[ 1
]
2
|
dujorha
|
Posted: 2013-11-25 10:09:23
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-11-25 11:10:09
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
|
BIG BILL satte sig i respekt sist och får en enklare väg till spets nu? Toppchans oavsett och blir nog spik för mig.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-11-25 18:54:19  BIG BILL satte sig i respekt sist och får en enklare väg till spets nu? Toppchans oavsett och blir nog spik för mig.
Answer to: "BIG BILL satte sig i respekt sist och får en enklare väg till sp"
|
|
Ja Johnnys var bra sist..spik då o kanske även nu....gått ner några spår...är nog bara Freddes emot..! 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2013-11-25 21:14:05  BIG BILL satte sig i respekt sist och får en enklare väg till spets nu? Toppchans oavsett och blir nog spik för mig.
Answer to: "BIG BILL satte sig i respekt sist och får en enklare väg till sp"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Får väl överta av ferrari som väl spetsar? Absolut bästa hästen men galoppen ligger väl alltid på lut? Det är väl det som gör att man tvekar att spika. Å andra sidan så om han hoppar vinner väl Västerboonthenews så det blir ett billigt lopp i alla fall 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-11-25 21:24:30  Får väl överta av ferrari som väl spetsar? Absolut bästa hästen men galoppen ligger väl alltid på lut? Det är väl det som gör att man tvekar att spika. Å andra sidan så om han hoppar vinner väl Västerboonthenews så det blir ett billigt lopp i alla fall 
Answer to: "Får väl överta av ferrari som väl spetsar? Absolut b&a"
|
|
Nja, kommer Bill bort så tror jag Adielsson sätter dit ELIT SUND som satt fast med gott om krafter kvar i lördags och såg fin ut. Erik kör i medvind och Stig H:s hästar känns formstarka för dagen, mitt andrastreck i alla fall.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-11-26 09:47:58  Får väl överta av ferrari som väl spetsar? Absolut bästa hästen men galoppen ligger väl alltid på lut? Det är väl det som gör att man tvekar att spika. Å andra sidan så om han hoppar vinner väl Västerboonthenews så det blir ett billigt lopp i alla fall 
Answer to: "Får väl överta av ferrari som väl spetsar? Absolut b&a"
|
|
Ferrari har väl inte fått ut all förmåga än...spetsar nog..skolös ? Va hittar Ingves på med sin..kan öppna har ja för mig..! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-11-26 17:59:06
|
Forum posts: 5430
|
DUJORHA SKRIVER OM FRANKRIKE SOM GRODLANDET OCH OM FRANSKA KUSKAR SOM GRODJÄVLAR. HAR DU TÄNKT PÅ ATT DET KAN FINNAS PERSONER MED FRANSKT URSPRUNG HÄR PÅ TRAVZONEN SOM INTE UPPSKATTAR DETTA SÅ MYCKET?
ALLA SKA ÄVEN VETA ATT JAG MER ÄN EN GÅNG FRÅGADE B_GOOD SOM ÄR MODERATOR OM DETTA VERKLIGEN VAR OK. MEN HAN bemödade SIG INTE ENS ATT SVARA MIG.
VISSA TYCKER SÄKERT ATT DETTA ÄR OK MEN ANDRA FÖRSTÅR SÄKERT BÄTTRE OCH VILL INTE ATT DETTA SKA FÖREKOMMA.
DUJORHA KAN SKRIVA PRECIS VAD HAN VILL UTAN ATT NÅGOT GÖRS. MEN OM NÅGON ANNAN SKRIVER NÅGOT OPASSANDE SÅ RADERAS INLÄGGET PÅ EN HALV SEKUND.
DETTA ÄR FAKTA OCH DET ÄR BARA ATT GÅ TILLBAKA TILL OMGÅNGEN MED ÅBYS STORA PRIS OCH LÄSA IGENOM SÅ SER NI ATT DET JAG SKRIVIT STÄMMER.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-11-26 19:19:48  DUJORHA SKRIVER OM FRANKRIKE SOM GRODLANDET OCH OM FRANSKA KUSKAR SOM GRODJÄVLAR. HAR DU TÄNKT PÅ ATT DET KAN FINNAS PERSONER MED FRANSKT URSPRUNG HÄR PÅ TRAVZONEN SOM INTE UPPSKATTAR DETTA SÅ MYCKET?
ALLA SKA ÄVEN VETA ATT JAG MER ÄN EN GÅNG FRÅGADE B_GOOD SOM ÄR MODERATOR OM DETTA VERKLIGEN VAR OK. MEN HAN bemödade SIG INTE ENS ATT SVARA MIG.
VISSA TYCKER SÄKERT ATT DETTA ÄR OK MEN ANDRA FÖRSTÅR SÄKERT BÄTTRE OCH VILL INTE ATT DETTA SKA FÖREKOMMA.
DUJORHA KAN SKRIVA PRECIS VAD HAN VILL UTAN ATT NÅGOT GÖRS. MEN OM NÅGON ANNAN SKRIVER NÅGOT OPASSANDE SÅ RADERAS INLÄGGET PÅ EN HALV SEKUND.
DETTA ÄR FAKTA OCH DET ÄR BARA ATT GÅ TILLBAKA TILL OMGÅNGEN MED ÅBYS STORA PRIS OCH LÄSA IGENOM SÅ SER NI ATT DET JAG SKRIVIT STÄMMER.
Answer to: "DUJORHA SKRIVER OM FRANKRIKE SOM GRODLANDET OCH OM FRANSKA KUSKAR SOM GRODJ"
|
|
Stora bokstäver..blir ingen höna ändå av denna fjäder..att inte B_Good brydde sig förstår ja...kanske inte heller tar detta på allvar...! 
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-11-26 19:24:57  Stora bokstäver..blir ingen höna ändå av denna fjäder..att inte B_Good brydde sig förstår ja...kanske inte heller tar detta på allvar...! 
Answer to: "Stora bokstäver..blir ingen höna ändå av denna fjä"
|
|
Klart han inte gör. Verkar ju dela dina åsikter. Men det kan ju finnas andra vettiga människor som får upp ögonen för din smygrasism... Usch vad jag ogillar människor som du...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-11-26 19:33:25  Klart han inte gör. Verkar ju dela dina åsikter. Men det kan ju finnas andra vettiga människor som får upp ögonen för din smygrasism... Usch vad jag ogillar människor som du...
Answer to: "Klart han inte gör. Verkar ju dela dina åsikter. Men det kan ju "
|
|
|
|
Reply
|
|
tommie
|
Posted: 2013-11-26 19:46:34
Answer to: "Vårt gräl går ända tillbaka till när jag fö"
|
|
Ja jag älskar spelare som är dåligt pålästa och jag vill vinna "deras" pengar. Om du inte vill det så borde du väl sluta spela??
Så jag står inte högt i kurs hos dig för att jag har den inställningen men du är en kanon människa med din smygrasism som du inte ens vågar stå för?
Egentligen vill du också vinna andras pengar annars skulle du i spela. Men du vågar inte stå för det heller.. Oväntat.. Du är en falsk liten människa som inte vågar stå för någonting. Patetisk är du! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-11-26 19:59:23 Edited(2): 2013-11-26 20:03:47  Ja jag älskar spelare som är dåligt pålästa och jag vill vinna "deras" pengar. Om du inte vill det så borde du väl sluta spela??
Så jag står inte högt i kurs hos dig för att jag har den inställningen men du är en kanon människa med din smygrasism som du inte ens vågar stå för?
Egentligen vill du också vinna andras pengar annars skulle du i spela. Men du vågar inte stå för det heller.. Oväntat.. Du är en falsk liten människa som inte vågar stå för någonting. Patetisk är du! 
Answer to: "Ja jag älskar spelare som är dåligt pålästa och "
|
|
Skulle mycket gärna spela mot ATG men de går ju inte..de är ju de stora vinnarna...! Dåligt pålästa eller pålästa hjälper inte i alla lägen..är för mycket hasard i detta spel..påläst hjälper bara en bit...de har även du upptäckt tror ja..!  Jösses va du tar upp spalten med alla påhopp..håll dig lite till hästarna o analysera loppet istället..eller håller du det för dig själv ? Då stämmer de bättre med vad du just skrev..! 
|
|
Reply
|
|
oviken
|
Posted: 2013-11-28 15:50:24
|
Became a member: 2012-06-02
Forum posts: 68
|
Roligt att jägersro gav nästan 500 000 på en v5 härom dagen Roligt att vara med då. I helgen ska jag satsa på en Raketen 
|
|
Reply
|
|
Jimson
|
Posted: 2013-11-28 22:29:37 Edited(1): 2013-11-28 22:30:01
|
Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
|
Normalt hade jag fortsatt mitt jagande efter Elit Sund men Big Bill Bac var fin senast. Bra spik att luta sig mot i en jobbig omgång?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-11-29 07:04:31  Normalt hade jag fortsatt mitt jagande efter Elit Sund men Big Bill Bac var fin senast. Bra spik att luta sig mot i en jobbig omgång?
Answer to: "Normalt hade jag fortsatt mitt jagande efter Elit Sund men Big Bill Bac var"
|
|
Ja väldigt jobbig omgång o svårt o vaska fram vinnarna...finns en större favo i varje lopp utom i snabbloppet...jag kommer inte att spika någon av dem, får bli rejäla chansningar överlag! 
|
|
Reply
|
|
Soberano
|
Posted: 2013-11-29 17:04:06  Ja väldigt jobbig omgång o svårt o vaska fram vinnarna...finns en större favo i varje lopp utom i snabbloppet...jag kommer inte att spika någon av dem, får bli rejäla chansningar överlag! 
Answer to: "Ja väldigt jobbig omgång o svårt o vaska fram vinnarna...f"
|
|
Blir nog spik på BIG BILL ändå, den skulle jag ju spika redan i söndags och här blir det väl en safetystart första 200 och sen framåt, kommer han inte till spets så vinner han från dödens också.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2013-11-29 19:15:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Big Bill Bac vinner väl troligtvis detta. Stig H låter inte särskilt uppåt om Elit Sund och 8an fick för dåligt spår. Ground Proximity kanske? Antingen spikar man BBB eller så plockar man med några andrahandare.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2013-11-29 20:16:59  Blir nog spik på BIG BILL ändå, den skulle jag ju spika redan i söndags och här blir det väl en safetystart första 200 och sen framåt, kommer han inte till spets så vinner han från dödens också.
Answer to: "Blir nog spik på BIG BILL ändå, den skulle jag ju spika re"
|
|
Vill inte avråda dig men som vanligt vill ja ha perfekta saker..hästen bröt lite sist o ruskade på huvudet..har felat några gånger..1,2 o 3 är snabba ut o sedan har vi drullputten som Thomas kör..hästen såg mycket bra ut efter felet o är nog lika kapabel som Big Bill...! 
|
|
Reply
|
|
NoShit
|
Posted: 2013-11-30 12:55:24
|
Became a member: 2008-12-23
Forum posts: 1500
|