Monumental besvikelse faktiskt. Snacka om att förstöra en bra dag!
Jämförbart med när amatörerna i Vitryssland lyckades tvåla till Tre Kronor 2002 i OS. Orkade inte ens titta på lag Elisabeth Gustafssons curlingmatch efterår utan gick och la mig istället.
Eller när Bobby Ewing dog i Dallas. (Tilläggas ska att glädjen när man senare märkte att det bara var en lång mardröm som Pamela haft, och att hon sen går upp ur sängen och ser BOBBY i duschen - som reagerar som om inget hade hänt! Man var ju lite fundersam där över vad i helvete som hände, men man gick ju samtidigt runt med ett JR-leende i en månad efteråt. Eller ett Sue Ellen-leende med darrande läppar. Skit samma...)
Eller när Costa Rica skickade ut Sverige ur Fotbolls-VM -90. Skillnaden är väl att man inte kan se fördelen med att fira midsommar som Glenn Hysén tyckte.
Eller när man var 8 år och hade två kilometer hem från skolbussen och kom på att man glömt att planera sitt senaste toabesök. Inga lyktstolpar att krama när man bor på landet, och man var tvungen att gå som om man hade testikelinflammation i 1,5 kilometer i sin blå vinteroverall.
Ger mig fan på att Eriksson inte kommer godkänna mitt namnförslag heller.