Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
  Travforum -> Tips & Spel -> V64 -> V86 Express

Diskutera omgångens V64. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

1   [ 2 ]  
Author Message
dujorha Posted: 2014-02-28 11:58:28

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
stampubliken på E-läktaren. Den vanligaste kommentaren var att nästa vecka stannar jag hemma.

Exemeplvis kan nämnas att vi i banpubliken på Valla inte fick någon barfotainfo från Åby innan inlämning av V86. Provstarter från den andra banan var också svåra att följa.

av Trotman igår 11:05

Katastrof för Solvalla som arena. Man fick ingen barfota-info förrän de olika loppen precis skulle gå. Ingen information om omsättning på de olika spelen V86, V65, V5, V4 eller V3. Ingen information om hur många kuponger som var kvar efter varje lopp. Ingen repris på de olika loppen. Jag träffade ingen på Solvalla igår som tyckte att det var bra.

av Ola igår 11:43

Comments från E-läktaren Valla...är alltid värt att höra på..!
Reply
Soberano Posted: 2014-02-28 14:42:08 Answer to: "stampubliken på E-läktaren. Den vanligaste kommentaren var att n"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Man ska ju också ha klart för sig att det var premiär igår och det lär ju ju fínnas utrymme för förändringar/förbättringar. Allt är ju inte perfekt från start. Det som kan vara ett problem är (har inte varit på plats) är väl sändingen av saxbanan. Krävs ju att man har bra utrustning med BRA ljud och rejäla skärmar. Nu har jag ingen aning om hur det ser/såg ut men jag tycker nog att man kan ge det en chans. Sen om det är ekonomiskt bra för banorna går nog diskutera.

Kommentarerna från E-läktaren skall tas på allvar men i slutändan är det inte dom som står för mest spel procentuellt och det är där det klämmer.
Reply
Jimson Posted: 2014-02-28 18:21:58

Became a member: 2008-03-26
Forum posts: 1023
Låter som det klassiska "förändringar är av ondo". Som Soberano skriver var det premiär och det kommer att utvecklas även om jag förstår att det är allra bäst från soffan, vilket många sporter är.

Tror det ändå kan vara något att jobba vidare med och jag tänker som sagt vara med några veckor på det här nya tåget.
Reply
dujorha Posted: 2014-03-01 10:14:17 Answer to: "Låter som det klassiska "förändringar är av ondo&"

Ja man lär inte ge upp detta...men kritiken är nog ganska rätt...klart folk är känsliga för förändringar till de sämre o får banpubliken ingen info så..kommer ju de minska ännu mer..man öser på med saxbanor o annat från alla möjliga håll...blir utslätat till slut...de går faktiskt o kritisera travet på flera sätt o många många goda kritiker finns de runt om på forumen..!
Reply
Soberano Posted: 2014-03-01 12:25:17 Answer to: "Ja man lär inte ge upp detta...men kritiken är nog ganska rä"

Became a member: 2007-11-05
Forum posts: 7100
Jag tycker att problemet med saxbanor och all info är att vi som konsumenter inte kan välja själva hur vi vill ha det. Om man vill följa en bana hela kvällen ska man kunna det och på det sättet se alla värmningar, segerintervjuer, provstarter, omstarter och så vidare.
Reply
dujorha Posted: 2014-03-01 12:46:20 Edited(1): 2014-03-01 12:50:46 Answer to: "Jag tycker att problemet med saxbanor och all info är att vi som konsu"

Yepp..men de här grabbarna vill inte missa någon fiskare...därför samlar man alla fiskarna i samma damm...att domptera kunderna har dom fixat o grejat med i många år..! Att E-kunderna är "nuts" som står där i ur o skur skiter man fullständigt i...resturangfolket på både Valla o nu sist på Åby är de viktiga o fina kunderna...de är där åt man ska kolla vilka kundgrupper man värnar om o vill nå..!
Reply
1   [ 2 ]