AVD1
1 REBELLION v 4 Eriksson Kim
2 INIESTA D.E.* (DE) s 4 Adielsson Erik
3 NIMBUS C.D. v 3 Nordström Per
4 TWITTER v 4 Goop Björn
5 VELOZ v 9 Olsson Daniel
6 B.W.T.HELLION* (FI) h 5 Korpi Pekka
7 FRANKIE ALE* (FI) h 4 Forss Mika
8 I'M GOTTHARD v 6 Sjunnesson Jörgen
9 DISNEY TOOMA v 6 Kontio Jorma
10 PIRRO BI* (IT) v 4 Kihlström Örjan
11 DONTTELLMEANYMORE v 4 Haugstad Kenneth
12 HORTON v 5 Linderoth Per
Tja konstigt..de här..tänkte inte titta alls men så vaknar intresset..trots allt en del hästar som drar till sig blickar även den här omgången..som jag tror blir som en vanlig V86 på Valla...samma omsättning menar ja...här i första kan man ju tro att Per ska sätta dit Nimbus..men har Valla oturen verkligen släppt...? Jorma har ju en riktigt duktig sprinter i Disney...han har kommit "flygande" förut..!
Rätt jämnt lopp i mitt tycke 6:an är streckad på 2 % och har bra form sen tkr jag per nordströms hästar är så ojämna hans häst är given men gardering pågrund av ojämnhet med sina hästar överlag..
Rätt jämnt lopp i mitt tycke 6:an är streckad på 2 % och har bra form sen tkr jag per nordströms hästar är så ojämna hans häst är given men gardering pågrund av ojämnhet med sina hästar överlag..
De va huggarn...tror mest på ett smyglopp o truddelutt till slut om de ska bli vinst för henne..! Björn rolig..först spik på Nimbus..sedan börjar han räkna upp dom...t.o.m Rebellion...kan de verkligen gå..från innern..?
Jag spikar nog NIMBUS. Nån gång måste väl även Han få till det på V7 och Valla. Han har ju sett kanonfin ut på slutet och nu är distansen den rätta och jag hoppas och tror att dom övriga får svårt att hinna ikapp honom.
Kollat lite närmare på 1:an...kan nog öppna lite..helstängt nu verkar de som...galopp eller rusning från start..? Kanske underskattar finnen från 7:de..verkar kunna öppna något också...!
Jag spikar Nimbus och Riff, spetsvinnare och sen Orrechietti som bara är bäst. Trista spikar men det gäller att ha 7 rätt och då får man gå på det man tror.
Jag spikar Nimbus och Riff, spetsvinnare och sen Orrechietti som bara är bäst. Trista spikar men det gäller att ha 7 rätt och då får man gå på det man tror.
Fortsätter med kända märken...Björn, Jorma..o Veijo..som kanske kan ta någon mer...ikväll..tror så ! Lite sugen på förutom Riff o även den i sista också...! Jorma ångar på..vann 6:te loppet..3:dje segern idag..Vinner han några fler idag...? Favo med två i 75:an......jag garderar dessa lopp !
Jorma kunde gått ut innan sista sväng när Rebellen kallna, han kunde mött Björn där o knuffat ut den i tredje, men han satt kvar o trodde luckan skulle komma ändå....långnäsa!!