Nu är listorna uppe...finnes väl en del "Glidare/Ubåtar" som tycker de här är väl inte märkvärdigt...lägg upp säkra 10 oddsare som "vi" kan använda...antar tankesättet är sådant hos vissa...tji blir de...men med inlägg till forumet blir detta lite roligare !! Finaler på snikbana gör inte mig glad...bra moraliska kusar kan bli slagna av snikisar...föredrar God Sport o inte snik...ta det i en vidare mening så..!
Här är de även ett heat lopp o bena ut...Fördel spåren för somliga här o ja hoppas Supporten fortsätter o va favo...så kanske Vi kan klura ut en oddsare..! Ruc är bara utfyllnad...konstig inbjudning med den kommer väl i vanlig ordning att pratas upp...!
Ny Teknik(Viasat folket ?) o ny starttid kommer de att bli...o reklamen är redan igång om detta...Vi får se som "fan" sa...! Men startspår o skobalans lyser med sin frånvaro på starter utanför Svedala...de blir de visst ingen ändring på...! Många skulle nog tycka de var bra om tex. Supports spår o skobalans redovisades....kan väl inte va så svårt...? Sätt en Viasattare på de...!
Nya tekniken finns att beskåda..länk på Travnet Premiär...Tja säger ja som sett en zilijon lopp..några korn kanske...Titta själva !! En kommentar...går kanske o stänga av lite reff...o de kan ju va värt något...!
Hur kan man sitta och skriva ensam på ett forum Jag sa tidigt att gubben skulle sabba det helt och hållet, och det är ju bara att kolla hur det ser ut nu.. Ändå förstår han inte.. Snacka om noll självinsikt..
Jaha..Ubåtar de finns de ...Brukar inte bidra till något förutom då att hacka..! Till loppet..bra fart o vänta..vem släpper för att utnyttja sniket..? BBS har kanske bättre chans o ta ledningen i andra heatet..!
Lilla Tommie..va får du ut av att klaga på mig.. ? Bidra istället...men de är väl de som är problemet...! Lägga upp listor, skriva något...är de svårt de ? Men du behöver väl matas med 10 oddsare utan förbehåll...jösses..!
Vad är det du inte förstår?? Det är bara du här!! Du har fått alla att försvinna och sen vill du att man ska bidra?! Du kan lika gärna sitta hemma och skriva på ett papper som att sitta ensam här och skriva!! Antalet aktiva här på forumet har sjunkit från låt säga 70 stycken till att du är ensam kvar. Fundera på det ett tag... Herregud
Vad är det du inte förstår?? Det är bara du här!! Du har fått alla att försvinna och sen vill du att man ska bidra?! Du kan lika gärna sitta hemma och skriva på ett papper som att sitta ensam här och skriva!! Antalet aktiva här på forumet har sjunkit från låt säga 70 stycken till att du är ensam kvar. Fundera på det ett tag... Herregud
Ja mycket Herregud över dig...ja skrattar rejält när du dyker upp o börjar klaga på mig....förlorat pengar igen...? Inte hittat något annat forum än ? Lägg upp listor o visa något intresse o skriv..har uppmanat dig länge nu..o va gör du..? Tjurig som en liten unge som man ställer krav på...!
Ja mycket Herregud över dig...ja skrattar rejält när du dyker upp o börjar klaga på mig....förlorat pengar igen...? Inte hittat något annat forum än ? Lägg upp listor visa något intresse o skriv..har uppmanat dig länge nu..o va gör du..? Tjurig som en liten unge som man ställer krav på...!
Nejdå...Lite sommartorka drabbas Alla av.."Massor" som läser detta ! Hur är de fatt själv ? Några idéer på loppen ? Jag har en hel del idéer som är ganska bra...25 oddsaren i går var ganska nära o fixa "lite" kosing...!
Lite sommartorka bara.. Och du tror att massor sitter och läser det du skriver.. Det känns som att du har en höst, vinter och vårtorka att se fram emot.. Inte ens när forumet är totalt dött förstår du! Ha det fint mannen, du lyckades med ditt uppdrag att bli ensam kvar!
Du förstår inte att du sabbat forumet totalt trots att du är ensam kvar.. Du sitter och lägger upp listor och skriver som en galning trots att du inte får någon som helst respons.. Först trodde jag att du bara var ute efter att köra forumet i botten vilket är idiotiskt, men när du sitter ensam kvar och skriver så förstår jag ju att det är något som verkligen är fel.. Jag ber om ursäkt att jag har varit lite hård emot dig vissa gånger när jag har försökt förklara att du sabbar forumet och att alla skulle dra om du inte ändrade på dig. Men se vart forumet är nu.. Hoppas att du får ordning på livet och kan fylla det med något meningsfullt istället för att sitta här och skriva helt ensam. Sköt om dig.
Har inte sabbat något..Alla kan skriva inlägg...Du kör med invektiv snudd på hela tiden..Klart ja blir sur..Du undviker konstant att skriva något om hästarna...? Varför ? En gåta för mig faktiskt...Men ok du är som du är... Sköt om dig !
Har inte sabbat något..Alla kan skriva inlägg...Du kör med invektiv snudd på hela tiden..Klart ja blir sur..Du undviker konstant att skriva något om hästarna...? Varför ? En gåta för mig faktiskt...Men ok du är som du är... Sköt om dig !
Tja Sommar torka har ja redan nämnt...när du är på tapeten så gäller de något annat än hästar..de kan du fundera på...! Att du är bekväm har ja redan konstaterat...är väl tidens anda...ska ha de serverat o inte anstränga dig de minsta...många som singlar gratis tips...så du scannar nog runt tror ja...! Borde va enkelt o suga upp sådant för dig....kanske blir svårt o välja....de kanske inte är av någon högre standard...!