1
[ 2
]
|
tommie
|
Posted: 2014-10-01 17:26:03 Edited(1): 2014-10-01 17:48:59  Tja...jag tycker inte du bidrar så mycket...dina tips är okey inte mer...du lägger inte upp listor..lite lat också...o Örjan höjer ja inte till skyarna heller men ja ser fler som är småfula i det här spelet...o dom har ja kommentarer om...ingen som ser Malmrot i Vass o Kass ser något höjdar tips eller analys just där o då ...han är Per kompis o de är väl de handlar om...! 
Answer to: "Tja...jag tycker inte du bidrar så mycket...dina tips är okey in"
|
Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 5430
|
Jag har fler vinster än dig, både större och mindre och det är vad spelande går ut på. Du kör ditt snack men när jag säger att i kan jämföra vinstbevis så vet du att du inte är något annat än en looser.. Dina 23 000 inlägg bevisar inget annat än att du är en snackare.. Att du tror att du skulle prestera bättre än en av sveriges bästa tränare och kuskar, och att tror att du är bättre än en av sveriges bästa travanalytiker utan att du i något av fallen har några som helst fakta du kan lägga fram som styrker dina påståenden gör att man misstänker att du antingen är mytoman eller helt saknar självinsikt.. Förmodligen är det en kombination.. Jag ber om att vi ska blocka varandra, kan du gå med på det? Eller om du av någon anledning inte kan det så kanske du kan låta bli att besvara mina inlägg? Det blir störigt när du svarar på mina inlägg för trots att jag blockat dig så kommer det du skriver fram när du svarar på mina inlägg. Du är nu blockad igen och jag hoppas att du kan respektera att åtminstone inte svara på mina inlägg.
|
|
Reply
|
|
Post removed
|
Posted: 2014-10-01 18:17:06
 Jag har fler vinster än dig, både större och mindre och det är vad spelande går ut på. Du kör ditt snack men när jag säger att i kan jämföra vinstbevis så vet du att du inte är något annat än en looser.. Dina 23 000 inlägg bevisar inget annat än att du är en snackare.. Att du tror att du skulle prestera bättre än en av sveriges bästa tränare och kuskar, och att tror att du är bättre än en av sveriges bästa travanalytiker utan att du i något av fallen har några som helst fakta du kan lägga fram som styrker dina påståenden gör att man misstänker att du antingen är mytoman eller helt saknar självinsikt.. Förmodligen är det en kombination.. Jag ber om att vi ska blocka varandra, kan du gå med på det? Eller om du av någon anledning inte kan det så kanske du kan låta bli att besvara mina inlägg? Det blir störigt när du svarar på mina inlägg för trots att jag blockat dig så kommer det du skriver fram när du svarar på mina inlägg. Du är nu blockad igen och jag hoppas att du kan respektera att åtminstone inte svara på mina inlägg.
Answer to: "Jag har fler vinster än dig, både större och mindre och det"
|
|
|
Posted: 2014-10-02 02:01:18
|
Became a member:
Forum posts:
|
El sueco är mitt drag i omgången med den nya balansen och utrustningarna han hade förra starten är han intressant från ett vilsamt spår men TUFFT emot.. ett fräckt lås 4-9 (gillade dock intrycket på chelsea men kort distans inte nog så mycket plus...)
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-02 11:47:05 Edited(1): 2014-10-02 11:48:51  El sueco är mitt drag i omgången med den nya balansen och utrustningarna han hade förra starten är han intressant från ett vilsamt spår men TUFFT emot.. ett fräckt lås 4-9 (gillade dock intrycket på chelsea men kort distans inte nog så mycket plus...)
Answer to: "El sueco är mitt drag i omgången med den nya balansen och utrust"
|
Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
|
Ska inte va några problem för Chelsea o kort tycker ja...mötte Digitalen( som då var riktigt på tårna) under 4:årings säsongen...hästen är speedig o även stark...bra segerprocent..! 
|
|
Reply
|
|
DaveTTT
|
Posted: 2014-10-02 17:22:14
|
Became a member: 2014-09-13
Forum posts: 409
|
Kan det inte bara va så att Chelsea Boko bara vinner detta ?
Uffe o Daniel kör emot varandra I början , jorma hittar bra läge o sen bara plockar ner vem nu av dem
2 första sitter I ledningen ?
Hörde intervjun med Daniel om Shaqen oxå och där lät han inte så värst positiv
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2014-10-03 00:17:03  El sueco är mitt drag i omgången med den nya balansen och utrustningarna han hade förra starten är han intressant från ett vilsamt spår men TUFFT emot.. ett fräckt lås 4-9 (gillade dock intrycket på chelsea men kort distans inte nog så mycket plus...)
Answer to: "El sueco är mitt drag i omgången med den nya balansen och utrust"
|
Became a member:
Forum posts:
|
tyckter att travet inte flöt bra på chelsea boko sista kruvan senast.. gick fort gick det.. tro inte jorma kör så värst från start heller sitter nog långt bak.. detta lopp gör honom nog gott..
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-03 07:46:58 Edited(2): 2014-10-03 08:19:16  tyckter att travet inte flöt bra på chelsea boko sista kruvan senast.. gick fort gick det.. tro inte jorma kör så värst från start heller sitter nog långt bak.. detta lopp gör honom nog gott..
Answer to: "tyckter att travet inte flöt bra på chelsea boko sista kruvan se"
|
|
Plockas skorna så..är dom nog intresserade...men de hänger på att Uffe svarar...gör han inte de då är de nog straffspark för Daniel..!  Håller med dig om travet...springer o rycker lite orytmiskt...skulle ha varit lite smidigare..men levererade ändå en hygglig spurt på slutet...!  Kanske lite hans stil också när ja tittar på barfota starterna...! 
|
|
Reply
|
|
DaveTTT
|
Posted: 2014-10-03 08:06:23  Plockas skorna så..är dom nog intresserade...men de hänger på att Uffe svarar...gör han inte de då är de nog straffspark för Daniel..! 
Answer to: "Plockas skorna så..är dom nog intresserade...men de hänger "
|
|
Ringer du te Uffe o frågar om han ska svara eller ej ? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-03 08:16:57 Edited(1): 2014-10-03 08:51:22  Ringer du te Uffe o frågar om han ska svara eller ej ? 
Answer to: "Ringer du te Uffe o frågar om han ska svara eller ej ? ;)"
|
|
Tror inte de...han är som hyrkusk rätt glidande i sina formuleringar för att hålla ryggen fri...men korta häcken o kort upplopp är ju hans likör så han borde svara en bit för att se vad som händer..men man vet aldrig, planerna kan ju va på lopp längre fram..är ju inte så kortsiktiga i tänket som vi spelare..! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-03 12:04:36 Edited(2): 2014-10-03 13:02:53
|
|
Var för het näst senast men fin igen senast med nytt huvudlag. Cant-see-back-huvudlag igen och om han håller sig lugn så bör han vara långt framme ...Uttalande från Uffe för Travnet...tja inte blir ja så där jätteklok på om han svarar eller inte....!  Gojorna kanske kan pressa honom lite i liven fredag...ser fram emot de....!  Provar i ledningen säger Uffe...ok då har vi en match...tar sedan Daniel dödens så är väl andra par ledigt...! 
|
|
Reply
|
|
DaveTTT
|
Posted: 2014-10-03 13:12:41  Var för het näst senast men fin igen senast med nytt huvudlag. Cant-see-back-huvudlag igen och om han håller sig lugn så bör han vara långt framme ...Uttalande från Uffe för Travnet...tja inte blir ja så där jätteklok på om han svarar eller inte....! 
Answer to: "Var för het näst senast men fin igen senast med nytt huvudlag. Ca"
|
|
Så ja, ska uffe köra I ledningen då spikar jag nog jorma.
Praaa hesst stark praa vinna enkelt
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-03 13:23:45  Så ja, ska uffe köra I ledningen då spikar jag nog jorma.
Praaa hesst stark praa vinna enkelt
Answer to: "Så ja, ska uffe köra I ledningen då spikar jag nog jorma.
"
|
|
Lyssnar just på honom..o Jorma är på...!! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-04 13:42:23 Edited(2): 2014-10-04 14:17:04
|
|
Vet inte säger hyrkusken Uffe...dagsform får se...men sugen på ledningen...vad blir de tro...? Jorma låter ialla fall på o då tror ja på de..!  Såg Jorma tittade lite...lite knölig men så ser han ju ut...Redén drog på i bakspår....Uffes lugn o fin...tja lite svårt är de...antar Redén kör vad som går o va gör Uffe då...? 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-04 15:19:53
|
|
Då vek Uffe ner sig...trodde lite på de på lilla systemet..o tog 4 o 6....jaha de vart nog inte Jorma glad över...! 
|
|
Reply
|
|
dujorha
|
Posted: 2014-10-04 15:21:43 Edited(1): 2014-10-04 15:30:21
|
|
Hoppas på Jansson nu...kom igen Tobbe..!!  Fasen...mycket kvar där för Tobbe...! 
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2014-10-04 15:32:01  Hoppas på Jansson nu...kom igen Tobbe..!! 
Answer to: "Hoppas på Jansson nu...kom igen Tobbe..!!:)"
|
Forum posts: 803
|
min första tanke när de gick i mål, fan vad synd att inte ivar sånna var med, har svårt att tro att den inte vunnit det loppet isf :P
|
|
Reply
|
|
filipandersson
|
Posted: 2014-10-04 15:33:35 Edited(1): 2014-10-04 15:33:54  Hoppas på Jansson nu...kom igen Tobbe..!!  Fasen...mycket kvar där för Tobbe...! 
Answer to: "Hoppas på Jansson nu...kom igen Tobbe..!!:) Fasen...mycket kvar d&aum"
|
Forum posts: 803
|
för övrig, jävligt fegt kört av Jansson tycker jag, Tumble Dust har ju varit grymt fin i från spets i de senaste starterna
|
|
Reply
|
|
1
[ 2
]
|