1
2
3
4
5
[ 6
]
|
B_Good
|
Posted: 2011-06-12 23:15:39
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Tycker det är en rolig grej. Ni kommer inse att ni inte har så hög spikprocent som ni tror.
Vad krävs för att kallas chansspik? Är en 40%-ig tredjehandare en chansspik eller en 27%-ig favorit?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-12 23:22:16 Edited(1): 2011-06-12 23:22:42  en bit över 50%.. jag själv ligger på 60-70% det här året 
nästa omgång tävlar vi om vem som kommer med dem bästa spikarna.
min styrka är att hitta bra spikar faktiskt. inte för att vara stöddig. Men jag borde skrika ut dem mer på forumet så som du gör.
IL Leone och hallsta var denna veckas spikar, tror du jag satte 7:an ändå? svar nej... så rätt kasst av mig ändå. 
Answer to: "en bit över 50%.. jag själv ligger på 60-70% det här &"
|
Became a member:
Forum posts:
|
i mars månad plus minus någon vecka hade jag 10 spikar i rad som jag satte, satte och 3 v75or då och åke på målfoto 2 gångerdesseum, (jackal face vs agge & conrads epilog vs amour ami) då hade jag satt 5 av 6 v75or, jävla gott man hade 6 hästar i de loppen med.
men fortsätt nöt på med spikarna så kommer belöningen, kanske redna till helgen, tycker denna omgången ser mycket rolig ut faktiskt, inga riktigt självklara storfavoriter alls, tycker jag hade ganska bra koll på större delen av hästarna överlag, är på bara sista start och lite annat s0m måste pluggas sås ka det nog bli fint
ja jag skriver ofta  lr alltid, men jag vet att även om vissa torskar, som de klart alltid kommer göra, så vet jag att mina spikar håller i längden, förösker ofta undvika de hästarna som är tex naturligt val för meddelsvensson lr harry att ta
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-12 23:23:52  Jag kan komma med facit direkt. Dicey Spicey i avd 2 är omgångens säkra och Slevin Kelevra i avd 6 är chansspiken. En 70%-are och en 30%-are.
Answer to: "Jag kan komma med facit direkt. Dicey Spicey i avd 2 är omgången"
|
Became a member:
Forum posts:
|
4åriga ston och resa +övernattning? nee tack hoppar nog den, e precis den man ska fälla för 7 siffrig utdelning med, så spelar man för utdelning som varit sista 2 veckorna så är det givet att spika den
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-12 23:24:15  Yarrah torskar inte på lördag.
Answer to: "Yarrah torskar inte på lördag."
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Han kommer att få gå i dödens på Reven d'Amour hela loppet och för att slå den krävs nog en låg 12-tid. Det klarar han säkert, men han ska hålla undan för dem som kommer bakom också. Blir inte förvånad om han är tapper 2a-3a igen.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-12 23:24:38  Det är en bra grej. Vi borde starta en tråd där vi varje vecka skriver in veckans spik och veckans chansspik. Sedan kan vi kontinuerligt jämföra hur ofta dom sitter och vad de som suttit varit streckade på i snitt. Att sätta spikarna är ju en av dom viktigaste delarna så det är bra att ha lite fokus på.
Answer to: "Det är en bra grej. Vi borde starta en tråd där vi varje ve"
|
Became a member:
Forum posts:
|
har tänkt ha en spiktävling på min sida sedan, du är välkommen att delta 
|
|
Reply
|
|
Dark_horse
|
Posted: 2011-06-12 23:29:29  4åriga ston och resa +övernattning? nee tack hoppar nog den, e precis den man ska fälla för 7 siffrig utdelning med, så spelar man för utdelning som varit sista 2 veckorna så är det givet att spika den
Answer to: "4åriga ston och resa +övernattning? nee tack hoppar nog den, e p"
|
Became a member: 2009-10-19
Forum posts: 3890
|
Loppets bästa häst med Erik Adielsson och springspår. Spets och slut så det bara sjunger om det, mycket trolig vinnare och det räcker för mig. 7-siffrig utdelning kan du nog glömma i helgen, ser ut som en typisk norrlandsomgång där 3-4 hästar höjer sig över resten i varje lopp.
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-13 00:21:35 Edited(1): 2011-06-13 00:22:14  Loppets bästa häst med Erik Adielsson och springspår. Spets och slut så det bara sjunger om det, mycket trolig vinnare och det räcker för mig. 7-siffrig utdelning kan du nog glömma i helgen, ser ut som en typisk norrlandsomgång där 3-4 hästar höjer sig över resten i varje lopp.
Answer to: "Loppets bästa häst med Erik Adielsson och springspår. Spets"
|
Became a member:
Forum posts:
|
möjligtvis framvoltens bästa häst, tror inte jag behöver säga tyill dig hur 4åriha ston kan reagera med övernattning och långresa och sedna lopp, operett ribb va stor favorit för inte så längesedan, slutade som väntat där. men spika du på om du anser dig inte hitta bättre spikar
svårt se utdelning under 100k te helgen
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-13 10:02:47  Tycker det är en rolig grej. Ni kommer inse att ni inte har så hög spikprocent som ni tror.
Vad krävs för att kallas chansspik? Är en 40%-ig tredjehandare en chansspik eller en 27%-ig favorit?
Answer to: "Tycker det är en rolig grej. Ni kommer inse att ni inte har så h"
|
Became a member:
Forum posts:
|
Jag kan starta en egen tråd med reglerna. Men min tanke var att en chansspik ska vara streckad under 30 %.
|
|
Reply
|
|
B_Good
|
Posted: 2011-06-13 17:29:37  Jag kan starta en egen tråd med reglerna. Men min tanke var att en chansspik ska vara streckad under 30 %.
Answer to: "Jag kan starta en egen tråd med reglerna. Men min tanke var att en ch"
|
Became a member: 2007-07-06
Forum posts: 11896
|
Jag hänger gärna på.. Lista lite regler för vad som gäller o dra igång en tråd så får vi se..
Hade varit kul o få med nåra av "tungviktarna" här på forumet så man får se hur ofta spikarna sitter..
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 09:58:00  i mars månad plus minus någon vecka hade jag 10 spikar i rad som jag satte, satte och 3 v75or då och åke på målfoto 2 gångerdesseum, (jackal face vs agge & conrads epilog vs amour ami) då hade jag satt 5 av 6 v75or, jävla gott man hade 6 hästar i de loppen med.
men fortsätt nöt på med spikarna så kommer belöningen, kanske redna till helgen, tycker denna omgången ser mycket rolig ut faktiskt, inga riktigt självklara storfavoriter alls, tycker jag hade ganska bra koll på större delen av hästarna överlag, är på bara sista start och lite annat s0m måste pluggas sås ka det nog bli fint
ja jag skriver ofta  lr alltid, men jag vet att även om vissa torskar, som de klart alltid kommer göra, så vet jag att mina spikar håller i längden, förösker ofta undvika de hästarna som är tex naturligt val för meddelsvensson lr harry att ta
Answer to: "i mars månad plus minus någon vecka hade jag 10 spikar i rad so"
|
Became a member:
Forum posts:
|
 i mars månad plus minus någon vecka hade jag 10 spikar i rad som jag satte
Travspanarn: Kan du länka till eller säga var jag ska söka för att få detta bekräftat.
Jag läste igenom V75 trådarna för mars månad utan att hitta nått inlägg av dig,så var skrev du dessa 10st spikarna?
|
|
Reply
|
|
|
Posted: 2011-06-15 13:04:56 Edited(1): 2011-06-15 13:06:01   i mars månad plus minus någon vecka hade jag 10 spikar i rad som jag satte
Travspanarn: Kan du länka till eller säga var jag ska söka för att få detta bekräftat.
Jag läste igenom V75 trådarna för mars månad utan att hitta nått inlägg av dig,så var skrev du dessa 10st spikarna?
Answer to: "i mars månad plus minus någon vecka hade jag 10 spikar i"
|
Became a member:
Forum posts:
|
jaså, du inte hittat ett enda inlägg av mig från mars månad, verkar skumt, ganska säker på att jag skrivit något inlägg, och vad gäller mina spikar så säger jag sällan vad jag spikar då jag först bestämmer mig efter klockan 14 samma dag, väldigt sällan jag vet med säkerhet vad jag kommer spika innan lördagen.
och skulel jag spika en ganska stor favorit så är den så sjä'lvklar att spiak så inget jag kommer skriva i någon tråd att jag spikar heller
|
|
Reply
|
|
1
2
3
4
5
[ 6
]