[ 1
]
2
3
|
travspelarn
|
Posted: 2012-04-30 16:33:14
|
Became a member: 2007-10-25
Forum posts: 1102
|
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-30 18:01:36
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fint lopp. Här kommer nog spelarkollektivet strecka på. Tyvärr gör jag nog likadant.
Men får se. Kanske får en uppenbarelse under veckan över hur loppet blir kört.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-30 19:07:07
|
Became a member:
Forum posts:
|
Spikar med stor sannolikhet då jag har mycket svårt att se hur Ghetto blaster ska kunna förlora detta. Tror på riktig toppchans! grymt fin i ny regi och har gjort enorma lopp när han presterat, Aki har kanske hittat nyckeln nu.....
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-05-01 10:31:15  Spikar med stor sannolikhet då jag har mycket svårt att se hur Ghetto blaster ska kunna förlora detta. Tror på riktig toppchans! grymt fin i ny regi och har gjort enorma lopp när han presterat, Aki har kanske hittat nyckeln nu.....
Answer to: "Spikar med stor sannolikhet då jag har mycket svårt att se hur "
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Bra sist men att de skulle sattsa här..nja..Björn står bara 40 meter bakom o den hästen är också jävligt bra på distansen..vunnit loppet förut, vann lätt då...o Björn är hur mycket bättre..? 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2012-05-01 10:34:00
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-05-01 10:45:32
Answer to: "Grymma avslut på sistone av Winning Love guldtand vill nog ha en i Sw"
|
|
Tja Guldtanden vinner inte här..då måste de bli rejäla floppar på de andra kamelerna..möter mycket "bättre" hästar här.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-05-01 16:34:00
|
Became a member:
Forum posts:
|
Vi får se, men jag är helt inne på att ghetto blaster tar detta. Aiko är bra kusk och det krävs inget geni för att vinna från spets. Kommer att vara betydligt mer än 40m som skiljer ner till goopen efter en bit när Aiko laddar från start och sedan har jag svårt att se goopen göra något.
Spring erom har inte sett helt fräsch ut i år heller, travade inte perfekt senast.
Hade nog spikat ghetto blaster även om han haft 20m tillägg då¨han har fruktansvärt lite pengar på sig i förhållande till kapacitet.
Trolig spik, minst en utgångshäst blir det i alla fall.
Det som är främsta motbudet är om han inte kommer förbi takter(bbs mandarino) i starten eller om takter inte släpper. Dock troligt att han antingen tar sig förbi av egen kraft eller att takter släpper direkt om Aiko testar.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-05-01 17:44:49 Edited(2): 2012-05-01 17:54:55  Vi får se, men jag är helt inne på att ghetto blaster tar detta. Aiko är bra kusk och det krävs inget geni för att vinna från spets. Kommer att vara betydligt mer än 40m som skiljer ner till goopen efter en bit när Aiko laddar från start och sedan har jag svårt att se goopen göra något.
Spring erom har inte sett helt fräsch ut i år heller, travade inte perfekt senast.
Hade nog spikat ghetto blaster även om han haft 20m tillägg då¨han har fruktansvärt lite pengar på sig i förhållande till kapacitet.
Trolig spik, minst en utgångshäst blir det i alla fall.
Det som är främsta motbudet är om han inte kommer förbi takter(bbs mandarino) i starten eller om takter inte släpper. Dock troligt att han antingen tar sig förbi av egen kraft eller att takter släpper direkt om Aiko testar.
Answer to: "Vi får se, men jag är helt inne på att ghetto blaster[/"
|
|
Fattar inte varför han slänger ut hästen här..övermodigt..gick o vänta på att han skulle ta ut hästen över 2140 eller något 2640 lopp..men inte här..är en 4-åring som inte provat distansen än...  Inte ens Pitchen har klarat sig över den här distansen o de är en bra o stark häst... 
Här fixar Ludde draghjälp åt Björn..o håller sig Spring på bena så är han min första häst här ! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-05-01 18:05:46  Fattar inte varför han slänger ut hästen här..övermodigt..gick o vänta på att han skulle ta ut hästen över 2140 eller något 2640 lopp..men inte här..är en 4-åring som inte provat distansen än...  Inte ens Pitchen har klarat sig över den här distansen o de är en bra o stark häst... 
Här fixar Ludde draghjälp åt Björn..o håller sig Spring på bena så är han min första häst här ! 
Answer to: "Fattar inte varför han slänger ut hästen här..över"
|
Became a member:
Forum posts:
|
du yrar något så enormt, det är en kanon och självklart vill han ta ut en häst som står jävligt bra inne i pengarna i förhållande till kapacitet till ett handikappslopp med 400k i förstapris. Ghetto blaster är främst STARK och därav är distansen bara positivt.
Aiko vet att hästen lika bra kunnat haft minst 1 mille på sig, nu står han istället 20/40m framför hästar han normalt ska matcha lika start med.
Jag hoppas innerligt att Aiko hittat nyckeln och att han presterar det han ska detta året, en grymt fin travare är det i all afall.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-05-01 21:12:39 Edited(1): 2012-05-01 21:15:21  du yrar något så enormt, det är en kanon och självklart vill han ta ut en häst som står jävligt bra inne i pengarna i förhållande till kapacitet till ett handikappslopp med 400k i förstapris. Ghetto blaster är främst STARK och därav är distansen bara positivt.
Aiko vet att hästen lika bra kunnat haft minst 1 mille på sig, nu står han istället 20/40m framför hästar han normalt ska matcha lika start med.
Jag hoppas innerligt att Aiko hittat nyckeln och att han presterar det han ska detta året, en grymt fin travare är det i all afall.
Answer to: "du yrar något så enormt, det är en kanon och självkla"
|
|
Yrar ? Folke ta ner den nivån tack.. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-05-01 21:27:11  Yrar ? Folke ta ner den nivån tack.. 
Answer to: "Yrar ? Folke ta ner den nivån tack..:("
|
Became a member:
Forum posts:
|
kanske borde reflektera över ditt egna inlägg? som sagt, sluta YRA dujorha!
Aiko vet precis vad han gör, oavsett så vet han säkerligen bättre än dig när han tar ut hästen här.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-05-01 21:46:43  kanske borde reflektera över ditt egna inlägg? som sagt, sluta YRA dujorha!
Aiko vet precis vad han gör, oavsett så vet han säkerligen bättre än dig när han tar ut hästen här.
Answer to: "kanske borde reflektera över ditt egna inlägg? som sagt, sluta YR"
|
|
Sluta med skiten å dra på så där..du är inte så bra som du tror..!! 
|
|
Reply
|
|
Mannengbg
|
Posted: 2012-05-01 21:51:31
|
Became a member: 2010-08-23
Forum posts: 291
|
Många bra hästar med, bla Lord Photo som såg bra ut sist på Åbys kladdiga bana. Luddes måste med, bra chans om han håller sig på benen. Blir många streck här
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-05-02 07:05:29  Många bra hästar med, bla Lord Photo som såg bra ut sist på Åbys kladdiga bana. Luddes måste med, bra chans om han håller sig på benen. Blir många streck här
Answer to: "Många bra hästar med, bla Lord Photo som såg bra ut sist p"
|
|
Ja det kan bli någon annan..vimlar av rätt så bra hästar o någon kan få loppet..vill gärna tro att Björns travar ordentligt...mycket bra o lättplacerad häst som inte ligger på...men skräll har ju hänt förr... 
|
|
Reply
|
|
Gidde_Palema
|
Posted: 2012-05-03 16:50:04
|
Became a member: 2008-04-05
Forum posts: 2489
|
6 Ghetto Blaster känns MYCKET intressant här och jag tror han bara vinner. Har sett grym ut i de två senaste starterna och jag tror att alla på start vill ha hans rygg, vilket betyder spets och slut!
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-05-03 18:26:24
|
Became a member:
Forum posts:
|
kan inte tänka mig att någon står emot Spring Erom här... skall vara Mandarino då....

|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-05-03 20:52:10
|
|
Blir rätt impad av att så mycket förhoppningar kan knytas till en 4-åring men en start över 2640 meter...brukar vara bra att ha några lopp på distansen o framför allt fler starter o gärna ett år till i ålder när man möter så här bra äldre hästar över distansen... 
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-05-03 21:20:34
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Hänger som vanligt upp mig på att de "brukar" vinna bakifrån men den här gången ser förstavolten riktigt tuff ut. Spring Erom får va bra om han ska ta dem. Gillr BBS Mandarino så den ska med men det blir ett gäng.
Oinspirerad denna gång. Tror på kommunalspikarna Mr Picolit o KLM Prelong, Hittar inga roliga rensare direkt o vill ha nåra stycken i varje lopp.. Blir ingen fantastik rad detta...
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-05-03 21:25:45  Hänger som vanligt upp mig på att de "brukar" vinna bakifrån men den här gången ser förstavolten riktigt tuff ut. Spring Erom får va bra om han ska ta dem. Gillr BBS Mandarino så den ska med men det blir ett gäng.
Oinspirerad denna gång. Tror på kommunalspikarna Mr Picolit o KLM Prelong, Hittar inga roliga rensare direkt o vill ha nåra stycken i varje lopp.. Blir ingen fantastik rad detta...
Answer to: "Hänger som vanligt upp mig på att de "brukar" vinna ba"
|
|
Ser bättre ut på väderfronten...så får hoppas på bra lopp o bra tider..känns svårt med systemet..o de kommer säkert någon lurig oddsare..tyvärr. 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-05-03 21:42:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tyvärr så verkar många experter ha ghetto blaster som omgångens drag
hoppas att han inte blir favorit i alla fall...............
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|