[ 1
]
|
backagard
|
Posted: 2017-12-27 07:54:44
|
Became a member: 2015-03-29
Forum posts: 496
|
Nästa säsong startar på måndag (?). Vore trevligt om det kommer finnas några lopp att anmäla till då.
|
|
Reply
|
|
jormol
|
Posted: 2017-12-27 09:17:49
|
Became a member: 2008-02-01
Forum posts: 81
|
JA lika spännande varje säsong att se om det kommer några nya lopp eller om det är slut nu.
|
|
Reply
|
|
sokret88
|
Posted: 2017-12-27 14:59:39
|
Became a member: 2014-06-29
Forum posts: 392
|
Verkligen nervkittlande av att se om loppen kommer i tid!
|
|
Reply
|
|
backagard
|
Posted: 2017-12-28 13:37:52
|
|
Vi kan nog säga hej då till Bon Bon. Väldigt tråkigt. Om loppet kommer ut på måndag blir det väldigt snävt med anmälan. 
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2017-12-28 14:06:32  Vi kan nog säga hej då till Bon Bon. Väldigt tråkigt. Om loppet kommer ut på måndag blir det väldigt snävt med anmälan. 
Answer to: "Vi kan nog säga hej då till Bon Bon. Väldigt tråkigt. Om loppet kommer "
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
Bedrövligt dåligt.
|
|
Reply
|
|
Rankin
|
Posted: 2017-12-28 14:18:22
|
Became a member: 2016-11-08
Forum posts: 39
|
Finns det ingen chans att någon data kunnig kan hjälpa Eriksson alternativt köpa det av han så det fixas till? Jag är inte kunnig i ämnet men kan hjälpa till med en liten slant vid eventuellt köp
|
|
Reply
|
|
Mori
|
Posted: 2017-12-29 00:46:14  Finns det ingen chans att någon data kunnig kan hjälpa Eriksson alternativt köpa det av han så det fixas till? Jag är inte kunnig i ämnet men kan hjälpa till med en liten slant vid eventuellt köp
Answer to: "Finns det ingen chans att någon data kunnig kan hjälpa Eriksson alternati"
|
Became a member: 2016-11-09
Forum posts: 22
|
Jag har messat han och sagt att det garanterat finns folk som kan hjälpa honom. Ingen skräll direkt att han inte svarar.
Tycker det är så jävla värdelöst att han inte kan skicka vidare facklan till någon som bryr sig, låt han ta hundralapparna som trillar in varje säsong och låt någon som har intresse köra uppdateringar på sidan.
|
|
Reply
|
|
enkan123
|
Posted: 2017-12-29 12:16:44
|
Became a member: 2013-12-15
Forum posts: 40
|
Jag kan verkligen förstå om han inte har tid om facklan brunnit ur. Ätt kritisera hjälper nog inte så mkt. Om någon är intresserad att ta över för en summa så låter det som en bra lösning.
Svårt att ställa krav på något som är gratis.
|
|
Reply
|
|
backagard
|
Posted: 2017-12-29 15:05:29
|
|
Visst ska man vara restriktiv med kritik då man inte vet orsakerna varför nya lopp inte är klara tre dagar innan säsongsstart, men det här är väl något man kan städa undan under hösten om man så vill?
Och gratis och gratis. Jag betalade för två nya namn i veckan. Oavsett så finns det något som heter moral och ansvar. Om Eriksson vill lägga ner kan han ju avisera om detta i god tid om någon vill köpa spelet. Har man satt i gång något har man ansvar att det fungerar.
Om jag som ideell idrottsledare skulle lägga av utan vare sig varsel eller ordna ersättare hade jag känt mig som en mycket dålig människa - trots att jag gör det utan arvode.
Dejwul la ner Sulky på ett sådant sätt och där anser jag att han lurade många som var engagerade och gillade spelet.
Om det bara ligger lättja och att man inte bryr sig bakom detta anser jag att det är bedrövligt dåligt. Men det vet ju inte jag så jag sparar den kritiken och hoppas Eriksson mår bra och hittar in här och fixar till så fort han kan.
|
|
Reply
|
|
Cherry
|
Posted: 2017-12-29 16:14:29
|
Became a member: 2007-12-07
Forum posts: 6901
|
Håller med backagård såklart.
Helt gratis är det trots allt inte. Visst kan man säga att namnbyten är frivilligt, men då kan man kontra med att det inte ens borde kosta pengar heller. Nu drar Eriksson in en liten peng på det, och dom som varit med från början lär väl ha lagt åtskilligt mycket mer pengar på Travzonen än på något annat spel. Jag har spelat massa stora titlar på PC och Xbox och ändå har jag lagt mer pengar på Travzonen sammanlagt än på t.ex mitt favoritspel Rocket League.
Men det handlar inte ens om pengar, det handlar som backagård säger om lite moral och ansvar. Jag har varit i kontakt med Eriksson tidigare och såvitt jag förstod så var nya lopp varje etapp en fråga om snabbt klipp och klistra. Jag förstod det som att det tar någon minut, om ens det. Då är det helt enkelt för dåligt att det orsakar problem och oro var tredje månad och att inte ett skit har gjorts åt att stora lopp försvinner bit för bit. Snart är väl både Bon Bon och DGP minnen blott. Vem hade förvånats?
Och ändå är Travzonens befolkning bland det mest förlåtande som överhuvudtaget finns. Det räcker att Eriksson skriver att han fixat ett stavfel så haglar lovorden och tacken in. Men detta verkar inte räcka för att väcka intresset att ta en minimumbörda av ansvar. Visst, han har fixat grejer förut, men vi var för upptagna med att rapportera om skitsaker. Han ska ha en eloge för att han trots allt uppdaterade lite grejer, men det var ändå ett begränsat engagemang och mycket riktigt har väl ingen sett röken av honom sedan dess, och det var ett bra tag sedan nu.
Jag har klagat mycket på Eriksson och det är inte jättekul, men jag kan liksom inte förstå hur han tänker. Jag kan lugnt säga att om det varit min sajt och om det varit jag som haft det här totala ointresset så hade jag ändå erkänt att sajten har ett någorlunda omfattande intresse, tagit mitt ansvar och gett sajten åtminstone några minuter av min tid varje kvartal.
|
|
Reply
|
|
enkan123
|
Posted: 2017-12-29 17:04:50
|
Became a member: 2013-12-15
Forum posts: 40
|
Istället för att gnälla på karln kan väl den där personen som brinner så mkt, och uppenbarligen har kunskapen, kontakta mr E för ett övertagande av programkoden. Eller kanske t o m bygga ett nytt bättre lir.
|
|
Reply
|
|
lillsyrran
|
Posted: 2017-12-29 18:32:34
|
Became a member: 2011-09-22
Forum posts: 815
|
Det här påminner tyvärr mer och mer om Sulky. det tog ett par år att hämta sig från den smällen. 
|
|
Reply
|
|
jormol
|
Posted: 2017-12-29 21:28:09 Edited(1): 2017-12-29 21:29:44
|
Became a member: 2008-02-01
Forum posts: 81
|
Ja tyvärr känns det mer och mer som sulky, sist jag provade att skicka mail verkade det som mailservern inte kunde kontaktas och senast han visade sig här på forumet var ju snart ett år sedan ....
|
|
Reply
|
|
Yermac
|
Posted: 2017-12-29 21:45:24
|
Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2048
|
https://www.erikssonsolutions.se/
https://se.linkedin.com/in/andreas-eriksson-a86aa31b
|
|
Reply
|
|
Mori
|
Posted: 2017-12-29 21:46:24  Istället för att gnälla på karln kan väl den där personen som brinner så mkt, och uppenbarligen har kunskapen, kontakta mr E för ett övertagande av programkoden. Eller kanske t o m bygga ett nytt bättre lir.
Answer to: "Istället för att gnälla på karln kan väl den där personen som brinner"
|
Became a member: 2016-11-09
Forum posts: 22
|
Jag kan tänka mig att det skickats en ganska stor mängd brev som antyder något sådant, men han verkar inte vilja ta i det med tång.
Man måste få rikta kritik när det är befogat, det är ingen som sitter och säger att han är dum i huvudet, men som flertalet har påpekat så har man ett slags ansvar och den moraliska aspekten finns definitivt där.
Så, han får mer än gärna skicka facklan vidare, jag tror det finns folk som kan tänka sig att fixa sakerna i spelet och låta han få dom hundralapparna det handlar om varje kvartal.
|
|
Reply
|
|
backagard
|
Posted: 2017-12-29 23:01:20
|
|
Tack Eriksson!
|
|
Reply
|
|
Rankin
|
Posted: 2017-12-30 20:34:53
|
Became a member: 2016-11-08
Forum posts: 39
|
Bra jobbat Eriksson
|
|
Reply
|
|
Narkissos1
|
Posted: 2017-12-30 20:54:02
|
Became a member: 2016-01-06
Forum posts: 150
|
Enig med alla här, tycker det är bedrövligt att man inte kan lägga ett par minuter i veckan, han är ju väldigt snabb att godkänna namnen iallafall när slantarna rullar in för honom vid bytena, kanske där borde klockan ringa att man kanske ska gå in på sidan och kolla läget.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|