Bara att spika VERYMUCHKISS KARSK som vinner detta fram och baklänges. Lite oroande att han galopperade sist men han laddade nog för hårt och kanske fästet svek? Innan det har han varit tokfin och kanske inte ens blir favorit här?
Bara att spika VERYMUCHKISS KARSK som vinner detta fram och baklänges. Lite oroande att han galopperade sist men han laddade nog för hårt och kanske fästet svek? Innan det har han varit tokfin och kanske inte ens blir favorit här?
Nä men frågan är om de går att köra barfota...många startsnabba hästar här som körs barfota..2 o 7 är väldigt bra ut..även Eriks Elit är skaplig..nja blir gardering tror ja så här på förhand..! Kanske skulle titta på en rysare..4:an Darling till låg procent..kan öppna o få en fin resa..? Fin resa o kan gå till slut Björnis ?
Jo nog är det svårt.... Jag kommer nog att spika Verymuch men varnar för HORTON om nån ska gardera. Helläcker näst sist och senast kördes han försiktigt med skor men vann ändå. Känns bäst av Norrlandshästarna och blir det idiotkörning så kan det gå men som sagt, jag känner mig trygg med en spik,
Jo nog är det svårt.... Jag kommer nog att spika Verymuch men varnar för HORTON om nån ska gardera. Helläcker näst sist och senast kördes han försiktigt med skor men vann ändå. Känns bäst av Norrlandshästarna och blir det idiotkörning så kan det gå men som sagt, jag känner mig trygg med en spik,
Ja vet man ska hålla på sina idéer men ja tyckte inte det såg bra ut sist på Verymuch...o en varning är på sin plats tycker ja..kallare väder på gång o minusgrader väntar..många som kört skolöst kommer antagligen balansera om...Very har gått 12 gånger i rad i år skolöst..nja de håller inte så länge till...lär inte komma till ledningen heller för många snabba invändigt..ja tittar på sådana som kan gå med skor eller med skor bak..!
Ja är väl den som är sist för mig...läget är väl de som intresserade mig eftersom de körs hårt för ledningen här o har kusken de minsta vett så lägger han bara ner henne i andra spår o sparar speeden så länge de går..!
Mycket snack om Monas Ragazza. Hade så gott som räknat bort den men vad tror ni? Värd att kolla upp innan inlämning? Eller är det bara mycket snack?
Var länge inne på att spika min kära Erik. Gillar Elit Sund och det här ser ut som en lagom uppgift. Bra rapporter dessutom. Men som du skriver dujorha, 1-6 ser alla rätt bra ut.
Mycket snack om Monas Ragazza. Hade så gott som räknat bort den men vad tror ni? Värd att kolla upp innan inlämning? Eller är det bara mycket snack?
Var länge inne på att spika min kära Erik. Gillar Elit Sund och det här ser ut som en lagom uppgift. Bra rapporter dessutom. Men som du skriver dujorha, 1-6 ser alla rätt bra ut.