[ 1
]
2
|
|
Posted: 2012-10-13 23:44:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vore kul o få höra lite tankar av andra, här är min tidiga rank.
1: Timetoaygoodbye SOS, spik
2: A: 1 LK B: 2,9 C: 11,6
3: A: 7 Tieded accelerator B: 4,1 C: 6
4: 1 Orderly, borde ha toppchans om jorma inte blir fast invändigt!?
5: Down force, Yank kemp verkar stå för klassen.......
6: Saston och beau mec är tidiga, 2+10 är skrällar?
7: A: 2 velten ovambo B: 4,10 C: 5,1
8: B: 4,7,8,10 C: 1,2,3
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-14 21:08:37 Vore kul o få höra lite tankar av andra, här är min tidiga rank.
1: Timetoaygoodbye SOS, spik
2: A: 1 LK B: 2,9 C: 11,6
3: A: 7 Tieded accelerator B: 4,1 C: 6
4: 1 Orderly, borde ha toppchans om jorma inte blir fast invändigt!?
5: Down force, Yank kemp verkar stå för klassen.......
6: Saston och beau mec är tidiga, 2+10 är skrällar?
7: A: 2 velten ovambo B: 4,10 C: 5,1
8: B: 4,7,8,10 C: 1,2,3
Answer to: "Vore kul o få höra lite tankar av andra, här är min ti"
|
Became a member:
Forum posts:
|
velten ovambo kan du glömma, hultmans hästar behöver alltid ett par lopp i kroppen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-14 21:17:41 velten ovambo kan du glömma, hultmans hästar behöver alltid ett par lopp i kroppen
Answer to: "velten ovambo kan du glömma, hultmans hästar behöver alltid "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bara vilat 4.a månader och gjort 1 lopp redan.... Borde gå hyfsat kan man tycka. Är så pass mycket bättre än övriga i grunden också.
Däremot är chip dealer mycket intressant annars.....Verkligen toppform där
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-14 21:25:47 Bara vilat 4.a månader och gjort 1 lopp redan.... Borde gå hyfsat kan man tycka. Är så pass mycket bättre än övriga i grunden också.
Däremot är chip dealer mycket intressant annars.....Verkligen toppform där
Answer to: "Bara vilat 4.a månader och gjort 1 lopp redan.... Borde gå hyfs"
|
Became a member:
Forum posts:
|
bara 4? kunde lika gärna vara 4 år, hultman är en tränare som startat igång sina hästar, raka motsatsaen till Åke, skulle svimma om han vann det loppet
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-14 21:29:01 Edited(1): 2012-10-14 21:29:46
|
Became a member:
Forum posts:
|
in 5e glömde du ferrari håleryd, minst lika bra, kommande stjärna.
fördel erik såklart med framspår.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-15 17:02:23 in 5e glömde du ferrari håleryd, minst lika bra, kommande stjärna.
fördel erik såklart med framspår.
Answer to: "in 5e glömde du ferrari håleryd, minst lika bra, kommande stj&au"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ferrari håleryd var chanslös mot eriks senast, finns ingen orsak till att tro han ska vinna nu........
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-15 17:55:50 Ferrari håleryd var chanslös mot eriks senast, finns ingen orsak till att tro han ska vinna nu........
Answer to: "Ferrari håleryd var chanslös mot eriks senast, finns ingen orsak"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej inte me den logiken, bra resonerat där
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-16 18:55:41 nej inte me den logiken, bra resonerat där
Answer to: "nej inte me den logiken, bra resonerat där"
|
Became a member:
Forum posts:
|
vadå, ska jag utgå från att eriks är sjuk i detta loppet och underpresterar kraftigt? ferrari håleryd fick ett drömlopp senast och var totalt chanslös........Lär få ett hårdare lopp nu och möter överlag bättre hästar, därav är det väldigt liten vinstchans.
Spikar eriks eller låser och tar med jormas som verkar riktigt stark.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-16 19:55:16 Edited(3): 2012-10-16 20:08:22 vadå, ska jag utgå från att eriks är sjuk i detta loppet och underpresterar kraftigt? ferrari håleryd fick ett drömlopp senast och var totalt chanslös........Lär få ett hårdare lopp nu och möter överlag bättre hästar, därav är det väldigt liten vinstchans.
Answer to: "vadå, ska jag utgå från att eriks är sjuk i detta lo"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
I 7:de får du se upp nu när Velten är struken...vänd på ranken...! I fjärde borde spiken finnas i Jormas..!
Saston känns klar...Beau får vänta lite..tycker formen inte infunnit sig..!
Aspan med en 3: åring med 2 starter..nja tyckte tydligen att min idé lördags var rejält under isen..mja vill nog ha en gardering här för egen del...!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-16 21:42:37 vadå, ska jag utgå från att eriks är sjuk i detta loppet och underpresterar kraftigt? ferrari håleryd fick ett drömlopp senast och var totalt chanslös........Lär få ett hårdare lopp nu och möter överlag bättre hästar, därav är det väldigt liten vinstchans.
Answer to: "vadå, ska jag utgå från att eriks är sjuk i detta lo"
|
Became a member:
Forum posts:
|
ne men dete helt rätt, har en häst slagit en häst i förra starten kan givetvis inte dne hästen få revansch i starten efter helt rätt. specieltl inte bland unghästar.
Jag nämnde ferrari för att du nämde 11an, som du tydligen tror ska vara bättre än ferrari. Och ska ha större chans att slå eriks, inte för att den är en bättre häst än fearrir utan för att dne inte fick stryk av down force senaste starten
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-16 21:59:38 I 7:de får du se upp nu när Velten är struken...vänd på ranken...! I fjärde borde spiken finnas i Jormas..!
Saston känns klar...Beau får vänta lite..tycker formen inte infunnit sig..!
Aspan med en 3: åring med 2 starter..nja tyckte tydligen att min idé lördags var rejält under isen..mja vill nog ha en gardering här för egen del...!
Answer to: "I 7:de får du se upp nu när Velten är struken...vänd p"
|
Became a member:
Forum posts:
|
fan va tråkig, velten hade dragit harry boy och tant agda streck på sig, och även vist folk från oliak forum. på sig. Men hade ju givetvis inte haft någon chans, minskade spelvärdet en hel del tyvärr
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-17 07:17:13 Edited(1): 2012-10-17 10:00:12 fan va tråkig, velten hade dragit harry boy och tant agda streck på sig, och även vist folk från oliak forum. på sig. Men hade ju givetvis inte haft någon chans, minskade spelvärdet en hel del tyvärr
Answer to: "fan va tråkig, velten hade dragit harry boy och tant agda streck p&ar"
|
|
Japp..kan bara hålla med...nu kan ju folk hitta den riktiga vinnaren..synd behövs lite lockfåglar då o då...!!
Sista loppet är lite lurigt att bena ut vem som fixar ledningen....kanske Jorma kan greja den..skaplig häst ut o bensnabba är de inte utvändigt...skolös Millan Töll kan väl öppna skapligt liksom Fran Ebo... Björn lär väl gasa som vanligt men här kan de bli för tufft..läge för en oddsare..?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-17 12:01:31 Japp..kan bara hålla med...nu kan ju folk hitta den riktiga vinnaren..synd behövs lite lockfåglar då o då...!!
Sista loppet är lite lurigt att bena ut vem som fixar ledningen....kanske Jorma kan greja den..skaplig häst ut o bensnabba är de inte utvändigt...skolös Millan Töll kan väl öppna skapligt liksom Fran Ebo... Björn lär väl gasa som vanligt men här kan de bli för tufft..läge för en oddsare..?
Answer to: "Japp..kan bara hålla med...nu kan ju folk hitta den riktiga vinnaren."
|
Became a member:
Forum posts:
|
har inte lagt för mkt focus på v86 idag så vill inte säga för mkt:P Tror Melander har en bra dag idag dock
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-17 14:30:04 har inte lagt för mkt focus på v86 idag så vill inte säga för mkt:P Tror Melander har en bra dag idag dock
Answer to: "har inte lagt för mkt focus på v86 idag så vill inte s&aum"
|
|
Tja är väl inte oävent tippat...bör ha ett par goda chanser...frugan har väl en i första... Själv tror ja Jorma kan få en bra dag o pinna på i champion matchen....!
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-17 20:47:41 Edited(2): 2012-10-17 21:03:34
|
|
Vet i fan vem som är sämst..Aspan eller Westis...tänker på V86 2...makalösa kuskar..vilka töntar...!!
Blanka på 2 kameler...men men töntarna förstör allt...Aspan o Westis gå o göm Er !!
Jorma plockar pinnar som ja trodde..!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-17 21:04:40 ne men dete helt rätt, har en häst slagit en häst i förra starten kan givetvis inte dne hästen få revansch i starten efter helt rätt. specieltl inte bland unghästar.
Jag nämnde ferrari för att du nämde 11an, som du tydligen tror ska vara bättre än ferrari. Och ska ha större chans att slå eriks, inte för att den är en bättre häst än fearrir utan för att dne inte fick stryk av down force senaste starten
Answer to: "ne men dete helt rätt, har en häst slagit en häst i för"
|
Became a member:
Forum posts:
|
HAHA, det var en grymt fin "kommande stjärna" av dig travspanarn, den måste jag komma ihåg, ferrrari håleryd sikken skithäst........
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-17 21:08:20 Edited(3): 2012-10-17 21:25:28 HAHA, det var en grymt fin "kommande stjärna" av dig travspanarn, den måste jag komma ihåg, ferrrari håleryd sikken skithäst........
Answer to: "HAHA, det var en grymt fin "kommande stjärna" av dig travspa"
|
|
Skit i de..såg du Aspans makalösa styrning med en bra häst ? Skiljer väl ungefär ett ljusår mellan de där två o Erik,,,!!
Varför pratar Jorma upp Beau...pinsamt för den kusken...hästen har ju inte varit bra alls o var det inte nu heller..!!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-17 21:17:04 Edited(1): 2012-10-17 21:18:15 Skit i de..såg du Aspans makalösa styrning men en bra häst ? Skiljer väl ungefär ett ljusår mellan de där två o Erik,,,!!
Answer to: "Skit i de..såg du Aspans makalösa styrning men en bra häst "
|
Became a member:
Forum posts:
|
westholm gör ju rätt, deklarerade att han skulle köra för spets innan loppet och aspan deklarerade att han skulel köra defensivt. Visst underligt att han sedan svarar spets med en häst han inte trodde skulle vinna. Men han tyckte att LK var oväntat fin i värmningen............. Sedan inget konstigt att han släpper till erikt då han sagt överallt att han skulle köra snällt......
All eloge till erik för att han är bra påläst som kusk, därför han är bäst?
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-10-17 21:27:17 Edited(6): 2012-10-17 21:55:14 westholm gör ju rätt, deklarerade att han skulle köra för spets innan loppet och aspan deklarerade att han skulel köra defensivt. Visst underligt att han sedan svarar spets med en häst han inte trodde skulle vinna. Men han tyckte att LK var oväntat fin i värmningen............. Sedan inget konstigt att han släpper till erikt då han sagt överallt att han skulle köra snällt......
All eloge till erik för att han är bra påläst som kusk, därför han är bäst?
Answer to: "westholm gör ju rätt, deklarerade att han skulle köra fö"
|
|
Ljusår..inte tu tal omet...skolös också..därför kör han så men Aspan han får fan inte godkänt o inte heller Westis..stela inkompetenta kuskar...!! Hoppas de kommer några skrällar så ja inte missade 8 på de där klövfötterna...!!
Fan Fan nu vann min oddsare Dragon..djävlar de här kan kosta pengar...ajaj !!
Truls..är ingen taktiker precis...bra spurt av hästen...!
Illa illa....hoppas ingen av mina streck går in i sista..uselt i så fall....puh...!!
Skönt !! Den hade jag inte..bra Erik skönt !!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-10-17 21:52:56 HAHA, det var en grymt fin "kommande stjärna" av dig travspanarn, den måste jag komma ihåg, ferrrari håleryd sikken skithäst........
Answer to: "HAHA, det var en grymt fin "kommande stjärna" av dig travspa"
|
Became a member:
Forum posts:
|
precis folke, du har ju verkigen "ögon" för sådant.. SÄg te när RIver de liton uppe i stoeliten
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
|