[ 1
]
|
Racerbil
|
Posted: 2010-08-18 22:10:20
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 159
|
Finns ju en del som har blivit avstängda på senaste tiden, nu senast ett toppstall som fuskat.
Jag tycker det skulle kunna vara en bra idé att lägga ut hästarna på auktionen så att hästarna inte går till spillo, det vore synd om hästarna inte kunde användas i spelet något mera.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-08-18 23:55:22  Finns ju en del som har blivit avstängda på senaste tiden, nu senast ett toppstall som fuskat.
Jag tycker det skulle kunna vara en bra idé att lägga ut hästarna på auktionen så att hästarna inte går till spillo, det vore synd om hästarna inte kunde användas i spelet något mera.
Answer to: "Finns ju en del som har blivit avstängda på senaste tiden, nu se"
|
Became a member:
Forum posts:
|
precis!
att dom automatiskt går ut för 0 kr! 
|
|
Reply
|
|
hogan
|
Posted: 2010-08-19 11:39:17
|
Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
|
Jag tycker att det är bättre att alla idioter som funderar på att fuska drar iväg till en annan sajt där dom kan leka, bara inse att dom blir upptäckta här förr eller senare....kan man inte tävla med dom spelregler som finns, då har man nog inget här att göra ändå....Det är väl schysstare både för en själv o andra att man bevisar att man kan ha framgångar utan fusk som det uppenbart går, alla på topplistan 1 till 5 är schyssta stall så jag fattar inte....än att ha en liten tillfällig framgång?? med fusk till hjälp...vem tror man att man bevisar något för då att man är bra på det här, för att sedan bli upptäckt och tappa all heder....och det är sällan dessa fuskare har någon framgång alls, så egentligen är det bara patetiskt.....dålig stil, ingen ära, ingen framgång, en stor flopp är allt man är....kolla bara idrottsmän som dopar sig....Ludmilla Enqvist...ett tag hyllad....vad är hon nu?? En FLOPP!!.....Ben Johnson...100m löparen....vad är han nu??...en FLOPP!! En misslyckad FLOPP!!
Vad är Victory Stables nu??....bannlyst....misslyckad....längtar säkert tillbaks.....men till vilket pris?
Mr Flopp!!
Skulle inte ens sätta mina tränare bakom hans hästar så för mig är svaret givet, pensionera dom, och sluta fuska istället. 
|
|
Reply
|
|
Racerbil
|
Posted: 2010-08-19 11:46:06
|
Became a member: 2007-07-02
Forum posts: 159
|
Ja, jag hade ju aldrig velat köpt någon häst av honom direkt, men trots allt var ju några hästar duktiga innan dem kom till hans stall, så tycker nog det vore synd om de försvann ur spelet bara sådär, men det är ju tillåtet att tycka olika såklart 
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2010-09-28 11:09:25
|
Became a member:
Forum posts:
|
ja en bra ide att alla doms hästar går till annonsen gör så
|
|
Reply
|
|
uuno50
|
Posted: 2010-10-03 07:58:57
|
Became a member: 2010-07-30
Forum posts: 4
|
håller med hogan man kan ju göra så att dom går till hästbörsen hästarna alltså det är rätt för dom som fuskar att hästarna säljes billigt
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-10-18 18:29:40
|
Became a member:
Forum posts:
|
Verkar ett bra förslag men jag är ny och försöker lära mig spelet men vem är det som fuskat? Skönt att han blev avstängd iallafall
|
|
Reply
|
|
[ 1
]
|