Jag måste nog säga att något av det sista jag skulle spika är ett orutinerat treårigt sto ute på långresa som är van att gå barfota och kanske måste tävla med hakar i skorna. Både 2,8 och 9 är härdade mot ganska tuffa hästar och går normalt sett med skor. POTEMKIN var till exempel en halv längd efter fine Maverick man på Gävle näst sist. Nä, här kan det skrälla!
Nja...tror Björn får de tufft faktiskt...men håller tummarna för att B_Good får in den...! Ajaj du...får hoppas på ett Björns sto här då...! Dom har tagit på skorna o de va rätt..!! Heart Lini ser fin ut o även 8:an..!
Hade båda dom där 2..både Bergharns o Eriks..på V7:an....men de hjälper inte nu...Erik tog ner den här kapabla hästen i fältet istället för att forcera...o de vart rätt !! Synd om dig B_Good..!
Hade båda dom där 2..både Bergharns o Eriks..på V7:an....men de hjälper inte nu...Erik tog ner den här kapabla hästen i fältet istället för att forcera...o de vart rätt !! Synd om dig B_Good..!
Synd ändå när man får in en sådan skaplig oddsare..kanske inte framtänkt utan mer en garderingsfråga..var lite framtänkt min 22 oddsare på Valla i Onsdags..vinnaren som vart ensam spikande den..o de var ju bra förvaltat..är ju så man vill ha det..!
Synd ändå när man får in en sådan skaplig oddsare..kanske inte framtänkt utan mer en garderingsfråga..var lite framtänkt min 22 oddsare på Valla i Onsdags..vinnaren som vart ensam spikande den..o de var ju bra förvaltat..är ju så man vill ha det..!
Jo jag är mer av en hagelgevärskille än en prickskytt..
Omgångens största favorit i klassII o treåring måste i min bok garderas. Hade demo som 5te streck i tight kamp med 4an.