[ 1
]
|
dujorha
|
Posted: 2014-03-04 13:17:42 Edited(1): 2014-03-04 13:20:35
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ok ja ska väl inte ge upp än på den här formen..ser lite lättare ut den här gången men de är väl inbillning som vanligt...! Mycket sprinterlopp är de..o de går ju fort...haha.. Tufft gasande i flera lopp alltså..i 7:de står de väl mellan 3,4 o 9:an..! Veijo ger sig inte...åker med Dream till Valla o tar av skorna ?
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2014-03-04 22:58:24 Ok ja ska väl inte ge upp än på den här formen..ser lite lättare ut den här gången men de är väl inbillning som vanligt...! Mycket sprinterlopp är de..o de går ju fort...haha.. Tufft gasande i flera lopp alltså..i 7:de står de väl mellan 3,4 o 9:an..!
Answer to: "Ok ja ska väl inte ge upp än på den här formen..ser li"
|
Became a member: 2013-08-14
Forum posts: 1613
|
Det ser spännande ut! I sjunde avdelningen har ju Mr Pellegrino åtminstone uppvisad form.
Håller alltid en tumme för Veijo
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-03-05 10:47:35 Edited(3): 2014-03-05 11:01:58 Det ser spännande ut! I sjunde avdelningen har ju Mr Pellegrino åtminstone uppvisad form.
Håller alltid en tumme för Veijo
Answer to: "Det ser spännande ut! I sjunde avdelningen har ju Mr Pellegrino å"
|
|
Tyvärr Veijo strök Dream..va blir kvar...då i det loppet..1, 9 o Åkes...å så ska Friction göra årsdebut..är ju inte märkliga hästar så han ska nog med..! Undrar va spelet kommer upp till den här gången...gissade rejält fel sist...kanske mer rätt med 20 idag då..! Kan de skrälla lite i den första avd..ser ut som de finns lite luringar där..Havbergs måste med tex. ! I andra så kanske inte Canaka drar längsta strået..på korta häcken...1,2 o 4 vill nog va med o dra..kanske de får fart på Love and Hate som Örjan kör...var ju jättebra några starter för Svanen..!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-03-05 19:08:42 Edited(6): 2014-03-05 19:41:24
|
|
Enkelt för Ludde...körde till direkt o Sahara länsa bara undan...bra tid !! Löjligt av Redén...kör inte ett skit..med sin...Canaka till ledningen...! Den här Miss Sue V tror ja är en flockis..inget att räkna med mot så här bra djur...! Björn fick bra fart igen på O.U...nära imål..! Skräll i 3:dje..o de passerar ganska fort i den här speedade ExpressLiven..trist detta med babblet från Gojorna som fyller allt...! Örjans travade inte så bra...Twigs har ja trott på..vinner nog från ledningen..! Så drivs Twigs till fel på upploppet..jösses tur ja inte spika den...travet..!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-03-05 19:55:00 Edited(3): 2014-03-05 20:29:59
|
|
Va händer..felade gjorde de på Jägers också...Andrés Onriques kan omöjligen varit störd där i ryggen på Ingves..puh..travet ! Puh då felar både Johans o Hockeys på Valla..va kul detta är...! Örjan sätter dit sin..Vernin...tja matjorden finns där..! Dahlborg fångade in Björn i sista...Lord Capar hade lite nytta av V75 starterna..! Genast pratar Gojorna på om nästa lopps hästar..blir lite forcerat tycker ja..omsättningen vart 20 miljoner...tror de kommer att sjunka tyvärr..!
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2014-03-05 22:30:53 Edited(1): 2014-03-05 22:31:11
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
|
8 rätt på V86-förslaget på bloggen och en vinst på drygt 25 000 kronor eller 40 000 kronor beroende på om man spelade bara för 8 rätt eller inte, låter var och en avgöra hur man vill göra med den saken. Kul med en lite "större" framgång.
dankar.blogg.se
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2014-03-05 22:57:14
|
Became a member: 2007-10-24
Forum posts: 6641
|
Dags att man slutar snacka upp vissa hästar i trav-tv tycker jag. Det påverkar något kopiöst. Hade bestämt mig redan igår för att lassa in på 4-12 på dubbeln som stod i över 30 ggr hela dagen fram till Skoglund fick en halvminut i rutan att förklara sin kärlek till hästen, vilket gjorde att Nybrink hakade på på liret och så var oddset nere i 10 ggr innan start och jag avstod att spela. Det förstör så inihelvete för oss seriösa spelare som har som jobb att spela in sitt levebröd. Vad är idén med att lägga timmar framför lopparkivet när man sen bara kan be till gudarna att Nybrink hittat nåt annat drag. Det är mer avgörande än själva loppen....
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2014-03-05 23:01:24
|
|
Det funkade förr när man inte kunde sitta och spela hemma i soffan men idag så är det dödsdömt att skrika ut hästar. Bättre att man kommer med konkret info från tränare och kuskar och inte slänga iväg en massa spelförslag. Helt seriöst!
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2014-03-06 00:22:50 Dags att man slutar snacka upp vissa hästar i trav-tv tycker jag. Det påverkar något kopiöst. Hade bestämt mig redan igår för att lassa in på 4-12 på dubbeln som stod i över 30 ggr hela dagen fram till Skoglund fick en halvminut i rutan att förklara sin kärlek till hästen, vilket gjorde att Nybrink hakade på på liret och så var oddset nere i 10 ggr innan start och jag avstod att spela. Det förstör så inihelvete för oss seriösa spelare som har som jobb att spela in sitt levebröd. Vad är idén med att lägga timmar framför lopparkivet när man sen bara kan be till gudarna att Nybrink hittat nåt annat drag. Det är mer avgörande än själva loppen....
Answer to: "Dags att man slutar snacka upp vissa hästar i trav-tv tycker jag. Det "
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
|
Jag håller med, det är bedrövligt.
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-03-06 00:45:54 8 rätt på V86-förslaget på bloggen och en vinst på drygt 25 000 kronor eller 40 000 kronor beroende på om man spelade bara för 8 rätt eller inte, låter var och en avgöra hur man vill göra med den saken. Kul med en lite "större" framgång.
dankar.blogg.se
Answer to: "8 rätt på V86-förslaget på bloggen och en vinst p&ari"
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
|
Snyggt och grattis! Följde dig dock inte hela vägen och fick nöja mig med sju rätt.
Sprack på Maja Utca trots 8 hästar.. Ändå en bra dag med strax över 4lax på V86 och sedan vinnarspel på Lord Capar. Nu är det bara att hoppas på V75!
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2014-03-06 01:35:02
|
|
Grattis till åttan!
Håller med angående tv-tipsen. Det är helt värdelöst att lira det som den s k experten i tv basunerar ut. Var också inne på 4-12 på dubbeln, men tyckte att oddset var märkligt lågt. Tråkigt
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-03-06 07:50:16 Edited(1): 2014-03-06 07:53:55
|
|
Grattis till 8:an..men ja må säga de att gnälla på "tipsexperter" när dom går rätt båtar föga...Micke lever ju på de här med..alla på TV gör de...o i egenskap av tippare så försöker dom så gott dom kan...de har bara lite större megafon...men bruset ökar mer o mer ! Att framhålla att det är ett skicklighets spel är ju "bara" för att skilja ut sig mot alla andra "turspel" men den som någon gång spelat på trav inser att tur är med i bilden..eller hur boys ? Va Micke tippar "är mer avgörande än själva loppet"...haha skojig läsning.!!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-03-06 09:52:11
|
|
Sista avd. Örjan körde inte överdrivet på Friction...som såg fin ut..o lugn..ska man tro nästa gång med skolöst runt om !
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2014-03-06 10:40:12 Grattis till 8:an..men ja må säga de att gnälla på "tipsexperter" när dom går rätt båtar föga...Micke lever ju på de här med..alla på TV gör de...o i egenskap av tippare så försöker dom så gott dom kan...de har bara lite större megafon...men bruset ökar mer o mer ! Att framhålla att det är ett skicklighets spel är ju "bara" för att skilja ut sig mot alla andra "turspel" men den som någon gång spelat på trav inser att tur är med i bilden..eller hur boys ? Va Micke tippar "är mer avgörande än själva loppet"...haha skojig läsning.!!
Answer to: "Grattis till 8:an..men ja må säga de att gnälla på &q"
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
|
Visst är det jobbigt när de bästa dragen man hittat ropas ut på bästa tid men ofta tycker jag att det är motsatsen som sker. Tipsexperterna hittar ett drag men man sitter på ett annat och vips så får man lite bättre tillbaka. Skulle nog vilja påstå att det händer oftare men det är så klart subjektivt. Känslan är att dessa experter sällan är rätt på det men det kanske bara är jag.
Nu var det egentligen inget svar menat direkt till dig utan mer bara ett inlägg i det hela. Som du säger är det deras jobb och främst kanske dessa som ska/kan locka nytt folk till att fastna i spelberoendet. Men men den som lever får se.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-03-06 13:17:07 Visst är det jobbigt när de bästa dragen man hittat ropas ut på bästa tid men ofta tycker jag att det är motsatsen som sker. Tipsexperterna hittar ett drag men man sitter på ett annat och vips så får man lite bättre tillbaka. Skulle nog vilja påstå att det händer oftare men det är så klart subjektivt. Känslan är att dessa experter sällan är rätt på det men det kanske bara är jag.
Nu var det egentligen inget svar menat direkt till dig utan mer bara ett inlägg i det hela. Som du säger är det deras jobb och främst kanske dessa som ska/kan locka nytt folk till att fastna i spelberoendet. Men men den som lever får se.
Answer to: "Visst är det jobbigt när de bästa dragen man hittat ropas ut"
|
|
Rätt så ! På samma linje...vi kämpar vidare !
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2014-03-06 22:28:07 Grattis till 8:an..men ja må säga de att gnälla på "tipsexperter" när dom går rätt båtar föga...Micke lever ju på de här med..alla på TV gör de...o i egenskap av tippare så försöker dom så gott dom kan...de har bara lite större megafon...men bruset ökar mer o mer ! Att framhålla att det är ett skicklighets spel är ju "bara" för att skilja ut sig mot alla andra "turspel" men den som någon gång spelat på trav inser att tur är med i bilden..eller hur boys ? Va Micke tippar "är mer avgörande än själva loppet"...haha skojig läsning.!!
Answer to: "Grattis till 8:an..men ja må säga de att gnälla på &q"
|
|
Va Micke tippar "är mer avgörande än själva loppet"...haha skojig läsning.!!
Just denna gång så var det ju det som skiljde mellan 0kr och en hygglig månadslön för mig. Eftersom han spelade min dubbel så avstod jag helt och hållet då jag plötsligt var tvungen att håva in tredubbla insatsen för att få samma utbetalning som jag fått om Micke sagt att han trodde på I Saw You. Alltså blev det mer avgörande än själva loppet.
Bättre att de förmedlar vad tränarna och kuskarna säger istället för att specifikt gå ut med ett enstaka superdrag (Lord Capar) och snacka om det hela kvällen. De började ju med att gå ut med infon att tränaren trodde på fin chans. Sen behöver de inte snacka upp hästen som om den skulle vinna elitloppet. Man sitter bara hemma i soffan och svettas och mår dåligt när de gör på de viset. Följde med i oddsutvecklingen på DD minut för minut till den hade gått från 27 till 10 ggr, då stängde jag av datorn och gick till gymmet och slog sönder sandsäcken. När en tipsexpet spelar en RAK dubbel i direktsänd tv så är den kombinationen dödsdömd. Hade kunde ju lirat åtta rader på ett spelförslag till folket, sen lassat in i det tysta på 4-12 om han nu trodde på den.
|
|
Reply
|
|
Poffpuff
|
Posted: 2014-03-06 23:26:46 Va Micke tippar "är mer avgörande än själva loppet"...haha skojig läsning.!!
Just denna gång så var det ju det som skiljde mellan 0kr och en hygglig månadslön för mig. Eftersom han spelade min dubbel så avstod jag helt och hållet då jag plötsligt var tvungen att håva in tredubbla insatsen för att få samma utbetalning som jag fått om Micke sagt att han trodde på I Saw You. Alltså blev det mer avgörande än själva loppet.
Bättre att de förmedlar vad tränarna och kuskarna säger istället för att specifikt gå ut med ett enstaka superdrag (Lord Capar) och snacka om det hela kvällen. De började ju med att gå ut med infon att tränaren trodde på fin chans. Sen behöver de inte snacka upp hästen som om den skulle vinna elitloppet. Man sitter bara hemma i soffan och svettas och mår dåligt när de gör på de viset. Följde med i oddsutvecklingen på DD minut för minut till den hade gått från 27 till 10 ggr, då stängde jag av datorn och gick till gymmet och slog sönder sandsäcken. När en tipsexpet spelar en RAK dubbel i direktsänd tv så är den kombinationen dödsdömd. Hade kunde ju lirat åtta rader på ett spelförslag till folket, sen lassat in i det tysta på 4-12 om han nu trodde på den.
Answer to: "Va Micke tippar "är mer avgörande än själva"
|
|
Haha, förstår frustrationen. Men jag reagerar lite på det där sista. En så kallad expert ska väl just våga komma med raka dubblar? Det krävs ju inte direkt några expertkunskaper för att strecka halva startfältet och sedan lyckas "sätta" en dubbel.
|
|
Reply
|
|
Andynalan
|
Posted: 2014-03-06 23:48:12 Edited(1): 2014-03-06 23:48:43 Haha, förstår frustrationen. Men jag reagerar lite på det där sista. En så kallad expert ska väl just våga komma med raka dubblar? Det krävs ju inte direkt några expertkunskaper för att strecka halva startfältet och sedan lyckas "sätta" en dubbel.
Answer to: "Haha, förstår frustrationen. Men jag reagerar lite på det "
|
|
Visst ska han det, men han ska inte säga den högt i TV.
Han ska säga något i stil med "i första tror jag någon av 3 eller 4 vinner, sedan kan man välja mellan 1,5,11 och 12 i andra dubbeln. Lite mer som de i atg-live gör. Hängslen och livrem all day long. Då förstör man inte en specipik kombination.
Just detta fall måste varit det mest nedsnackade oddset i historien? Andra gången med v86express. Många nya som följer programmet nu när de går på 90 minuter. Många som inte har tänkt på dubbeln eftersom den kommer så fort och därför slänger de in på samma som Nybrink. På v75 spelas det såpass mycket på DD innan direktsändningen så där kan det aldrig ha fått samma effekt.
Svårt att släppa detta alltså som ni märker....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-03-07 06:48:07 Edited(4): 2014-03-07 07:25:48 Va Micke tippar "är mer avgörande än själva loppet"...haha skojig läsning.!!
Answer to: "Va Micke tippar "är mer avgörande än själva"
|
|
Andy det är inte meningen o strö salt...men är inte första gången de händer...är man där som tipsexpert så ska man leverera annars blir man bara en rolig figur...det vill inte Micke framstå som! Nästa gång så hamnar någon annan i kläm..Gojorna o tipparna i TV blir faktiskt bättre..o konstigt vore annars...dom sysslar ju med detta...följer detta rätt noga...finns ju tid mellan loppen till "babbel" o de utnyttjas rejält även om de är Express..vi får se vart de tar vägen...än finns de luckor faktiskt..o det är de vi ska utnyttja..tillfällena kommer som sniglar o försvinner som blixtar ...så vill ja sammanfatta detta tyvärr !
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|