[ 1
]
|
Elrysso
|
Posted: 2017-05-28 17:37:00
|
Became a member: 2010-06-29
Forum posts: 286
|
LOL
Kvittar vad jag gör för något , vinnare är jag inte........
så trött på detta nu, fattar inte varför jag fortsätter spela......
det är endast top 10 stallen som kan livnära sej på detta spel....
vi andra får köpa billigt och vinner smått...... så är det......
så fina hästar man har, kör dom lungt för att kunna träna, sen under presterar dom i varje lopp.......SÅ JÄVLA LÖJLIGT.... hur kan storstallen köra massor av lopp med hästarna och presterar närstan hela tiden...
HAR JAG MISSAT NÅGOT?????????
ruskigt besviken".........
har aldrig krävt att vara top stall men va fan !!! någon gång ska man väl kunna vinna????
|
|
Reply
|
|
davidfermin
|
Posted: 2017-05-28 20:19:58  LOL
så trött på detta nu, fattar inte varför jag fortsätter spela......
det är endast top 10 stallen som kan livnära sej på detta spel....
vi andra får köpa billigt och vinner smått...... så är det......
så fina hästar man har, kör dom lungt för att kunna träna, sen under presterar dom i varje lopp.......SÅ JÄVLA LÖJLIGT.... hur kan storstallen köra massor av lopp med hästarna och presterar närstan hela tiden...
HAR JAG MISSAT NÅGOT?????????
ruskigt besviken".........
har aldrig krävt att vara top stall men va fan !!! någon gång ska man väl kunna vinna????
Answer to: "LOL
så t"
|
Became a member: 2008-11-12
Forum posts: 537
|
tror det gäller ha tålamod och fortsätta kämpa på.
|
|
Reply
|
|
Gerrard
|
Posted: 2017-05-28 23:57:49
|
Became a member: 2015-12-29
Forum posts: 678
|
Kanske ingen slump att de 10 stallen med mest insprunget vinner flest stora lopp om man tänker efter. Lite så att topp 6 lagen i Premier League vinner flest matcher med
Du har ju en del fina placeringar i världsrankingen? Men jag förstår dig när kollade i ditt prisskåp. Storloppssegrarna var inte många, 3-4 stycken under lång tid om man räknar bort Kriteriekval, Derbykval, Tidiga runder i TZO osv.
Matchning är dock intressant, hur matchar man hästarna på bästa vis? Hur täta starter som 3-åring, 4-åring, 5-åring.... etc. Man vill såklart få med kusarna till de penningtäta loppet så fort som möjligt men hur mycket kostar detta? Finns många avvägningar man får göra i detta spelet och frågan är om det finns "rätta svar".
|
|
Reply
|
|
Medeltid
|
Posted: 2017-05-30 21:28:59
|
Became a member: 2008-02-01
Forum posts: 784
|
Satsa på nollspurtare, dissa allt annat även om de ser fina ut. Flera av dessa underpresterar också, men fyller du ett helt stall med nollspurtare kliver alltid någon fram. Det är svårare att fynda på börsen nuförtiden men det går om man är uppmärksam.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|