Vem synar dödens? Knappast att Erik ger hästen ett hårt lopp till? Risk att Jorma får överta tidigt och dämpa för att rinna undan tillslut. Men då jag jagat Narold Vox länge släpper jag han inte nu heller. Han skulle tydligen vässas inför detta lopp vilket dom inte gjort med han tidigare. Måstestreck!! By Air given den med om det blir lite körning från start.
Jag tror faktiskt att Erik kör till...har inget att förlora på de..vid vinst är han kvar i klassen..o får Peter ledningen o "något" blåbär hinner ner i dödens..så är det inte så mycket att fundera på...Bergharn ryggar ju Jorma o innan han får upp farten på sin så har de fyllt på framför...Erik måste göra ett ryck nu..har halkat efter de andra i segerprocenten..!
Efter att ha snöat in mig på det här loppet så hoppas jag det blir problem för Kontio. Untersteiner med lucka samt en sådan där klassisk Adielssonare som bara Erik kan göra, då kan det bli en bra start på dagen.
Efter att ha snöat in mig på det här loppet så hoppas jag det blir problem för Kontio. Untersteiner med lucka samt en sådan där klassisk Adielssonare som bara Erik kan göra, då kan det bli en bra start på dagen.
Vet inte vad det har med Untersteiner att göra men ingen kan ersätta Sandra. Var plågsamt att se Vass eller Kass den här gången. Usch.. Nya tag nästa vecka hoppas jag!
Vet inte vad det har med Untersteiner att göra men ingen kan ersätta Sandra. Var plågsamt att se Vass eller Kass den här gången. Usch.. Nya tag nästa vecka hoppas jag!
Tycker du..ok inte så mycket med Untersteiner o göra mest med...fägringen..åter till loppet..ja Peter har en roll här...hästen är vek i ledningen o över distansen..men va ska han göra..vill ju inte släppa till någon bromskloss igen..!
Jag skojade bara! Men Tillman jämfört med Sandra? Nej, Sandra är Varenne och Tillman är Peaberry. Så är det. Tillman duger i vissa V75 men Sandra är totalt överlägsen.
Vågar inte plocka bort för många i första. Inbillar mig att Peter U kan få lucka och ha en lite polett ändå. Men kanske är helt onödigt att strecka den.
Ta nu o kläm Stickan på Eriks start..annars gör inte Gojans sitt jobb..men de är väl att hoppas för mycket...usla som dom är..! 1 sekund långsam tycker Stickan banan är...vi kollar vidare..!
Fint lopp i andra..lunchen för Erik...ska han inte klämma någon på V75:an..? Är lite inne på de..grabben är en toppkusk..! Fin på M.T..hur ska dom göra Untersteiners..?
Finfin den här Rosso som Johnny körde..vilken stam o blir bra denna..! Jag hade inte bestämt mig säger Goj-fan....va får han allt från..haha..! Fin på Nocturn..lirade in lite V75 stålar där..få se om de kan gå bra då idag !! Lycka till Alla !!