riggen osv och allt vad det kallas. Är precis som vanligt helt enkelt.
Spelar du poker ska alltid den sämsta spelaren gynnas. Spelar du trav vinner alltid sämsta hästen, Acclaim tex har jag läst
Sen om man själv råkar glömma rätt skor i loppen, ja det händer ju då vädret byts varje natt. Då kan du räkna med att hästen inte gått i mål än.
Answer to: "Ja som vanligt fusket, riggen osv och allt vad det kallas. Är precis som v"
|
Became a member: 2007-07-01
Forum posts: 565
|
"Sen om man själv råkar glömma rätt skor i loppen, ja det händer ju då vädret byts varje natt. Då kan du räkna med att hästen inte gått i mål än"
Precis det hände just mig, men min felskodda märr vann Kriteriet !

|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|