[ 1
]
|
felicia
|
Posted: 2017-03-14 13:29:47
|
Became a member: 2014-01-01
Forum posts: 207
|
lite skrattretande när kuskar kan ha bottenform i en hel etapp alltså ett år irl.
Och skillnaden i kuskform är alldeles för avgörande i loppen, ex. kvalar man in en häst som 4a till Lördagsfinalerna är sannolikheten för att få en bra kusk minimal.
Min undran är det något som går att ändra på ?
|
|
Reply
|
|
Gerrard
|
Posted: 2017-03-14 14:30:19  lite skrattretande när kuskar kan ha bottenform i en hel etapp alltså ett år irl.
Och skillnaden i kuskform är alldeles för avgörande i loppen, ex. kvalar man in en häst som 4a till Lördagsfinalerna är sannolikheten för att få en bra kusk minimal.
Min undran är det något som går att ändra på ?
Answer to: "lite skrattretande när kuskar kan ha bottenform i en hel etapp alltså ett"
|
Became a member: 2015-12-29
Forum posts: 678
|
Man får helt enkelt anpassa sina val till lördagsöppet efter vilken rank man kommer ha. Försöka få så bra kusk som möjligt....
|
|
Reply
|
|
larsbandage
|
Posted: 2017-03-14 14:32:23
|
Became a member: 2017-01-05
Forum posts: 38
|
Det är ju heeeeeeeeeelt sjukt att en örjan ur form får stryk av en lärling med form. Det händer aldrig i verkligheten(kanske en gång på 100). man säger ju att form slår klass, men någon måtta får det vara
|
|
Reply
|
|
Gerrard
|
Posted: 2017-03-14 17:50:34  Det är ju heeeeeeeeeelt sjukt att en örjan ur form får stryk av en lärling med form. Det händer aldrig i verkligheten(kanske en gång på 100). man säger ju att form slår klass, men någon måtta får det vara
Answer to: "Det är ju heeeeeeeeeelt sjukt att en örjan ur form får stryk av en lärl"
|
Became a member: 2015-12-29
Forum posts: 678
|
Håller med fullt ut. Skicklighet borde ha en större inverkan på spelet. Sen kan jag tycka det är spännande att form spelar bra roll med. Eftersom det är det ända rörliga värdet på kuskarna...
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|