Tja så imponerande är inte kamelen...kan han utnyttja springspåret ?....tvivel finns...får Björnis sin felfritt så blir de åka av....! Erik har väl en god chans o fixa ledningen här...kanske släpper..?
Öppet lopp o jag lär gardera..kollar värmningen o provstart förstås o se om någon sticker ut...mest förväntansfull på hur Björns o Redéns fixar starten...2 spik lopp o 5 garderingslopp..så idag blir de "labyrint" spring !!
Att Örjan missar spets nu tror ja inte ett ögonblick på...o jag tror inte ett dugg på Bergharns längre...ialla fall inte det här loppet !! Klart Bergharn kan ju säga till grabbhalvan o pressa på Elephanten...men de kommer o se rätt illa ut...! Örjan börjar bli rätt bra på att kyla ner pressare..fanns en stund sist när han kylde ner finnen o Brad..!
Ingen behöver tveka längre...Masse(lopp 2) hade grejorna på sig...Jänkarjolle, skolös o skyggisar, samma grejor på stallisen som var 2:a...de har blivit en ny milstolpe va de gäller vinnande utrustning på travare...!!
Jaha...ta 3:dje loppet...Svanen drar av skorna på sin 3 åring o sätter på jänkarjolle...o dom spelar emot på Eriks kalv..jösses...löjligt...vann väl med 20-30 meter..!
Jösses så dom roar sig med omstarter i 4:de loppet...kanske knäcker favon som Jorma kör..!
Björnis visar sin klass med att gå ut o måtta in Pacific...! Bella Donna urusel med sitt lopp !!
Pink klar o spik är han..! Dom som trodde på spets för Bergharn får läsa på !! O de var inte bra....Redéns var på topp men chansa gjorde ja...får stå mitt kast...! Bergharns var så dålig precis som jag trodde...rår inte på dessa hästar trots loppet !!