De här torskar inte Vincennes....spik för mig..! Bra häst som kan göra lite o nu strök dom några på första volten..orutin på kusken men de kan gå tack vare hästen..! The Editor får starta otroligt...utan kvallopp...fjäsk för Åke naturligtvis...!
Ja...säkert om han planerar att köra i ryggar...inte riktigt va jag vill höra...ryggar kör man i om de passar annars inte...kan ju inte sitta still bara för man har fått en rygg i andra spår...nä sådant går inte om man ska vinna de här loppet...taffligt att låta The Editor starta..har sett det dålig försvaret för detta på några håll..att hon vann förra årsdebuten...snacka om att jämföra äpplen o päron...skitlopp som hon vann då..de här faller under skit fjäsk flaggan...! Klart jag börjar fundera i skrällbanor...o gräver lite för att få substans för de funderingarna.....men de får inte va för lätta fjädrar..!
Nej då...har följt den en längre tid..förra året med Daniel...var ja på kamelen..Oskar lyckades med sin aktiva styrning o kan göra det igen...kan säkert en hög 13-tid på distansen...de kan räcka om det lurpassas för mycket på andra volten...men de finns kanske fler i den här skrällklassen..funderar på de..!
Ginala kördes stenhårt sist o vart rejält trött på kuppen...en annan som kördes hårt för vinst som ja var ute på då var Recation som också vart rejält trött...gången efter så var de formidabelt på Sumpans märr..! Så åt vilket håll går Ginala...?
Ginala kördes stenhårt sist o vart rejält trött på kuppen...en annan som kördes hårt för vinst som ja var ute på då var Recation som också vart rejält trött...gången efter så var de formidabelt på Sumpans märr..! Så åt vilket håll går Ginala...?
Å in på upploppet kommer fort i tredjespår nr 9 Global Midnight.....och smygandes i dennes rygg smyger Braås Palema som vrider ut i fjärdespår och blåser förbi alla.....först i mål : Braås Palema till 13,50 i odds ,,,,Jaaaaaaa!!!
Å in på upploppet kommer fort i tredjespår nr 9 Global Midnight.....och smygandes i dennes rygg smyger Braås Palema som vrider ut i fjärdespår och blåser förbi alla.....först i mål : Braås Palema till 13,50 i odds ,,,,Jaaaaaaa!!!
Ja varför inte...bra häst o har inte haft den rätta flytet i år..kör Samu för dåligt..söker ryggar så är inte de här två Svanarna på tillägg inte borta alls...!
Jag tror som sagt att Ginala spetsar och körs där kan nog en tid ner mot 13 barfota runt om och kan bli tuff att hinna ifatt. Tar dock med några och hoppas på skräll. Dance photo kan få ett bra lopp o e inte så tokig.
Jag tror som sagt att Ginala spetsar och körs där kan nog en tid ner mot 13 barfota runt om och kan bli tuff att hinna ifatt. Tar dock med några och hoppas på skräll. Dance photo kan få ett bra lopp o e inte så tokig.