Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> TravSpelet -> Allmänt -> kuskorder?

Diskutera allt som rör Travspelet. Ingen reklam för hästar som ligger ute till försäljning eller reklam för avelshingstar är tillåten i denna delen av forumet.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2008-09-14 23:23:00 Answer to: "klart det är en slump!Har inte heller sagt något annat,men man måste ju "

Became a member: 
Forum posts:
Ja det är klart man måste försöka även fast det verkar omöjligt
Reply
Posted: 2008-09-14 23:28:13 Answer to: "Ja det är klart man måste försöka även fast det verkar omöjligt;)"

Became a member: 
Forum posts:
fast för dig har det ju rullat på bra
Reply
Soberano Posted: 2008-09-14 23:31:41 Answer to: "fast för dig har det ju rullat på bra;)"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Jag vill som dig Swatpro hitta saker som gör saker och ting logiska men det verkar dessvärre hopplöst. Har startat en tråd längre ner där jag redogör för mitt lilla experiment som dessvärre föll alltför väl ut.....Tycker att det säger det mesta om hur illa det är ställt med logiken just nu. Vi har ju hört det förut och jag hoppas fortfarande att det är sant att en ny loppmotor är på gång så att den nuvarande slumpgeneratorn kan bytas ut
Reply
Posted: 2008-09-14 23:37:58 Answer to: "fast för dig har det ju rullat på bra;)"

Became a member: 
Forum posts:
Jo det har väl gått rätt bra men jag kanske bara är bortskämd därför klagar jag, men ibland verkar det helt sjukt motigt t.ex. förra säsongen tror jag att jag hade typ 8 starter i rad med förlust med huvud. Inte roligt alls
Reply
Posted: 2008-09-15 00:00:19 Edited(1): 2008-09-15 00:00:30 Answer to: "Jo det har väl gått rätt bra men jag kanske bara är bortskämd därför"

Became a member: 
Forum posts:
jag är toknöjd med drygt 500000:- i insprungna denna etapp
med tanke på det finansiella läget man besitter.

nu säljs min bästa häst för att få in lite pnegar så jag kan med lite flyt få en skaplig från stuteriet.

men med min oflyt så blir det väl totalt 3 på de blå och 10 i galopprisk.

Har ni tänkt på förresten att i loppkommentarerna så stavas det gallop.
Vilket jag fick lära mig på svenska lektionerna i skolan är fel.
Reply
Jimson Posted: 2008-09-15 17:55:01

Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
Min Toronto Warrior (som varit dålig på att sätta nosen först) har nu 4raka segrar men bara i 1 av dom starterna har jag valt "ge allt" och då blev det banrekord.. jag brukar ta utan körorder och det funkar bra, märker ingen direkt skillnad på off/def kusk däremot formen som alla säger verkar spela en väldigt stor roll..

Nått som funkat väldigt knepigt för mig är norskt huvudlag för då har hästen stuckit till ledningen och stannat där till upploppet men sen dalat och kommit oplacerad eller sista pengen, otur kanske..
Reply
Medeltid Posted: 2008-09-15 18:56:30 Answer to: "Min Toronto Warrior (som varit dålig på att sätta nosen först) har nu 4"

Became a member: 2008-02-01
Forum posts: 784
Känner också igen det där med norskt, hästen är med där framme hela tiden men slutar 3-4. Kanske slump, kanske har mina hästar ingen vinnarskalle. Vem vet?
Reply
Posted: 2008-09-16 14:58:07

Became a member: 
Forum posts:
hahaah palla bråka om vem som har spelt mest etapper hahah hästrna springer in pengar och ibland ingenting så e det bara

som i verkligheten
det kommer ändå ingen vart med den här diskutionen
Reply
1   [ 2 ]