Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Jägersro 2011-10-29
V75-3 C.L. Müllers Memorial 2011 - Gulddivisionen, försök 4 (Gr. II Int.)
7. MAHARAJAH 57% 14
Kihlström Örjan
4. YARRAH BOKO 37% 34
Ohlsson Ulf
8. TORVALD PALEMA 16% 97
Svanstedt Åke
5. YELLOW EDEN 13% 160
Sjunnesson Jörgen
10. SPRING EROM 5% 186
Adielsson Erik
6. ELIOTT HALL 4% 374
Kolgjini Lutfi
1. CLASSIC GRAND CRU 3% 623
Juul Steen
2. REAL DE RABUT 2% 502
Bergh Robert
3. NEO SMED 1% 736
Takter Johnny
9. NAHAR 1% 0
Lennartsson Per

Senast uppdaterad: 2011-10-29 18:00:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V75-1 Jägersro
V75-2 Jägersro
V75-3 Jägersro
V75-4 Jägersro
V75-5 Jägersro
V75-6 Jägersro
V75-7 Jägersro
  Travforum -> Tips & Spel -> V75 -> V75-3 Jägersro

Diskutera omgångens V75:a. De nya startlistorna läggs vanligtvis in på måndags morgonen. Endast trådar som rör V75 är tillåtna i detta forum.
Username

Password

1   2   3   4   5   6   7   [ 8 ]  
Author Message
dujorha Posted: 2011-10-30 13:47:43 Answer to: "nu får du ge dig dujorha,,,, YE hade lekstuga med flera elithäst"

Became a member: 2009-08-18
Forum posts: 34785
Följt YE ända sedan Vejio tiden o var stenhårt ute på den(sköna tusenlappar) när han vann på Valla mot Bergharns amerikanare.. så lägg ner !!
Reply
dujorha Posted: 2011-10-30 13:51:24

Att kalla en häst med 50 % seger utfall som Spring Erom för flockdjur visar bara vilken nivå du är på Folke !! Lär dig någon gång !!
Reply
Posted: 2011-10-30 14:19:58 Answer to: "Haha, är inte sämre än att jag kan erkänna att jag hade"

Became a member: 
Forum posts:
sluta vara så dåligt påläst inför loppen då
Reply
Posted: 2011-10-30 14:22:45 Answer to: "Att kalla en häst med 50 % seger utfall som Spring Erom för flock"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:
tror folke missbrukar och använder orden felaktigt ofta så du får förlåta honom, dvs med flockdjur försöker han mena att hästen är medelmåttig. DOck är hästen i sig ett flockdjur så ordet är väldigt dåligt använt.

Ger er 50/50 var så det blir lika dock, visst kunde alla hästar i loppet fått TE lopp men säkerligen hade ingen av dem vunnit endå. krävs häst med. och de som visste YE var så bra för dagen kunde casha in , jag inkluderad.
Reply
Posted: 2011-10-30 15:27:45 Answer to: "sluta vara så dåligt påläst inför loppen d&arin"

Became a member: 
Forum posts:

V 4, YARRAH BOKO
Haha, ja var visst det den här gången.

Trodde exempelvis att Yarrah skulle vara bättre, i normal författning torskar han inte om YE men gick på Ohlssons snack om att det inte var något fel på formen och att det var han som bjöd in till speedkörning osv.

Tror du Hultman får ordning på Maharajah till sista söndagen i Januari nu då?
Reply
hogan Posted: 2011-10-30 17:18:07

Became a member: 2008-01-18
Forum posts: 4955

V 5, YELLOW EDEN
Örjan lät ju smått lyrisk över Yellow Eden när han var i studion på lunchtravet i fredags, så helt överraskad blir man inte i såna här två kejsarslag....

men Maha är nog bra till Januari....det tror jag, kanske inte i första loppet men i PDA är han på topp.
Reply
Posted: 2011-10-30 17:21:34 Answer to: "Haha, ja var visst det den här gången. ;) Trodde exempelvis a"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:
va tvungen bara ofattbart att folk som såg hästen sist spikade hästen denna omgången., tycker ofattbart bara. Had einte jag avrit en stor fan av hästen så hade jag aldrig plockat med honom, men när man tur ut 13000 rader och flera andra är med så är man tvungen endå dock.

Att hästen är i form till januari är det ingen tvivel om, är ju oddshöjande bara men av någon anledning så fortsätter bara Marres odds att sjunka på spelbolagen.
Reply
Posted: 2011-10-30 18:25:50 Answer to: "va tvungen bara ;) ofattbart att folk som såg hästen sist spikad"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:

V 4, YARRAH BOKO
Nej precis, på min kupong åkte han med på "gamla meriter" om man säger så, hade känts dumt om man missat på en sån häst liksom.

Ja vi får ju hoppas, vill ju att det blir en duell igen!
Reply
Posted: 2011-10-30 19:19:59 Answer to: "Nej precis, på min kupong åkte han med på "gamla mer"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:
hultman är ju alltid känd för att starta igång sina hästar, så inget direkt konstigt att hästen inte gjorde bättre än i lördags, tycker insatsen va klart bra endå,
Reply
dujorha Posted: 2011-10-30 21:58:35 Answer to: "hultman är ju alltid känd för att starta igång sina h&"

Bara jävla patetiskt att få använda V75 loppen som nån jävla träningsarena..Uselt av stortränarna av få träningsbidrag på det här sättet !!
Reply
Posted: 2011-10-30 22:25:58 Answer to: "Bara jävla patetiskt att få använda V75 loppen som nå"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:
hehe, nja e ju inget större problem som spelare
Reply
Posted: 2011-10-31 06:00:28 Answer to: "hehe, nja e ju inget större problem som spelare;)"

Became a member: 
Forum posts:
verkar ju vara så i ditt fall ändå va? du spikade väl maharajah förra starten?
Reply
Posted: 2011-10-31 06:19:25 Answer to: "Bara jävla patetiskt att få använda V75 loppen som nå"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:
det är väl inget problem, klart dem ska få starta. Det är bra för sporten, man vill se dem bästa starta på dem "stora arenorna". jag förstår inte vad du tycker det är för problem? är det för dig som spelar på trav som det är ett problem? att du inte kan bedöma formen? men om du är osäker, gardera då, svårare än så är det inte. jag ser det väl bara som en positiv sak spelmässigt, spelvärdet ökar. Yellow eden den här gången t ex.
Reply
dujorha Posted: 2011-10-31 07:10:37 Answer to: "det är väl inget problem, klart dem ska få starta. Det &aum"

Oproffsigt så de förslår !! Kommer ett liknade fall direkt såg jag nu på Eskilstuna med Björns i snabbloppet !! Hästen har inte startat på 5 månader..om du inte begriper detta så vet ja inte...Patetiskt att inte kräva kvallopp, stortränarna får styra o ställa i den här cirkusen..Hultis har ju varje gång gått ut o sagt att hästen är jättefin !! Inte att han behöver tre fyra lopp i kroppen, han vet ju mycket väl vilka förväntningar det är på hästen o han blir favo på allt !! Vid sidan om kan ja tala om för dig att jag garderade Marre de här loppen nu sist hade ja 4,7 o 8 !!!
Reply
Posted: 2011-10-31 13:51:33 Answer to: "verkar ju vara så i ditt fall ändå va? du spikade väl"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:
okej de är så bara för jag spikade marre, du har rätt, jag erkänner
Reply
Posted: 2011-10-31 17:16:11 Answer to: "Oproffsigt så de förslår !! Kommer ett liknade fall direkt"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:
du får väl ursäkta mig men jag begriper ändå inte vad problemet är faktiskt. att vara tvungen att köra kvallopp, låter löjligt i min värld. Är det för spelarnas skull du tycker det att dem ska gå kvallopp? så att han får lopp i kroppen så att man kan sitta mera "säkert" med spik.
Hultis har alltid bra tränat, men det kan va så att maha behöver lopp i kroppen. men att han ska behöva vara tvungen att gå kvallopp är vi inte ense om.

Man ska väl inte jämföra hästar med människor kanske men jag tar upp det ändå... liten poäng kan jag tycka det här är... ett ex.
Zlatan Ibrahimovic har varit skadad i 5 månader och kört rehab. Nu tränar han med laget, men får inte spela med Milans A-lag i kommande seriematch. "Nej! Du får inte spela, du har inte spelat match med a-laget på 5 månader. du får spela i B-laget (kvallopp) och få matchform först" tänk om det va så, löjligt va? Han tränar och känner sig frisk, då ska man få chansen att spela.

För mig är det du tar upp verkligen ingenting att haka upp sig på. ser inte vad problemet är fakktiskt. men men, alla tycker olika. Är hästen frisk, mår bra, har sina startpoäng och uppfyller kraven till loppen... låt dem starta. sen är det upp till oss som spelare att ta det i beaktning.
Att Hultis går ut och säger att han känns jättefin, det betyder ändå att han kan förlora. jag tror inte han ljög om det för fem öre, eller vad tror du, tror du han står och ljuger? Och han vet mycket väl att förväntingar är höga och att många spikar honom och att han blir favorit. Men det skiter väl han i egentligen hur det går för spelarna. Det är inte bara Hultman som tränare som säger att ens häst säger att den känns jättefin men så går det som det går.
Reply
Posted: 2011-10-31 17:18:12 Answer to: "okej de är så bara för jag spikade marre, du har rätt,"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:
jag erkänner att jag också spikade marre den gången.
Reply
Posted: 2011-10-31 19:13:44 Answer to: "jag erkänner att jag också spikade marre den gången. :)"
Jägersro

Became a member: 
Forum posts:
oki men va inte det jag erkände
Reply
1   2   3   4   5   6   7   [ 8 ]