Travzonen.se
TrottForum
TrottManager
Solvalla 2011-09-21
V64-5 Uttagningslopp till Svenskt Trav-Kriterium
5. PRAWNS 48% 47
Untersteiner Johan
4. M.T.GOLDEN BOY 40% 20
Svanstedt Åke
3. LIKE MAGIC FACE 13% 0
Kolgjini Lutfi
10. VULCAN BRICK 11% 69
Kontio Jorma
11. SPLIT THE BILL 6% 245
Adielsson Erik
1. EROS TOOMA 4% 106
Tillman Jennifer
6. M.T.GLOBETROTTER 2% 186
Norman Peter G
8. SCARLET GOLD 2% 115
Kihlström Örjan
2. GEORGE SÅNNA 1% 206
Söderkvist Stefan
7. FRONT LIFE 1% 195
Bergh Robert
9. WHITE EYE PHOTO 1% 469
Olsson Daniel
12. EXOTIC TOOMA 1% 538
Jansson Torbjörn

Senast uppdaterad: 2011-09-21 20:10:03, källa http://www.atg.se
Staplarna ovan visar vilket ekipage som våra användare tror vinner. Rösta genom att klicka på knappen bredvid ekipaget du tror vinner.
Snabblänkar
V64-1 Solvalla
V64-2 Solvalla
V64-3 Solvalla
V64-4 Solvalla
V64-5 Solvalla
V64-6 Solvalla
  Travforum -> Tips & Spel -> V64 -> V64-5 Solvalla

Diskutera omgångens V64. Startlistorna uppdateras vanligtvis någon gång under morgonen.
Username

Password

1   2   [ 3 ]  
Author Message
Posted: 2011-09-21 23:05:41 Answer to: "givetvis är de som du säger helt klart. Skulel aldrig ifr&ari"

Became a member: 
Forum posts:
Problemet är tvåfaldigt. Dels menar du i princip att alla som inte håller med dig brister i travkunskaper.

Dels är problemet att det hämmar ett öppet och väl fungerande forum när sådana som du klankar ner på folk till höger och vänster som du anser saknar travkunskaper. Som om du vore en allsmäktig domare över den saken. Behåll dina jävla åsikter om andras kunskaper för dig själv. Har du en invändning mot ett uttalande (och snälla, du behöver inte ha invändningar om allt!) så kan du framföra den på ett icke nedlåtande sätt.

Du är bra jävla kaxig när du sitter vid datorn, men tror knappast du skulle sitta på Åby travbana mittemot mig och säga samma saker. För jag lovar dig att skulle du börja göra det, skulle du bli extremt kortfattad. Kanske inte frivilligt, men kortfattad lik förbannat.
Reply
Posted: 2011-09-21 23:07:57 Answer to: "skillanden mellan oss 2 är att jag behöver inte erkänna n&au"
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:
hahaha...Du stärker verkligen bilden av dig som narcissist hela tiden va?

Du har inte visat upp ett skit när det gäller "travkunskaper". Jag skiter i vad du kan och inte kan. Tippa kan du iaf inte och det är det enda som betyder något för mig. Jag skiter fullständigt i vad du kan om i övrigt.
Reply
Posted: 2011-09-21 23:13:19 Edited(2): 2011-09-21 23:16:02
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:
Du får gärna berätta när du förmedlar dina oändliga travkunskaper. Jag kan samla på dom åt dig.

Jag har ett par färska från dig:

"Man vet vilken den bästa hästen är genom att kolla hur mycket pengar den och vilken klass den springer i."

Det är efter värderingen man spelar oddsen"

Tack för dessa guldkorn. Nu är det bara 98 fler visdomar att spara på så kan jag ge ut en bok baserat på dina 100 bästa visdomar.

Sedan lite allmänna visdomar från dig som kan följa med som en bonus:

Travspanarn har alltid rätt. Men när travspanarn väl har fel, så har han inte fel egentligen, det bara verkar så. I själva verket hade han rätt. Det var bara hästen som inte visste bättre.
Reply
Posted: 2011-09-21 23:59:06 Answer to: "Problemet är tvåfaldigt. Dels menar du i princip att alla som in"

Became a member: 
Forum posts:
kom du till åby nästa gång jag är där så kan vi ha ett snack.
Antar det blir jag som snackar hela tidne då du knappast har något att tillföra, stor trut har du iallafall. Dock inget som har med trav att göra.
Reply
Posted: 2011-09-22 00:00:52 Answer to: "hahaha...Du stärker verkligen bilden av dig som narcissist hela tiden "
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:
har inget behov att att visa upp något för dig, vet själv vad jag kan och inte räcker för mig.
Är bara pinsamt att du håller på att ställa egna diagnoser hela tiden när du framstår som att du själv behöver hjälp.
Reply
Posted: 2011-09-22 00:02:21 Edited(2): 2011-09-22 00:06:19 Answer to: "Du får gärna berätta när du förmedlar dina oä"
Solvalla

Became a member: 
Forum posts:
du är inne på rätt spår, som jag nämnt ovan i av av mina inlägg så förstår du tydligen inte basic grundläggande saker, så det är väll självfallet att jag ska förklara några sådana saker då och då, håller du inte med?

bara för du hittat någon som vet mer än dig så kan du försöka suga åt dig information istället för att spela alan, vad tror du om de då? Eller du kanske trivs i den rollen? vad vet jag

en fråga bara, har någon tidigare kallat dig för stel, trist typ med total avsaknad av bollkänsla och humor?
Reply
1   2   [ 3 ]