Fin häst Calvin....Conrad fick ta de easy sist från början sist...finns några kameler i Svedala med potential..Calvin är en...helt igenom USA-blod..håller både kusk o häst sig i skinnet så vinner han men...säker kan man ju inte helt va när de gäller Conrad...Gott rens blir de på bra hästar runt om...visar sig i värmning o provstart vilket humör häst o kusk är hoppas ja..! Har jagat Qvick Fix i 3 starter nu...dyrt som med alla Kolgjini styrningar...ömsom vin ömsom pannkaka...här är de hemmaplan o en skoavtagning är väl aktuell...o så var de här med upploppet...fasansfull sträcka...!
Calvin vinner om han håller sig i trav, men hur stor är galopprisken? stor favorit har han blivit, för stor anser jag med tanke på osäkerheten i travet.
Vem vinner när Calvin hoppar? Silver Annie eller Quick fix? känns som de tre ska täcka det här loppet
Calvin vinner om han håller sig i trav, men hur stor är galopprisken? stor favorit har han blivit, för stor anser jag med tanke på osäkerheten i travet.
Vem vinner när Calvin hoppar? Silver Annie eller Quick fix? känns som de tre ska täcka det här loppet
Nej täcker inte...titta vidare...hur stor osäkerhet...ungefär 30-40 % tippar ja vad de nu är värt..kolla värmning o provstart lugnt o fint ska de gå o inga tester från Conrads sida...då stiger hoppet..!
Mycket babbel från Conrad..idag på Liven..den gode Conrad är en optimist..dom nästan glömmer loppet på Solvalla...! Syntes vilka kuskar som är på tårna...Uffe o Jorma...Uffe kugge på V75:an.!
Jo..de har du rätt i...är ju en sådan bransch..gäller o "kämpa" på..! O dra upp förväntningarna....någon gång blir de ju succé...! Roligt gäng i Vass o Kass...2 gamblers mot Tobbe...värt o lyssna på Tobbe med den i andra..bättre skolös där som han säger..!
Jocke varnar på sin o den är bra...var den ja tänkte på när de inte var heltäckt på bara 3 st..! Super har kapacitet så..garderingen är given om man garderar Calvin..!
Mot dessa hästar borde Calvin Borel ha en bra chans trots att han kanske för en tappstart. Frågan är ju som sagt om Conrad håller hästen i trav. Är han som sist så spikar jag alla dagar i veckan. Vinner han inte är det många som kan vinna. Så det känns som en elelr alla. Och i dagsläget säger jag en.
I kvalet och senast har Calvin gått med jänkarvagn, helstängt och ny käk. Ser ut som en helt ny häst. Han springer inte och tvekar längre utan betydligt mer fokuserad och framåt. Går knappast att slå honom imorgon och torskar han ska jag aldrig mer skriva en rad till på detta forum...
Spikade även honom senast efter att ha sett kvalloppet:
I kvalet och senast har Calvin gått med jänkarvagn, helstängt och ny käk. Ser ut som en helt ny häst. Han springer inte och tvekar längre utan betydligt mer fokuserad och framåt. Går knappast att slå honom imorgon och torskar han ska jag aldrig mer skriva en rad till på detta forum...
Spikade även honom senast efter att ha sett kvalloppet:
Jösses...själv har ja undvikit o ta gift på saker o ting i travet..lång erfarenhet brukar bota sådana saker..hästen är bra o ja har sett de där med ny utrustning o loppen...mycket bra o de är en klassklättrare om stilen hålls...men läget är nog så att de blir garderat på en kupong ialla fall...o en med spik..! Ska ja framhålla en bra kuse så är de Jockes..får han ordning på de där travet lite så är de också en klassklättrare..men här kanske han bara blir 2:a...!
Björn voterar för Calvin...o tycker bästa spik...Conrads dag imorgon då..! Blir stor favo i morgon..men hur är de med förväntningarna...? De är kanske för stora igen..!
Intressant..Johnny mot Adrian i lunch1:an..blir kul att kolla..! Baksnack av tränaren...på Johnnys...va händer..jo Johnny laddar o tar lätt ledningen...håller undan till slut tack vare klent motstånd...men baksnacket gillas inte..!
2 enkla spets vinnare här i Johnnys regi...gynnsamt med kortlopp o ledningen...kommer säkert fler spetsvinnare idag..! Den här märren(The Devine Miss F) ser väldigt fin ut...franskt o USA-blod i lyckad combo..!!