Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> Lite färgad V75 "teori&qu...

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
dujorha Posted: 2015-02-08 15:10:21

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Svårt o räcka hela vägen...5-6 avd. går bra...men de stämmer dåligt i en eller 2 avd...trist o en bättre analys måste till...Vill gärna ha dags form på hästar så då dröjer de färdiga systemet för mig....Man vill gärna ha medhåll på sina idéer...vanligt fel som ja gör..gäller o tänka om flera gånger...fler kommentarer skulle kanske underlätta..fler tycker ja som på senare tid kommit med en enda rad men den har stämt väldigt bra ! O de är ju de bästa när känsla o analys stämmer...de här är ett svårt spel o lätt o gå fel i labyrinten...något i stil med... "Tillfället kommer som en snigel o försvinner som en blixt"...Finns flera duktiga tippare här o de vore väl sjutton om vi inte skulle höja spelutfallet.....tror fler än ja skulle ha vänt på fler stenar i tex. sista avdelningen...svårt kanske men inte omöjligt...Ja lägger upp listorna till veckan o Vi tar nya tag !!
Reply
Soberano Posted: 2015-02-09 14:36:17 Answer to: "Svårt o räcka hela vägen...5-6 avd. går bra...men de "

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Jag kan nog bara instämma. Jag sätter mina 3 spikar i lördags och lyckas ändå bara skrapa ihop 5 rätt. Faller dels på min princip att Adrian inte vinner V75 (nu har han vunnit 2) och i sista så ska ju Bolt kanske tas på större allvar. Hade ju visat form, hade läge, kuskplus och bra segerprocent. Jag tog inte med den i beräkningen mycket på att han brukar ha svårt att räcka när han är ute i tuffare sällskap men form slår ju klass som bekant och Lindegren har inlett året bra och har fin snurr på sitt lilla material, också en parameter att ta med som inte gjordes denna gången.

I andra skulle jag dock gärna velat sett vad Takters kunnat göra om han inte felat och hade fått smyga med i rygg på Adrian under slutvarvet. Gick som ett spjut efter sin galopp. Passas!
Reply
dujorha Posted: 2015-02-09 15:23:15 Answer to: "Jag kan nog bara instämma. Jag sätter mina 3 spikar i lördag"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Ja bra påpekande om Johnnys i andra...även i sista så var de nog lite för dålig koll på statsen för min del..tittade först o sedan släpper ja den...då är de något där som ska studeras...mer...Johan gör ju fel som kryper ner i ryggen på Erik..går han ut i andra spår så får han Ingves smörresa eftersom Kenneth kör fram i dödens..men vi får ladda om till Kalmar o hoppas på att analyserna stämmer bättre då...!
Reply
[ 1 ]