JOP: en går väl på små moln just nu..dels vann han själv i lördags o sedan brakade de iväg med en försäljning av en 1-årig kallis travare(600 lappar)...gissa vem farsan är ? Ledtråd inte JOP:en...! Men börjar på J....!
JOP: en går väl på små moln just nu..dels vann han själv i lördags o sedan brakade de iväg med en försäljning av en 1-årig kallis travare(600 lappar)...gissa vem farsan är ? Ledtråd inte JOP:en...! Men börjar på J....!
Ser så ut...Norskt blir de nog..strykningen av Balder gör att de kommer bättre till...Bork Odin är den som blåser till spetsen i första skedet sedan släpper han nog till Tekno när han kommer...Serpefanten är också snabb ut o kan nog rygga Bork från start...så stor fördel på priskakan har Baggarna..! Risk för att Månprinsen får harva ut i spåren...nog den som Baggarna vill ta "hand" om....!
Jag är väl som vanligt dum i huvudet men om (och det är ett stort om) Hallsta håller ut Bork Odin så tror jag inte han förlorar från spets hur som helst. 17% känns ok men inte så jag vågar spika. Blir nog 1,4,6,8
Jag är väl som vanligt dum i huvudet men om (och det är ett stort om) Hallsta håller ut Bork Odin så tror jag inte han förlorar från spets hur som helst. 17% känns ok men inte så jag vågar spika. Blir nog 1,4,6,8
Hallsta håller inte ut Bork...näpp..! Bork har bankat ledningen de senaste starterna o öppnar lätt 17-18 tider första 500.. O skulle han mot förmodan behålla ledningen får han gruvlig press av Månprinsen o framför allt Tekno..finns inte på kartan att ja tar med honom...!
Hallsta håller inte ut Bork...näpp..! Bork har bankat ledningen de senaste starterna o öppnar lätt 17-18 tider första 500.. O skulle han mot förmodan behålla ledningen får han gruvlig press av Månprinsen o framför allt Tekno..finns inte på kartan att ja tar med honom...!
Ja sä är de..ibland är de bra ibland måste man tänka om o släppa idén som först dyker upp...knepigt de där...har själv också de där beteendet..gäller o kunna analysera om..! Kallbloden sist var en sådan historia..började med tanken att de här grejar Bosse...sedan släpper jag de o börjar analysera vidare..o de kretsar kring JOP:ens styrning men jag lyckas inte hålla kvar den tanken o tar Örjans till slut..klandrar bara mig själv på den soppan som jag inte reder ut !
Ska man hitta en skräll här så kan Särpefanten va en sådan...toppform, körs väl skolöst o kom igenom snyggt(spår 11) i det finska storloppet med idel topp-finnar som körde tufft hela vägen...form slår ibland klass...!
Ska man hitta en skräll här så kan Särpefanten va en sådan...toppform, körs väl skolöst o kom igenom snyggt(spår 11) i det finska storloppet med idel topp-finnar som körde tufft hela vägen...form slår ibland klass...!
Lustig kommentar av Öystein " Om han gynnas av körspö? Det vill jag inte spekulera i för jag har aldrig haft med körspöet när han har startat i Sverige."
Han har strukit sin andra pga av halinfektion.. Ska man bli paranoid för tekno Odins hälsa?
Lustig kommentar av Öystein " Om han gynnas av körspö? Det vill jag inte spekulera i för jag har aldrig haft med körspöet när han har startat i Sverige."
Han har strukit sin andra pga av halinfektion.. Ska man bli paranoid för tekno Odins hälsa?
Tönt kommentar utav en travjocke...som vanligt...Tekno är bra o första häst..Bork är snabb ut o sedan släpper han om Tekno kommer direkt....Månprinsen är ju sådär ut..o chansen för Melander är ju att svara Tekno så länge de går..men ska man gå efter starten med bil som Tekno gjorde 20 juli så bedömer jag de så att han grejar Månprinsen från start !! Normalt en god spik..!