[ 1
]
2
3
|
Travzonen
|
Posted: 2012-04-10 07:00:03
|
|
V75-5 | Stayerlopp 1:A PRIS 100 000 kr 3140 V
1. LINEUP DU JAPE Andersson Göran B 2. AVANTI L.M. Falsig Bo 3. UDO´S OILER Bergh Robert 4. TUNNEY GENE Svanstedt Åke 5. BALTIC SUND Söderkvist Stefan 6. TO AND FRO Kontio Jorma 7. STAR SUPPORT Takter Johnny 8. PLAYBOY C.H. Karlstedt Ralf 9. TRANS ATLANTIC Kihlström Örjan 10. CRAZY IN LOVE Svensson Claes 11. GOOFY BERMON Alsén Olle 12. GRINNEBYS ARAGON Sjunnesson Jörgen 13. ROLLS ROYCE Degiorgio Charles 14. WINNING LOVE Lindblom Åke 15. TO BE SIR Sundberg Hans-Owe
Turordning: 3-5-7-8-9-2-1-6-13-10-14-12-11-4-15
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-10 09:42:50
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hoppas strecken håller sig nere på mitt drag. 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-10 09:59:38  Hoppas strecken håller sig nere på mitt drag. 
Answer to: "Hoppas strecken håller sig nere på mitt drag. ;)"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Vilka comments..haha..streck på ett drag ? Skapar du fiskedrag ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-10 10:02:37  Vilka comments..haha..streck på ett drag ? Skapar du fiskedrag ? 
Answer to: "Vilka comments..haha..streck på ett drag ? Skapar du fiskedrag ?;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ännu ett höjdarinlägg från hustomten på detta forum.
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-10 10:05:04  Ännu ett höjdarinlägg från hustomten på detta forum.
Answer to: "Ännu ett höjdarinlägg från hustomten på detta fo"
|
|
Fundera lite mer på dina..så kanske de händer något mer.. 
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2012-04-10 11:14:52
Edited(1): 2012-04-10 11:24:02  Hoppas strecken håller sig nere på mitt drag. 
Answer to: "Hoppas strecken håller sig nere på mitt drag. ;)"
|
|
|
Posted: 2012-04-10 11:42:35 Edited(2): 2012-04-10 11:54:32  Att ens diskutera streckprocent när omsättningen är mindre än 1/1000 av vad den kommer att bli känns väll ganska löjligt?
Edit: Så här såg det en en timme EFTER! ditt inlägg:
Omsättning tisdag 10 apr, kl 10:55 V75: 60 375 kr Antal system: 716
Answer to: "Att ens diskutera streckprocent när omsättningen är mindre &"
|
Became a member:
Forum posts:
|
hahaha. [Edit: jag censuerar mig själv här]... Jag har inte diskuterat streckprocenten i den bemärkelsen. jag hoppades mest på att strecken ska hålla sig nere. Tror du inte jag fattar att hur strecken ser ut nu inte har ngn betydelse?
Tror du jag är förståndshandikappad eller?
På grund av din obegåvade och otrevliga kommentar tänker jag inte avslöja mitt drag här. Sedan om det är bra eller dåligt för dig. Ja, det får vi se på lördag. Är trött på alla jävla tomtar som yrar på detta forum; och kommer från och med nu straffa alla dylika kommentarer med tystnad från min sida. Denna avdelning blir ett vitt blad från min sida på detta forum.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-10 12:43:01  hahaha. [Edit: jag censuerar mig själv här]... Jag har inte diskuterat streckprocenten i den bemärkelsen. jag hoppades mest på att strecken ska hålla sig nere. Tror du inte jag fattar att hur strecken ser ut nu inte har ngn betydelse?
Tror du jag är förståndshandikappad eller?
På grund av din obegåvade och otrevliga kommentar tänker jag inte avslöja mitt drag här. Sedan om det är bra eller dåligt för dig. Ja, det får vi se på lördag. Är trött på alla jävla tomtar som yrar på detta forum; och kommer från och med nu straffa alla dylika kommentarer med tystnad från min sida. Denna avdelning blir ett vitt blad från min sida på detta forum.
Answer to: "hahaha. ... Jag har inte disku"
|
Became a member:
Forum posts:
|
skönt det händer lite i trådarna. eftersom du snackar drag, och om due inte är professorn så bör ju ditt drag vaera streckad på mindre än 35%, lite svårt hitta draget då det är ett halvöppet lopp med hyffsta många med någon chans, men får gissa ditt drag är grindebys aragon då.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-10 12:50:50  skönt det händer lite i trådarna. eftersom du snackar drag, och om due inte är professorn så bör ju ditt drag vaera streckad på mindre än 35%, lite svårt hitta draget då det är ett halvöppet lopp med hyffsta många med någon chans, men får gissa ditt drag är grindebys aragon då.
Answer to: "skönt det händer lite i trådarna. eftersom du snackar drag,"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Haha...eller hur?
När jag säger drag så tänker jag på hur det kommer att vara streckat på lördag. Kommer inte avslöja det här. Men kan ju maila svaret till dig om du blir nyfiken.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-10 14:39:59  Haha...eller hur?
När jag säger drag så tänker jag på hur det kommer att vara streckat på lördag. Kommer inte avslöja det här. Men kan ju maila svaret till dig om du blir nyfiken.
Answer to: "Haha...eller hur?
När jag säger drag så tänker jag"
|
Became a member:
Forum posts:
|
udois oiler ha rju berharn gett klar 2 gånger i rad nu, så den bör ha väldigt bra chans, sedna har baltic sund hitta nya växlar, så tror nog ditt drag komerm ha likfärdig chans som strecken e jag rädd för.
|
|
Reply
|
|
Mannengbg
|
Posted: 2012-04-10 18:21:53
|
Became a member: 2010-08-23
Forum posts: 291
|
Många med chans och bra form, skulle helst vilja helgardera men det blir dyrt. 5, 13 och 14 ska med iaf. Winning Love gick bra senast på en kletig bana
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-10 19:26:09
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tror udo's oiler har toppchans här, verkligen imponerat på mig de 2 senaste, spets och slut?
Winning love är tidigt motbud, liksom baltic sund och star support som galopperade senast.
Men är nog risk för att bergharn sitter på leken här, kändes inte alls som en märkvärdig häst innan han kom ut på v75. Inte kör dem To and fro i spets igen? gav sig ju senast.................
Går väl inte att tro på trans atlantic igen? floppar hela tiden, är aldrig trött i loppen, men verkar inte kämpa ijhäl sig direkt. Kapacitet finns där säkerligen annars.
Intressant att se strecken......
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-12 10:48:50  Tror udo's oiler har toppchans här, verkligen imponerat på mig de 2 senaste, spets och slut?
Winning love är tidigt motbud, liksom baltic sund och star support som galopperade senast.
Men är nog risk för att bergharn sitter på leken här, kändes inte alls som en märkvärdig häst innan han kom ut på v75. Inte kör dem To and fro i spets igen? gav sig ju senast.................
Går väl inte att tro på trans atlantic igen? floppar hela tiden, är aldrig trött i loppen, men verkar inte kämpa ijhäl sig direkt. Kapacitet finns där säkerligen annars.
Intressant att se strecken......
Answer to: "Tror udo's oiler har toppchans här, verkligen imponerat på"
|
|
Baltic visade va han kunde sist o de är en riktig tanks över den här distansen...Stefan vet nog vad han har i tömmarna..tror Winning har svårt att ta 40 meter på honom..klar första häst är Baltic...felfri bäst att tillägga..Åkes Indigo knep honom inte o Indigo är en riktigt bra häst(mycket bättre än Winning) !! 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-12 12:39:14  Baltic visade va han kunde sist o de är en riktig tanks över den här distansen...Stefan vet nog vad han har i tömmarna..tror Winning har svårt att ta 40 meter på honom..klar första häst är Baltic...felfri bäst att tillägga..Åkes Indigo knep honom inte o Indigo är en riktigt bra häst(mycket bättre än Winning) !! 
Answer to: "Baltic visade va han kunde sist o de är en riktig tanks över den "
|
Became a member:
Forum posts:
|
ska ju tilläggas att dte var helt väntata att inte indigo skulle det heller då baltic var helt stenklar sist; 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-12 13:41:49  ska ju tilläggas att dte var helt väntata att inte indigo skulle det heller då baltic var helt stenklar sist; 
Answer to: "ska ju tilläggas att dte var helt väntata att inte indigo skulle "
|
|
Du menar Åke lirade Baltic ? 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-12 22:13:44  Du menar Åke lirade Baltic ? 
Answer to: "Du menar Åke lirade Baltic ?;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
nej jag  och spikade
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2012-04-13 07:07:08 Edited(1): 2012-04-13 07:15:24  nej jag  och spikade
Answer to: "nej jag:) och spikade"
|
|
Samma här !!  Bara Örjan som föll ur ramen den dan.... 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-13 20:23:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
Fy fasiken vad najs...
Här blir det bra värde.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2012-04-13 22:36:56
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
V 5, BALTIC SUND
|
Loppet Udos vann på Kalmar måste va det sämsta v75lopp som körts någonsin på v75 o gänget sist är var väl inte direkt jättetufft heller? Nä galet stor favorit och jag fattar inte hur jag ska få råd, men massgardering att vänta. Har tillochmed hittat kul 1%-are.. Kass med tanke på att 2 av 3 i den här lopptypen vinns av top3 (men resten kan skrälla fett)
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2012-04-13 23:21:08  Loppet Udos vann på Kalmar måste va det sämsta v75lopp som körts någonsin på v75 o gänget sist är var väl inte direkt jättetufft heller? Nä galet stor favorit och jag fattar inte hur jag ska få råd, men massgardering att vänta. Har tillochmed hittat kul 1%-are.. Kass med tanke på att 2 av 3 i den här lopptypen vinns av top3 (men resten kan skrälla fett)
Answer to: "Loppet Udos vann på Kalmar måste va det sämsta v75lopp som"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Finns många roliga drag här. Många starka men ospeediga kusar. Man ska leta efter de som är speedigare och får fina smygresor.
Men statistiskt så har ju dubbla tillägg en fördel.
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
2
3
|