Vilket Jippo-Lopp....har inte hört o sett någon förklaring på Erik Berglöfs medverkan...finns de ? Svårbenat är de..Erik ska väl gå till ledningen med Havbergs..! Men sedan va händer då ? Hur mycket har Berndt kört ? Lätt kusk o häst i form ialla fall...!
Vilket Jippo-Lopp....har inte hört o sett någon förklaring på Erik Berglöfs medverkan...finns de ? Svårbenat är de..Erik ska väl gå till ledningen med Havbergs..! Men sedan va händer då ? Hur mycket har Berndt kört ? Lätt kusk o häst i form ialla fall...!
Hade inte varit fel...nu ser de bara stolligt ut..Vilket Jippo....hur kan man sätta ihop något så dumt...? När körde Thomas o Helen lopp senast ? Har dom suttit bakom en kamel de senaste 5 åren ? Berndt hjälper väl Stickan då o då tror ja på Campen...!
Hade inte varit fel...nu ser de bara stolligt ut..Vilket Jippo....hur kan man sätta ihop något så dumt...? När körde Thomas o Helen lopp senast ? Har dom suttit bakom en kamel de senaste 5 åren ?
Ibland är du faktiskt väldigt negativ. Kan väl vara skoj att pigga upp inom travet lite med såna här grejer. Sen tror jag inte att dom är så oförberedda som du vill ge sken av. Såpass proffsiga är dom nog att dom inte tackar ja till en sån grej om dom inte suttit bakom en häst på 10 år.
Ibland är du faktiskt väldigt negativ. Kan väl vara skoj att pigga upp inom travet lite med såna här grejer. Sen tror jag inte att dom är så oförberedda som du vill ge sken av. Såpass proffsiga är dom nog att dom inte tackar ja till en sån grej om dom inte suttit bakom en häst på 10 år.
Klart ja är en surkart...de här kan dom köra som första loppet för kvällen o inte under V75-flaggan....! Att blanda sådan här lopp med kanonlopp är inte okej...här ska folk sätta ihop system o så får man ett Jippolopp att bena ut...fan o pannkaka...! Jag kan gärna se detta utanför V75 ramen..inga problem...!
Brukar göra de o får Berlusconi en tryckare så blir han het..o ligger på...de här loppet är ta mig fan olösligt..! 2,3 eller 4 kanske..ja har ingen aning än..hoppas få se något i värmning o provstart !
Att göra Stickan favo här med Jaguar tycker ja är en favo i fara...visserligen är hästen stark men de finns fler starka o snabba hästar..är Balticas något så när fräsch..så borde han ta detta...har gjort en så bra tid som 12,3 utan skor på bakhovarna..så de är väl tecknet som gäller...! Tysken har vunnit 38 lopp på 251 starter i år så då är han inte ringrostig tror ja...!!