[ 1
]
|
|
Posted: 2011-02-05 11:28:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
de kanske vore kul om de fanns kallblod också och kallblodslopp och kanske så att man kunde starta som två årig med hästarna också...och om man kunde få tillbaka såna lopp som fanns förut på tz till ex. breeders för 4 åringar också de fanns mkt bättre lopp förut tycker jag
|
|
Reply
|
|
olleolle
|
Posted: 2011-02-06 19:32:31  de kanske vore kul om de fanns kallblod också och kallblodslopp och kanske så att man kunde starta som två årig med hästarna också...och om man kunde få tillbaka såna lopp som fanns förut på tz till ex. breeders för 4 åringar också de fanns mkt bättre lopp förut tycker jag
Answer to: "de kanske vore kul om de fanns kallblod också och kallblodslopp och k"
|
Became a member: 2008-10-27
Forum posts: 430
|
Håller med med allt 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-02-08 15:50:55
|
Became a member:
Forum posts:
|
kallblod borde helt klart finnas, skulle bli helt annat då!  sen två-årings lopp är väl rätt så onödigt vilket jag också hört förut eftersom de bara är två år en kort stund.. men kallblod, helt klart! 
|
|
Reply
|
|
spanarn
|
Posted: 2011-02-08 16:15:29  de kanske vore kul om de fanns kallblod också och kallblodslopp och kanske så att man kunde starta som två årig med hästarna också...och om man kunde få tillbaka såna lopp som fanns förut på tz till ex. breeders för 4 åringar också de fanns mkt bättre lopp förut tycker jag
Answer to: "de kanske vore kul om de fanns kallblod också och kallblodslopp och k"
|
Became a member: 2007-11-01
Forum posts: 1720
|
Håller inte med om något, faktiskt.  Och Breeders för 4-åringar har väl aldrig funnits på zonen?
|
|
Reply
|
|
larockma
|
Posted: 2011-02-08 23:12:32
|
Became a member: 2008-11-18
Forum posts: 1474
|
Om man tittar på söndagsloppen 2tusen i första pris...kan man ju låtsas att det är nordsvenskar...hehe
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|