[ 1
]
|
davidfermin
|
Posted: 2018-08-28 08:51:06
|
Became a member: 2008-11-12
Forum posts: 537
|
Varför står avels pris och sen får man ut ett annat belopp ?
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2018-08-28 12:06:31
|
Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2048
|
En summa för skatter och sociala avgifter ska ju givetvis dras från beloppet.
Skämt åsido, hur ska någon annan än den frånvarande admin kunna svara på varför programmeringen är som den är där?
Personligen tycker jag att det är en bra programmering. Det hade bara gjort de rika/stora stallen (de med välkända avelshingstar) ännu rikare om man hade fått hela summan för avelskostnaden. Så som det är nu finns det ändå alldeles för mycket pengar i de flesta storstallen.
|
|
Reply
|
|
davidfermin
|
Posted: 2018-08-28 14:33:38  En summa för skatter och sociala avgifter ska ju givetvis dras från beloppet.
Skämt åsido, hur ska någon annan än den frånvarande admin kunna svara på varför programmeringen är som den är där?
Personligen tycker jag att det är en bra programmering. Det hade bara gjort de rika/stora stallen (de med välkända avelshingstar) ännu rikare om man hade fått hela summan för avelskostnaden. Så som det är nu finns det ändå alldeles för mycket pengar i de flesta storstallen.
Answer to: "En summa för skatter och sociala avgifter ska ju givetvis dras från belop"
|
Became a member: 2008-11-12
Forum posts: 537
|
Ok tack för svar har hej haft många avelshingstar därför ja undrade
|
|
Reply
|
|
ConnySus
|
Posted: 2018-09-01 12:42:37
|
Became a member: 2016-05-08
Forum posts: 132
|
Hoppas det är okej att "låna" tråden för en fråga:
Hur länkar man sin (har bara en....) avelshingst så man ser den i tråden för avelshingstar?
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2018-09-01 14:22:50 Edited(1): 2018-09-01 14:23:37
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
Om du vill länka måste du klicka fram hästen på en egen sida, så att den får en egen länk att kopiera. Sedan är det inte svårt att klistra in den här i ett inlägg (via "Länk"-knappen i menyn). Det jag tror att du egentligen menar, att lägga in hästen så att den syns direkt i inlägget, åstadkommer du genom att kopiera det sexsiffriga häst-id som finns bredvid hästens namn, sedan klickar du på "Häst l" i menyn här ovanför när du skriver inlägget och följer instruktionerna.
|
|
Reply
|
|
ConnySus
|
Posted: 2018-09-01 15:11:34  Om du vill länka måste du klicka fram hästen på en egen sida, så att den får en egen länk att kopiera. Sedan är det inte svårt att klistra in den här i ett inlägg (via "Länk"-knappen i menyn). Det jag tror att du egentligen menar, att lägga in hästen så att den syns direkt i inlägget, åstadkommer du genom att kopiera det sexsiffriga häst-id som finns bredvid hästens namn, sedan klickar du på "Häst l" i menyn här ovanför när du skriver inlägget och följer instruktionerna.
Answer to: "Om du vill länka måste du klicka fram hästen på en egen sida, så att d"
|
Became a member: 2016-05-08
Forum posts: 132
|
Ja jag menade så att värdena syns direkt utan att klicka på hästens namn. Jag tror jag förstod och testar. Tack för hjälpen.
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2018-09-02 00:38:38  Ja jag menade så att värdena syns direkt utan att klicka på hästens namn. Jag tror jag förstod och testar. Tack för hjälpen.
Answer to: "Ja jag menade så att värdena syns direkt utan att klicka på hästens nam"
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Betala 5000 för att annonsera ut avelshingsten, det står där du pensionerar, kastrerar osv. 
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|