Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V65 & DD -> Kvällens DD.
 

Diskutera V65 & Dagens Dubbel. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

[ 1 ]  
Author Message
Posted: 2011-03-28 16:20:28

Became a member: 
Forum posts:
Idag viktar jag mina lir mest på Fiona Soutwind som jag tror tar spets enkelt här och sedan bör chansen vara mycket god till seger. 42%


DD1. 1 Fiona Soutwind
DD2. 6 Jalapeno Broline
* 200

Sedan lirar jag även lite skrällspel.

DD1. 1 Fiona Soutwind
DD2. 7-9
* 50

DANIELLESINE är ett roligt bud i dd2 ifall att min tipsetta sviker. Hon har spurtat sylvasst i de tre senaste starterna och kanske bli farlig om hon inte hamnar allt för mycket på vingel. Julex dante är också en liten fidus man ska passa han var bland annat tufft tränad inför Uttagningslopp till Svenskt Trav-Kriterium och man hade innan tävlingarna stora förhoppningar på honom, han ströks kort innan start troligen (feber) har gjort ett par bra lopp efteråt och har tränat på som vanligt och känns fin enligt Tommy Z för dagen. Får han sitt lopp kan han sätta färg på loppet.


God tur!
Reply
Posted: 2011-03-28 19:11:23 Answer to: "Idag viktar jag mina lir mest på Fiona Soutwind som jag tror t"

Became a member: 
Forum posts:
Förlåt men.. Är det verkligen dina egna ord Klanke? Handen på hjärtat Jag har svårt att tro faktiskt.
Reply
Posted: 2011-03-28 19:39:04

Became a member: 
Forum posts:
Med handen på hjärtat, japp det är mina egna ord.

Vem skulle det annars ha varit?

Varför ska jag egentligen ge mina drag till er när jag kan få allt själv? jo för att jag tycker om att glädja andra.

I min bok har jag spelat in en bra summa, många av mina vänner säger att jag kan leva på mitt spelande om jag vill..

Med handen på hjärtat så är det mina drag och ingens annans..
Reply
Posted: 2011-03-28 19:40:49

Became a member: 
Forum posts:
Många som kanske tror så?

Då skriver jag här inte längre.

tack och hej....
Reply
Posted: 2011-03-28 19:46:30 Edited(1): 2011-03-28 19:46:45

Became a member: 
Forum posts:
Jag lirade 1-6 ja med..då e de bara o kasta din lapp Klanke..inte fått in en DD sen Sundsvall brann

sen ska du fortsätta sätta ut dina tips..lyssna ej på vad dom andraq säger!!
Reply
Posted: 2011-03-28 20:00:52

Became a member: 
Forum posts:
klanke jag e tacksam för dina tips fortsättningsvis framöver också sitter som smäck ofta
Reply
Posted: 2011-03-28 20:17:33

Became a member: 
Forum posts:

Med handen på hjärtat, japp det är mina egna ord. Vem skulle det annars ha varit? Varför ska jag egentligen ge mina drag till er när jag kan få allt själv? jo för att jag tycker om att glädja andra. I min bok har jag spelat in en bra summa, många av mina vänner säger att jag kan leva på mitt spelande om jag vill.. Med handen på hjärtat så är det mina drag och ingens annans..


Tack! Då vet jag Fortsätt gärna
Reply
Posted: 2011-03-28 20:19:17 Edited(1): 2011-03-28 20:19:33

Became a member: 
Forum posts:
Vem fan är det som sätter dessa .. haha vissa får 1 andra får 5.
Reply
Posted: 2011-03-28 21:32:06 Answer to: "Många som kanske tror så? Då skriver jag här inte"

Became a member: 
Forum posts:
Det vore synd om du slutade , även om jag sällan spelar annat än på lördagarna( inte alla dock) så tycker jag det är kul att följa dina tipps och se hur det går. Så fortsätt det, är nog många som uppskattar det.
Reply
Posted: 2011-03-28 22:07:18

Became a member: 
Forum posts:
Kom igen nu Klanke.
Fortsätt med dina suveräna tips och skit i vad andra tycker,
Jag tycker du har bra tips och analyser, men tyvärr är det ju så att när det går bra för nån så måste det "KLANKAS "(hehe) ner på den personen. Svenska avundsjukan i ett nötskal.
Reply
Posted: 2011-03-28 23:03:14

Became a member: 
Forum posts:
Ja det har du kanske rätt i.

Ibland går det och ibland inte, gäller att ha allt på sin sida.

imorgon viktar jag spelet mest på Hot star (18%) i dd1. Ser ut att ha en lämplig uppgift. Hot star har annars haft mycket otur på slutet (tuffare konkurrenter) bra chans för spets och slut nu.

I dd2 tar jag några stycken men framför allt vill jag varna för: Hoity toity face har visat fin form ett tag och skulle hon nå spets blir hon hästen att slå. Bejinge man kan bli livsfarlig med klaff från tråkigt läge sedan skrällvarnar jag även för Min Narkissos. Men som sagt jag kör med sex hästar i dd2.


God tur!
Reply
Post removed Posted: 2011-03-29 13:59:04
[ 1 ]