Uffes från bakspår känns lite sårbart...korta häcken o kanske inte Uffe får de här flytet o kommer igenom...skapliga hästar på framspår..Ingves o Adrian kommer väl o köra hårt här...finns en som kan lägga sig spetskörningen...men då ska hästen vakna till o en skoavtagning är av nöden...Ni kan säkert lista ut vem !!
Uffes från bakspår känns lite sårbart...korta häcken o kanske inte Uffe får de här flytet o kommer igenom...skapliga hästar på framspår..Ingves o Adrian kommer väl o köra hårt här...finns en som kan lägga sig spetskörningen...men då ska hästen vakna till o en skoavtagning är av nöden...Ni kan säkert lista ut vem !!
Ja..är ju Ingves som kan släppa till Adrian...Tobbe pratar mycket om sin..jävligt dåligt genrep på den o han såg väldigt tråkig ut..även om dom tar av bakskorna...låter som en "kissing up"....!
Du tänker på Björn? Kanske men ojämn häst.
Elmer Gold spetsar initialt o är bortglömd på strecken just nu. Gillar hertig Shim också
Konstig jävla favorit är det ialla fall med Shadow Woodland.
Du tänker på Björn? Kanske men ojämn häst.
Elmer Gold spetsar initialt o är bortglömd på strecken just nu. Gillar hertig Shim också
Konstig jävla favorit är det ialla fall med Shadow Woodland.
Japp...hästen har öppnat bra skolöst..men måste piggna till lite mer..såg lite trög ut sist..men som sagt Björn kan skaka liv i en del...! Var ju ett lopp i Gävle som de flöt på bra..spelade o streckade då...!
Marc Elias om 4 Perl´s Fortune:
– Det är en fin gammal häst och han fick ett bra
spår. Perl´s Fortune är extremt startsnabb och jag
skulle tro att har tar spets och sedan släpper till Maffioso
Face. Han är bra nog för att ta en fin placering.
Marc Elias om 4 Perl´s Fortune:
– Det är en fin gammal häst och han fick ett bra
spår. Perl´s Fortune är extremt startsnabb och jag
skulle tro att har tar spets och sedan släpper till Maffioso
Face. Han är bra nog för att ta en fin placering.
Tja...möjligt att han är startsnabb...finns tecken på de men Conrad har tagit tag i hästen o lagt ner honom...o sparat speeden till slut..klokt...någon spets kör nog inte Conrad för här..tror han försöker lägga ner hästen som förut..loppet sist var sådär...gick lite grand till slut..har Conrad sin dag idag så kommer han med på ett garderingstreck...spetskandidaterna kvarstår..5 o 7..! Med varningen på Björns...men då ska de va barfota...runt om...!
Jäkla snack om Tobbes...låter i mina öron som en rejäl kissing up...hästen dålig sist o om dom nu ska plocka alla skorna så förskräcker statsen rejält...både framspår o galopper på dessa starter...vet inte va de här grundar sig på..jösses..! Dålig segerprocent o bakspår över korta häcken..vem fan köper detta ? Inte ja...dravel !! Tex. Hertig Sim med framspår o barfota runt om o bra genrep är bra mycket intressantare..!
Synd..men de här är inte lätt..några svåra vinnare..var de...! Garderade lite här på grund av skorna..hade varit spik annars..! Bland annat min rysare Björns...tycker fortfarande ja vet lite...haha !