Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V64 -> Ang Vikens Players evetuella vinst

Diskutera omgångens V64. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
Posted: 2008-04-08 20:56:00 Answer to: "Kanske inte va min mening från början att skriva så långt, men jag är "

Became a member: 
Forum posts:
Mycket kloka ord från hogan! Sen att alla inte har förmågan att ta in, är en fråga om visdom...och sånt inom trav förvärvas...
Reply
Posted: 2008-04-08 21:25:38

Became a member: 
Forum posts:
Med Puckon menar jag kommbatanterna som tjafsar om det tråden handlar om.Jag tyckte att deras diskussion hade spårat ut fulkommligt.Var onödigt att skriva puckon och det var inte dej Hogan det var riktat till.
I övrigt håller jag med dig till fullo.Har hållt på med hästar (Galopp) viss del trav hela mitt liv och har konstaterat att några säkra vinnare finns inte men däremot kan sanolikheten att en Häst vinner vara större eller mindre på grund av Spår,Galopprisk,Form,Kusk Osv.
Att påstå att en häst vunnit utan galopp är att föringa vinnaren som Takter sade i en intervju härom dagen.Sen är det väl så att om man tror väldigt mycket på en häst så blir man lite enögd.
Jag tycker att om man skriker ut en vinnare bör man motivera varför.Likväl som om man ger ett avslag på annans vinnare.
I övrigt hoppas jag att ingen tog illa upp för att jag skrev Puckon.
Det var Puckat gjort av mig
Reply
Posted: 2008-04-08 21:36:36

Became a member: 
Forum posts:
Så ja Hogan mycket bättre.
Njae, men alltså, vad tjänar Gooparna på att ljuga till privatpersoner?
Reply
hogan Posted: 2008-04-09 16:07:22 Answer to: "Så ja Hogan mycket bättre. Njae, men alltså, vad tjänar Gooparna på a"

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955
Det är okej SRSAB, tyckte oxå tråden blev för utdragen så jag kunde inte låta bli.
Och Prima, det är lugnt, tror säkert Goop sa så, men jag ville ändå säga att det är svårt.....såg du förresten min vinnare 30 oddsaren som satt i rygg på Daniel Olsson...King Of Lace....det var nära där med, lucka lite tidigare så.
Reply
Posted: 2008-04-09 16:41:35 Answer to: "Det är okej SRSAB, tyckte oxå tråden blev för utdragen så jag kunde in"

Became a member: 
Forum posts:
Japp, det var inte så långt ifrån... men den var inte moralisk för det
Reply
Soberano Posted: 2008-04-09 17:23:27 Answer to: "Japp, det var inte så långt ifrån... men den var inte moralisk för det "

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
ATG som är så påhittiga kanske kan starta ett nytt spel "Moralisk vinnare" där man kan spela på den moraliska vinnaren istället för den som faktiskr vinner loppet. Denna Moraliska vinnare kanske kan utses av Micke Nybrink som brukar vara bra på att hitta dessa och skulle nu mot förmodan vinnaren i loppet öven vara den moraliska vinnaren så får man dubbelt odds.

Hoppas att det blev någorlunda förståeligt och att meningsuppbyggnaden håller måttet för vad som kan anses som acceptabelt på forum som detta.
Reply
Posted: 2008-04-09 20:02:56 Answer to: "ATG som är så påhittiga kanske kan starta ett nytt spel "Moralisk v"

Became a member: 
Forum posts:
Ja det tycker jag, Micke är överdomare.
Reply
1   [ 2 ]