Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> Värför inte

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Extas Posted: 2017-06-27 16:48:58 Edited(3): 2017-06-27 16:54:24
37
Lsdldösödöglhöyhpgpttöflla
Dover Downs

Became a member: 2017-02-17
Forum posts: 68
Skulle va roligt om man kunde utöka köp/sälj (historiken) kategorin med att man kunde se en lista (topp 25-30?) på varje säsongs dyraste köp! Och då skulle man dela in dom i dyraste Hingstar, Ston, Valacker, föl 1-2-3år, alla åldrar för sig samt dyraste Stuteri & avlad föl/häst
Kanske möjligheten att också se totalt nånsin i Zonen med.

Nu är detta bara en pappersbit som jag skissat lite färg på... Men nåt åt detta håll där nån kanske har nåt mer som jag inte tänkte på eller kan vidareutveckla det som togs upp?

Klart det finns alltid mer akuta saker som behöver mer prioriteras men detta kan väl inte vara så avancerat eller svårt att utföra (tror jag iaf?) samtidigt när de viktigare sakerna åtgärdas.
Reply
sokret88 Posted: 2017-06-28 09:03:41
310
pinstripes
Jägersro

Became a member: 2014-06-29
Forum posts: 392
Låter som ett trevligt förslag
Reply
Gerrard Posted: 2017-06-28 23:20:32
426
Stall Ameste
Jägersro

Became a member: 2015-12-29
Forum posts: 678
Tycker det låter trevligt!

Tycker att man i alla fall skulle kunna sortera på:
- Nuvarande Etapp / Alla tider
- Kön
- Ålder vid försäljningen

Nationalitet och om hästen är avlad eller från stuteri tycker jag inte spelar någon större roll

Tycker dock där finns viktigare saker gör Eriksson att fixa till! Även om detta inte borde vara väldigt tidskrävande (säger jag utan direkt koll på programmering)
Reply
[ 1 ]