Travspelet är hela tiden under utveckling och även om det ibland inte märks att det händer så mycket så pågår det en hel del under ytan. I detta forum kommer "alla" dessa små förändringar och buggfixar att listas.
Jag har lagt in så att det visas i stallnyheterna om en häst blir bättre på någon förmåga under träningen. Alltså om den går från 4 till 5 i styrka så kommer det visas.
Jag har lagt in så att det visas i stallnyheterna om en häst blir bättre på någon förmåga under träningen. Alltså om den går från 4 till 5 i styrka så kommer det visas.
Bra Sparar man sina meddelanden så blir det enklare att räkna ut hur långt det är kvar tills nästa stegökning. Fick förresten hela 3 meddelanden inatt.
Flera bra förändringar på slutet som varit jättevälkomna.
Bra jobbat Eriksson, låt aldrig motivationen ta slut....du har världens bästa travsajt när det gäller allt i ett, spel o tips ihop med en miniatyrcamp där man sköter ett stall....helt enastående.
Flera bra förändringar på slutet som varit jättevälkomna.
Bra jobbat Eriksson, låt aldrig motivationen ta slut....du har världens bästa travsajt när det gäller allt i ett, spel o tips ihop med en miniatyrcamp där man sköter ett stall....helt enastående.
En häst har förbättrats! - 2010-07-05 00:00:02 ---------------------------------------------------------------------------Bray har tränat upp sin galopprisk till 8.
Vi ska ge upp travsatsningen o sen jävlar är det klampenborg som gäller!
En häst har förbättrats! - 2010-07-05 00:00:02 ---------------------------------------------------------------------------Bray har tränat upp sin galopprisk till 8.