Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Mitt stall - Topp 3!

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Yermac Posted: 2017-11-07 23:57:58 Edited(1): 2017-11-07 23:58:40
1128
Nessla
Eskilstuna

Became a member: 2011-04-03
Forum posts: 2048
1. Evil Woman - Fin stam, tjänar ofta pengar, tränat bra, hedersmärr. Snart 2 millar insprunget utan att någonsin testats barfota.

2. Rowshambow - Missat pengar en gång på sina (ynka) 12 starter. Hittills alltid en härlig feeling inför varje ny uppgift.

3. Siscuriouscerasus - Just wait and see!

Inte ens nära:

Gun Dispute - Som avelsmärr lär hon bli intressant... men vad hon gör på banan finns det ingen som kan svara på.

-------------------------

Vore mycket uppskattat att få höra lite om era andra stalls hästar. Så gör gärna någon rank och bjud på. Med eller utan kommentarer spelar ingen större roll.
Reply
sokret88 Posted: 2017-11-08 03:59:17
310
pinstripes
Jägersro

Became a member: 2014-06-29
Forum posts: 392
1. Elegant Pixie fin stam och bäst i stallet, har sprungit in 6 172 200 kr. Ett topp sto som tävlar i den högsta klassen och gör sällan ett dåligt lopp. Finns fortfarande utveckling i henne och vann nyss guldfinalen med skor, så ser fram emot hennes framfart på banorna framöver

2. Ultimate Knight bra stam och har precis kommit igång på allvar då han vann Fight for the Stars och visade då kapaciteten han besitter. Han har placerat sig topp tre i mer än hälften av loppen han har startat i och det finns fortfarande utveckling i honom. Han har även visat att han duger i aveln då han lämnat flera fina avkommor!

3. Pinstripe´s Bagheera En stor talang med fina värden, men tyvärr så verkar inte skallen vara riktigt på plats då han mest springer och bromsar i loppen. Ger honom lite tid och fokuserar på träningen så kanske han kommer på vad det hela handlar om.
Reply
BabyB Posted: 2017-11-08 09:07:09
204
Stall Big Boy
Solvalla

Became a member: 2012-02-23
Forum posts: 391
Kul idé! Mer sånt här! Eftersom mitt stall är "nyomstartat" har jag bara 3-åringar, men här nedan följer mina 3 favoriter såhär långt:

1. Amanda Big Boy
Ett riktigt heders-sto! Inte gjort ett dåligt lopp än, utan slutat topp 3 i samtliga 6 starter, inklusive Deutschland Grand Prix och Hambletonian. Får nu en rejäl träningsperiod inför Breeders Cup-finalen.

2. Aguero Big Boy
På förhand stallets mest intressanta häst. Toppsiffror på både tung och vinterbana samt viktig spurtnolla. Tränar dessutom klart godkänt. Inte riktigt fått till det i loppen än, men ändå tagit en seger (Alfa) och två andraplatser på fyra starter. Höga förhoppningar på denna!

3. Angelika Big Boy
Började starkt med två segrar, men har efter detta stagnerat lite. Tjänat över 100k såhär långt. Helt ok blå siffror, tränar fint och har en nolla i spurtkolumnen. Vi kämpar på så får vi se hur långt det bär!
Reply
Kopia77 Posted: 2017-11-08 21:23:36 Edited(1): 2017-11-08 21:24:15
991
Bråkan
Bollnäs

Became a member: 2012-04-26
Forum posts: 238
Hakar på, men har kanske inte så mycket att komma med... förutom 1an trots sina 10p

1. Grasping Midnight

Kolla inte poängen kolla pokaler och hederstäcken. Aldrig tränat särskilt bra så det kanske tar ut sin rätt nu men med snart 4 miljoner insprunget är hon förlåten

2. Narcissique
Köptes för 1kr för att fylla ut stallet. Blev kvar och kniper andraplatsen som den underdog han är.

3. Pampered Lipstick
Stod mellan henne och Antimatter Cherry som jag tror är en bättre häst men Pampered är en egen uppfödning efter min Admiral (13,6 i medel vid pension) och min stora stjärna Moonlight Sky.
Reply
Narkissos1 Posted: 2017-11-08 22:04:19 Edited(1): 2017-11-08 22:05:05
1040
TeamKribban
Gävle

Became a member: 2016-01-06
Forum posts: 150
Kör topp 3 med mina egna uppfödningar.

1. Narkissos Brodde
Med Oaks segern och 450.000 inkört på 9 starter tar hon första platsen

2 Narkissos Avenue
Fortfarande inte vunnit ännu, men hon tränar bra och förhoppningsvis får visa det mer än den 2:a plats hon levererade i Breeders finalen, 315.000 inkört på 8 starter

3 Narkissos Journey
Är lite av skrällen på listan, men som 5-åring har hon börjat springa in lite pengar. tränar fortfarande bra och kommer tjäna fina pengar framöver, 240.000 på 17 starter.
Reply
Briljant Posted: 2017-11-09 21:13:08
406
Brilliant
Drammen

Became a member: 2017-01-26
Forum posts: 124
Well har inte heller så mycket att komma med heller men kör på

1. Nouveau Triomphe
Vann försök till kriteriet och slutade på en fjärde plats i finalen. Har tyvärr inte visat mycket denna etappen.

2. Myspysfjanteri
Vann Deutschland Grand Prix blir spännande framöver med henne

3. Funky Lemonade
Hedershäst som nästan alltid tar med sig en slant till stallet.
Reply
[ 1 ]