| [ 1
]
2
|
|
Travzonen
|
Posted: 2011-01-19 06:05:05
|
|
V65-3 | 1:A PRIS 50 000 kr 2640 A Omsättning onsdag 19 jan, kl 05:55 V65: 8 409 kr, kl 05:55 Vinnare: 30 kr 1. SAMMARCO Goop Björn 2. MAJORS SNAPSCHO Gustafsson Conny a 3. OMA Y. Heiskanen Veijo 4. MAIN KRONOS Svanstedt Åke 5. GLOBAL INTERNET Takter Johnny
Turordning: 3-1-4-2-5
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 09:51:53
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bara 4 kameler... snart record !! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 13:49:33  Bara 4 kameler... snart record !! 
Answer to: "Bara 4 kameler... snart record !!:("
|
Became a member:
Forum posts:
|
räcker du tar 3 av dem:P
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 14:47:56  räcker du tar 3 av dem:P
Answer to: "räcker du tar 3 av dem:P"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Går omkring o känner mig rånad av den där förbannade Tarzan... att ja gick på det !! Kostade mig mycke pengar de... 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 16:51:02  Går omkring o känner mig rånad av den där förbannade Tarzan... att ja gick på det !! Kostade mig mycke pengar de... 
Answer to: "Går omkring o känner mig rånad av den där förban"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Har du inte släppt det där ännu?
Jag skrev ju att det var läge att gardera pga dojjorna. Läste du inte? *retas*
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 17:03:14  Går omkring o känner mig rånad av den där förbannade Tarzan... att ja gick på det !! Kostade mig mycke pengar de... 
|
Became a member:
Forum posts:
|
hehe...e bara pengar  får ta nya tag du vet, tarzan e aldrig något å lita på
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 20:02:23
|
Became a member:
Forum posts:
|
Kollektivet missade grovt platsoddset på Major Snapscho. Vinnaroddset sjönk till 6.7 vilket är löjligt, men platsoddset stannade på finfina 1.9-2.8. Vilket är ett fantastiskt överodds. Det var minst 75 % chans (bedömer jag) att han skulle platsa och ändå får man minst dubbla pengarna. Får man sådana odds varje dag så är man snart rik. :P
La in en 500 på plats på Majoren.
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 20:15:42  Går omkring o känner mig rånad av den där förbannade Tarzan... att ja gick på det !! Kostade mig mycke pengar de... 
|
Became a member:
Forum posts:
|
Var inte suris på Tarzis för att han brände med en favvis. Hade ju gjort en dålig värmis.
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 20:18:16  Var inte suris på Tarzis för att han brände med en favvis. Hade ju gjort en dålig värmis.
Answer to: "Var inte suris på Tarzis för att han brände med en favvis. "
|
Became a member:
Forum posts:
|
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 20:20:35  Var inte suris på Tarzis för att han brände med en favvis. Hade ju gjort en dålig värmis.
Answer to: "Var inte suris på Tarzis för att han brände med en favvis. "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ha ha Du e härlig du Tommie..  ..o ej på nått gayigt vis..
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 20:24:35  Ha ha Du e härlig du Tommie..  ..o ej på nått gayigt vis..
Answer to: "Ha ha Du e härlig du Tommie..:D..o ej på nått gayigt vis.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Försöker få dujohra att fatta hur gayigt det låter att lägga till is efter orden..  förklarade för honom igår men då förstod han ej, hoppas han fattar den här gången. 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 20:35:02  Försöker få dujohra att fatta hur gayigt det låter att lägga till is efter orden..  förklarade för honom igår men då förstod han ej, hoppas han fattar den här gången. 
Answer to: "Försöker få dujohra att fatta hur gayigt det låter at"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Hehe.. fattade.. Såg konversationen.
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 20:37:23  Hehe.. fattade.. Såg konversationen.
Answer to: "Hehe.. fattade.. Såg konversationen."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Han borde förstå nu va? 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 20:48:26  Han borde förstå nu va? 
Answer to: "Han borde förstå nu va? :)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Va säger du Tommies ? Är du rädd för något ? 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 20:52:07  Har du inte släppt det där ännu?
Jag skrev ju att det var läge att gardera pga dojjorna. Läste du inte? *retas*
Answer to: "Har du inte släppt det där ännu? ;)
Jag skrev ju att det "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Ja så är det ! Var för hårt inne på flerkupong så ja fastnade på att ha två spikar första o sista men Björn hade ju en straffspark till i 5:te.. 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 21:03:54  Ha ha Du e härlig du Tommie..  ..o ej på nått gayigt vis..
Answer to: "Ha ha Du e härlig du Tommie..:D..o ej på nått gayigt vis.."
|
Became a member:
Forum posts:
|
Tja !! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 21:08:59  Va säger du Tommies ? Är du rädd för något ? 
Answer to: "Va säger du Tommies ? Är du rädd för något ?;)"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Orkar inte skriva mer om detta när du bara svarar drygt. Skriv som en sjuårig flicka om det känns bra för dej.
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 21:17:27  Orkar inte skriva mer om detta när du bara svarar drygt. Skriv som en sjuårig flicka om det känns bra för dej.
Answer to: "Orkar inte skriva mer om detta när du bara svarar drygt. Skriv som en "
|
Became a member:
Forum posts:
|
Skämt åsido Tommie !! Du vart lika sur som ja över att ha missat den här 6:an !! Den skulle vi ha grejat !! 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 21:36:39  Skämt åsido Tommie !! Du vart lika sur som ja över att ha missat den här 6:an !! Den skulle vi ha grejat !! 
Answer to: "Skämt åsido Tommie !! Du vart lika sur som ja över att ha m"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Förstår att du blev sur över att du missade 6 rätt men det är inte det jag kommenterar.. Det jag kommenterar är att du brukar lägga till is efter orden och att det låter riktigt löjligt.. Men du gör som du vill. 
|
|
Reply
|
|
|
|
Posted: 2011-01-20 22:44:31  Förstår att du blev sur över att du missade 6 rätt men det är inte det jag kommenterar.. Det jag kommenterar är att du brukar lägga till is efter orden och att det låter riktigt löjligt.. Men du gör som du vill. 
Answer to: "Förstår att du blev sur över att du missade 6 rätt men"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Bra o du är inte sur för du missa eller ? 
|
|
Reply
|
|
| [ 1
]
2
|