V75-1, Solvalla lopp 5 (Tvilling)
Silverdivisionen, Final
1:A PRIS 220 000, 2140 A
AVD1
1 LEO ON LINE v 9 Takter Johnny
2 LILLEN SISU h 5 Jansson Torbjörn
3 MONTGOMERY GEL v 8 Kontio Jorma
4 NOTHING BUT CLASS (US) h 5 Untersteiner Peter
5 BERLUSCONI (US) h 6 Goop Björn
6 LORD ROCKET v 9 Kihlström Örjan
7 M.T.HARMONY s 5 Untersteiner Johan
8 PRADA SECRET (DK) v 7 Persson Stefan
9 BY AIR v 7 Bergh Robert
10 NAROLD VOX v 5 Ohlsson Ulf
11 B.B.S.MANDARINO v 6 Ingves Peter
12 CHAPEAU* (DE) h 5 Adielsson Erik
Tänkte lämna mörkaste Småland o åka upp till kungliga hufudstaden o kika lite på finalerna så det är bra att komma igång tidigt o då det är lite tid att slå ihjäl innan superbowlen så kan man ju passa på slänga upp lite listor.
Spetsstrifden mellan Leo On Line o M.T Harmony? Är det Montgomery Gel som är så jävla trög ut? Kommer aldrig ihåg. Om det inte är det så är det ett spikbud från dödens.
Spetsstrifden mellan Leo On Line o M.T Harmony? Är det Montgomery Gel som är så jävla trög ut? Kommer aldrig ihåg. Om det inte är det så är det ett spikbud från dödens.
Ne nu får du allt kolla arkivet..finns en klar spetsare här..! By Air måste med...antar spetsaren släpper..till någon av de starka...!Uffe fick känna på Narold..o de avlöpte ju bra...antar Jorma försöker komma före de här 2...!
Montgomery är trög ut som attan men sitter bra till och kanske ändå kan hamna i tredje utv och kör väl till direkt men jag spikar inte då det kan bli problem med många startsnabba runt omkring som söker positioner och rätt som det är så har Bergh hamnat före in på första långsidan och då kan det bli tufft. Nu är det rätt kusk på NAROLD VOX igen och jag har jagat den en tid så vågar inte lämna den utanför.
Montgomery är trög ut som attan men sitter bra till och kanske ändå kan hamna i tredje utv och kör väl till direkt men jag spikar inte då det kan bli problem med många startsnabba runt omkring som söker positioner och rätt som det är så har Bergh hamnat före in på första långsidan och då kan det bli tufft. Nu är det rätt kusk på NAROLD VOX igen och jag har jagat den en tid så vågar inte lämna den utanför.
Jepp han laddar som sist..men sedan fick han ju bryderi..kan Bergharn komma i mellan så gasar han för ledningen...o ja tror nästan att Peter släpper..! Släpper inte till sonen..då lär han inte få några stålar igen..M.T blir manglad om hon får ledningen..! Får Johan ledningen så styr "Alla" på även Erik kan ta chansen då...!
Viktig strykningen här på Leo...då är Jorma nere i andra spår...o ja tror Bergharn ryggar honom..men nu lär de köras från utvändiga spår...sitter Erik kvar tro..eller tar han chansen o avancerar direkt..?
Vem synar dödens? Knappast att Erik ger hästen ett hårt lopp till? Risk att Jorma får överta tidigt och dämpa för att rinna undan tillslut. Men då jag jagat Narold Vox länge släpper jag han inte nu heller. Han skulle tydligen vässas inför detta lopp vilket dom inte gjort med han tidigare. Måstestreck!! By Air given den med om det blir lite körning från start.