Tittat som hastigast på stammen på dessa 4-åringar..o de är USA blodet överlag...några undantag...med franska fäder...på favon så finns de franskt på morsidan..Pine Chip som morfar..den gamle favon dyker upp överallt..! Djali som jag trodde skulle bli en riktig "runner up"...har efter flera bedrövelser tagit sig hit..floppar han här lär väl inte Per kunna behålla honom...konstigt isåfall...kan ju inte bero på att Pine Chip är morfar här med...Vem kan de då va...en viss R...?
Tittat som hastigast på stammen på dessa 4-åringar..o de är USA blodet överlag...några undantag...med franska fäder...på favon så finns de franskt på morsidan..Pine Chip som morfar..den gamle favon dyker upp överallt..! Djali som jag trodde skulle bli en riktig "runner up"...har efter flera bedrövelser tagit sig hit..floppar han här lär väl inte Per kunna behålla honom...konstigt isåfall...kan ju inte bero på att Pine Chip är morfar här med...Vem kan de då va...en viss R...?
Djali struken...så var de med det..! Öppet lopp detta ändå..tyckte de var rulligt med barfotan sist på favon...ska de gå att köra så igen..? Kanske Erik vågar ladda med sin..hästen är snabb ut o de är även finnen...flera 12-travare här över distansen....o så kaninbana..Försöker Anders sig på att köra till spetsen tro..? Fundersamt..! Boys ?
Väldigt fin Veijos....klarar han barfotan igen så vinner han väl..! Finfint lopp detta !! Erik till spets o barfota...var lite inne på detta ... kaninspåret igen..inte så fint de här kan man ju tycka med snikspår..men de var ju redan kört på streckande..! På en normal bana så vinner ju Jorma...! Barfota o Jolle på Eriks..materialet igen...!
mm är glad att jag inte spenderade 2-3 timmar framför liven eller tv utan bara kollade loppen i repris, pokalloppen var helt enkelt inte lika vassa i år :P
mm är glad att jag inte spenderade 2-3 timmar framför liven eller tv utan bara kollade loppen i repris, pokalloppen var helt enkelt inte lika vassa i år :P