[ 1
]
|
sportsvensson
|
Posted: 2017-05-10 14:55:18
|
Became a member: 2011-05-14
Forum posts: 365
|
Eriksson får nog kolla över kuskvalen...
Gick in tidigare idag och dubbelkollade mina kuskval till dagens anmälningar till finalerna på lördag...har inte valt Kontio men lik väl fick jag han som första kusk på en när jag gick in nu?
Plus att vissa kuskar ibland faller bort när man valt dessa.
Känns som en viktig grej att fixa.
|
|
Reply
|
|
OttoB
|
Posted: 2017-05-10 17:54:50  Eriksson får nog kolla över kuskvalen...
Gick in tidigare idag och dubbelkollade mina kuskval till dagens anmälningar till finalerna på lördag...har inte valt Kontio men lik väl fick jag han som första kusk på en när jag gick in nu?
Plus att vissa kuskar ibland faller bort när man valt dessa.
Känns som en viktig grej att fixa.
Answer to: "Eriksson får nog kolla över kuskvalen...
Gick in tidigare idag och dubbe"
|
Became a member: 2013-01-04
Forum posts: 390
|
Håller med!
För min del så brukar ordningen man får välja kuskar i ändras efter att uttagningarna blivit klara.
Rätt störigt tycker jag.
|
|
Reply
|
|
Gerrard
|
Posted: 2017-05-10 23:27:28
|
Became a member: 2015-12-29
Forum posts: 678
|
Jag tycker att kuskvalet skall låsas när lopp dupliceras. Som det är nu fastslås ordningen när lopp 1 skapas. Sedan kan man ändra för de andra loppen fram tills de spikas en stund senare
|
|
Reply
|
|
davidfermin
|
Posted: 2017-05-11 10:18:45  Jag tycker att kuskvalet skall låsas när lopp dupliceras. Som det är nu fastslås ordningen när lopp 1 skapas. Sedan kan man ändra för de andra loppen fram tills de spikas en stund senare
Answer to: "Jag tycker att kuskvalet skall låsas när lopp dupliceras. Som det är nu "
|
Became a member: 2008-11-12
Forum posts: 537
|
håller med gerrard då kan man ju tom ta bort sin häst om man inser att man ej kommer få någon bra kusk.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|